Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

I serien "Er dette nyheter?"

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-14, 11:17   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og hvilket forskrudd menneske har strømpebukser og badetøy i samme skuffen, og attpåtil merket den med akkurat det? Ordensmenneske my a... Nei, mine skap, derimot.

Bilde!!

i min verden har denne damen passe orden, men det er klart hun burde ha fikset tellekanter til ære for fotografen. Vi har gjerne også et par bagger i gangen, men det er ting som burde vært pakket UT. Det er ingen ting som blir pakket før tidligst noen timer før avreise.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:18   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Jeg har en kamerat som sorterer skjorter etter farger og har et eget rom til skoene sine. Det er orden, selv uten dymo. Men han kommer ikke i avisen nei. Merkelige greier.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:22   #23
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

"– Jeg er strukturert og planlagt, langt frem i tid. Hvorfor utsette til i morgen det du kan gjøre i dag, pleier jeg å si".

Hvorfor ikke, pleier derimot jeg å si.


Men jeg så ellers et ryddetips her nylig, som faktisk ikke var så dumt. Man kunne samle sengetøy som hører sammen inne i putevaret, slik at man enkelt fikk det ut og fant alt som hørte sammen. Fine kanter ble det i skapet også.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:33   #24
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Bilde!!

Jeg burde nok ikke... Og til mitt forsvar: Det er penere tellekanter i eldstemann sine skuffer, men minstens plagg er så små at det er vanskelig å få det til. Men legg gjerne merke til at skjortene hans henger sortert etter farge.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Photo 26.09.14, 10.21.27.jpg (123,1 KB, 172 visninger)
Filtype: jpg Photo 26.09.14, 10.21.34.jpg (108,5 KB, 114 visninger)
__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:34   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Damen i avisen

"– Jeg er strukturert og planlagt, langt frem i tid. Hvorfor utsette til i morgen det du kan gjøre i dag, pleier jeg å si".

Opprinnelig lagt inn av Dronningen

Hvorfor ikke, pleier derimot jeg å si.

Må'kje ha sånn hastverk, tenker jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:35   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Niobe: Nå snakker vi!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:45   #27
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Og min merkemaskin kan kobles til MacBook'en.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:49   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Jeg tror nyheten her kom utelukkende fordi journalisten mente h*n hadde et drivende godt ordspill.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:51   #29
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og min merkemaskin kan kobles til MacBook'en.

Oi! Hvilken type har du?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:54   #30
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.683
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg burde nok ikke... Og til mitt forsvar: Det er penere tellekanter i eldstemann sine skuffer, men minstens plagg er så små at det er vanskelig å få det til. Men legg gjerne merke til at skjortene hans henger sortert etter farge.

Og at han har 18 stk.
"Bill.mrk. 1 skjorte pr barn"

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:56   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Oi! Hvilken type har du?

Det er en Dymo-et-eller-annet. Kjøpt på Staples.

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og at han har 18 stk.
"Bill.mrk. 1 skjorte pr barn"

Altså, det henger skjorter der som han ikke har vokst i enda. Og både langermede og kortermede. To av dem er bunadsskjorter. Og han arver mye. Og går i skjorte minst én gang i uken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 11:59   #32
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg ble i grunnen mer opptatt av at det var så innmark rotete i kurvene. Ordensmenneske, du liksom.

Det er greit å samle alt i en kategori i samme kurv, men det hjelper jo ikke når alt ligger most sammen.

Niobe.

Jeg har sikkert vært arkivar i et tidligere liv, men i dette livet har jeg vært lagersjef, og er stor tilhenger av at alle ting har fast plass.
Men jeg liker ikke kurver eller bokser som jeg må ta alt ut av for å komme til nedover i haugen, og tviholder på brettekanter i skaphyllene mine( og fargesorterer både hengende klær og sokkene i skuffen, dog bare min).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:22   #33
Mistral
Fluctuat nec mergitur
 
Mistral sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Innlegg: 943
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Podens klesskap har merker. Men det hjelper fint lite når man er gift med en mann som ennå ikke har kommet over “ikke-fortell-meg-hva-jeg-skal-gjøre”-tenåringsopprøret.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:25   #34
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

MEN, hvis hun blir et ungdomsidol, så tror jeg dette er et mye sunnere ideal enn f.eks. Robin fra gårsdagens episode. (Særlig for 12-åringen min som bruker gulvet som klesskap.) Nyhetsvrrdien er dog tvilsom ja.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:26   #35
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Og at han har 18 stk.
"Bill.mrk. 1 skjorte pr barn"

Ha ha, det var min første tanke også!

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:27   #36
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg burde nok ikke... Og til mitt forsvar: Det er penere tellekanter i eldstemann sine skuffer, men minstens plagg er så små at det er vanskelig å få det til. Men legg gjerne merke til at skjortene hans henger sortert etter farge.



Vil du komme på besøk?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:28   #37
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Hvis jeg kjøper en merkemaskin jeg kan koble til Mac'en - får jeg tellekanter da?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:38   #38
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Hvis jeg kjøper en merkemaskin jeg kan koble til Mac'en - får jeg tellekanter da?

I så fall skal jeg kjøpe både mac og merkemaskin.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:42   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Ja, dette var revolusjonerende.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-14, 12:43   #40
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I serien "Er dette nyheter?"

Gud og Fader.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no