Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-09, 23:40   #41
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?

Magekrøll er magefjernende. ...Det mente iallefall de der oppjagede damene i What Not To Wear, hvis de er noen man stoler på.
Jeg har forresten en svart kjole fra Sand med bittelitt magekrøll, og jeg syns iallefall at det drar oppmerksomheten bort derfra. Men den har et litt annet snitt også.

Jeg syns absolutt den er fin nok for julebord. *feedingtheflames*

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 07:53   #42
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Magekrøll er magefjernende. ...Det mente iallefall de der oppjagede damene i What Not To Wear, hvis de er noen man stoler på.
Jeg har forresten en svart kjole fra Sand med bittelitt magekrøll, og jeg syns iallefall at det drar oppmerksomheten bort derfra. Men den har et litt annet snitt også.

Jeg syns absolutt den er fin nok for julebord. *feedingtheflames*

Jeg bestilte den jeg. Og et par andre ting.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 10:11   #43
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mulig jeg har blitt gal. Vurderer dyr kjole fra Boden. Hvis jersey er elastisk?

Så bra wix! Du blir smashing på julebord.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no