Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når sier man fra?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-16, 12:04   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når sier man fra?

Jeg har en venninne som kun tar kontakt når hun har problemer. Hun inviterer oss aldri med på noe hyggelig. Hun er en utrolig støtte når jeg trenger det. Men jeg opplever aldri at hun vil gjøre noe gøy sammen, da ergonomisk med andre. Har flere ganger prøvd å si at det hadde vært hyggelig å treffes for å gjøre noe fint sammen. Og invitert mange ganger. Men hun er kun på pletten ved mine eller egne problemer. Er det verdt å si fra på en mer direkte måte mon tro? Eller risikerer man vennskapet da?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-16, 14:32   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når sier man fra?

Kan du spørre hva grunnen er? Og si at det hadde betydd mye for deg om hun blir med på noe sånt?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no