Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-16, 13:16   #1
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Ting som irriterer, vol II

Jepp. Siden det jo innimellom er skikkelig deilig å lire av seg en melding om ting som irriterer, og siden den forrige tråden nå er kommet over 1000 svar, så starter jeg herved en ny.

Og nå irriterer jeg meg over at jeg begynte å rydde av lunsjbordet, men så "skulle jeg bare" litt, og nå er jeg blitt en latsekk i sofaen...

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:17   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Jepp. Siden det jo innimellom er skikkelig deilig å lire av seg en melding om ting som irriterer, og siden den forrige tråden nå er kommet over 1000 svar, så starter jeg herved en ny.

Og nå irriterer jeg meg over at jeg begynte å rydde av lunsjbordet, men så "skulle jeg bare" litt, og nå er jeg blitt en latsekk i sofaen...

Kjenner meg ikke igjen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:19   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Aldri skjedd.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:23   #4
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Jeg irriterer meg over at jeg har blitt litt tiltaksløs igjen nå som jeg er tilbake i England. Det er så mye å ta tak i, men jeg sitter her og surfer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:40   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Familiemedlemmer som roter så fort man snur ryggen til. Og forkjølelse som fører til ustanselig nysning og rennende øyne når man egentlig har masse å gjøre.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:49   #6
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg burde tatt kontakt med en fyr borti gata som skal selge en moped, for jeg planlegger jo å kjøpe en. Men så har jeg kun sittet på en moped en eneste gang i mitt lov, så jeg vet ikke hva jeg skal spørre om, se etter - jeg vet jo ikke engang hvordan jeg starter elendigheten.

Så da blir det nok aldri noen moped på meg

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:50   #7
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Familiemedlemmer som roter så fort man snur ryggen til. Og forkjølelse som fører til ustanselig nysning og rennende øyne når man egentlig har masse å gjøre.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:50   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

At jeg burde tatt kontakt med en fyr borti gata som skal selge en moped, for jeg planlegger jo å kjøpe en. Men så har jeg kun sittet på en moped en eneste gang i mitt lov, så jeg vet ikke hva jeg skal spørre om, se etter - jeg vet jo ikke engang hvordan jeg starter elendigheten.

Så da blir det nok aldri noen moped på meg

Kjenner du ingen som har litt peiling på moped? En eller annen tenåring i nabolaget som kjører selv?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:52   #9
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Kjenner du ingen som har litt peiling på moped? En eller annen tenåring i nabolaget som kjører selv?

Nei det er jo det jeg ikke gjør. Jeg har prøvd å få mannen til å dra - han har tross alt hatt mopedkjøring på ungdomsskolen. Men han har enda mer panikk enn meg for å spørre om feil ting, så han mener løsningen er å bare kjøpe en helt ny. Det er jo dyrt!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:53   #10
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Gjester som ikke har stått opp ennå.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 13:58   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nei det er jo det jeg ikke gjør. Jeg har prøvd å få mannen til å dra - han har tross alt hatt mopedkjøring på ungdomsskolen. Men han har enda mer panikk enn meg for å spørre om feil ting, så han mener løsningen er å bare kjøpe en helt ny. Det er jo dyrt!

Åja, sånn og forstå. Hva med å spørre på mopedportalen?

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 14:06   #12
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Gjester som ikke har stått opp ennå.

Reis ut og kos deg 😉

Pegasus er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 14:16   #13
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At vi har byttet læringsplattform og at den delen foreldrene skal bruke heter foreldreportalen. Så nå kvekker jeg til hver gang noen sier at de skal legge ut noe på foreldreportalen og lurer fælt på hvilket nick de har.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 14:43   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Hoho!

Jeg irriterer meg over vond knehase på 4 mnd etter fyllesykkelfall. Jeg blir hindret fysisk i en del ting og det irriterer meg.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 15:22   #15
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Reis ut og kos deg ��

Hei, dette er ikke lov å si i en irritasjonstråd!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 15:27   #16
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At jeg ikke klarte å si nei til å montere et strikkeplagg for en slektning. Og at slektningene ikke engang har felt av siste del av plagget, ei heller festet trådene. Og at det egentlig er enkel men kjedelig montering som vedkommende helt fint kunne ha gjort selv i stedet for å sette det bort til sin mor som deretter satte det bort til meg...

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 15:28   #17
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.165
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Dessuten irriterer det meg at jeg lot dette irritere meg sånn at det helt ødela formiddagen min.

Heilo er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 15:45   #18
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At våre beste venner har fått lus, for no går eg rundt og klør og er nervøs sjølv om eg har kjemt meg med lusekam.

Og at ho høna på apoteket ikkje forstod at eg ikkje skulle betale mellomlegg på tablettene, og måtte spørre ei anna. Heldigvis var ho oppegåande nok til å sjå det eg visste.

Sånn!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 16:12   #19
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

At ryggen plutselig har bestemt seg for å være en vrangpeis!
Jeg har da kommer meg ut på en liten gåtur i dag. Håper å få til det i morgen også, så kanskje denne dritten går over snart. Også blir jeg lei i magen av pillene jeg har fått hos legen. :sutre:

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 10-09-16, 16:15   #20
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Han fyren som trener samtidig som meg og som tror han er kjempeflink å plystre, og plystrer høyt etter musikken på radioen på senteret. Bare at selv om rytmen er der, plystrer han alt på EN ENESTE TONE.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no