Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken vaskemaskin? Haster!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 10:55   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Jeg kan fortelle deg hvilke merker du kanskje bør holde deg unna. Men Miele, Siemens og Bosch er bra. Når jeg endelig kan bytte ut vaskemaskin-helvetet vi har som setter lukt i klærene, så blir det nok et av de tre nevnte merkene.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:57   #22
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Jeg var også plaget med lukt i klærne før. Det ble helt borte etter at jeg byttet ut min low-end Whirlpool med en kraftig Miele.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:58   #23
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.575
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Jeg kan avbefale LG.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:11   #24
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.844
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Denne fra El-Spar, f.eks: http://www.finn.no/finn/torget/butik...dummySes491613

Mye for pengene. Jeg kjøpte oppvaskmaskin fra dem til halv pris, nesten ubrukt.


Må bare kuppe litt.
Mauser; vet du om hele sortimentet deres ligger ute på Finn, eller har de mer i butikken? :trenger fryser:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:24   #25
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Må bare kuppe litt.
Mauser; vet du om hele sortimentet deres ligger ute på Finn, eller har de mer i butikken? :trenger fryser:

Ikke alt ligger ute, nei. Og så har de en samarbeidspartner i Ski (http://www.brodinservice.no/), som jobber mot bl a Asko sentralt og overtar B-varer og returnerte produkter, og han holder av ting man ber om etterhvert som de kommer inn. De har ukentlig varetransport mellom butikkene sine, så det er ikke noe problem å få ting fra Ski levert på Skedsmo.

Jeg fikk kjempeservice fra dem.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:27   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.844
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

De hadde ikke 140 cm fryser på El-spar.
kan ringe til Ski etterpå når de åpner.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:33   #27
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Vi har vært veldig fornøyd med en maskin fra Bauknecht og ASKO, men det blir Miele neste gang pga alt ulltøyet vi bruker. Jeg vil ha bedre håndvaskprogram.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 11:33   #28
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Vi er på vår andre AEG vaskemaskin nå (er usikker på modell), og er veldig fornøyd med dem. Den første overlevde i nesten 15år og nummer to har vi vel nå hatt i 4-5 år.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 13:00   #29
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Vi er veldig fornøyd med vår Bauknecht. Hadde vel Bosch tidligere, men den røk relativt fort.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:14   #30
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Hold deg langt unna LG-maskiner i alle fall.

Ville hatt en maskin med 1600 omdreininger i alle fall. Jeg liker best maskiner jeg kan stille som jeg vil (altså ikke helautomatiske). Jeg stiller på program (de jeg bruker er hvitvask, kulørtvask, ullvask, finvask og håndvask). Så må jeg kunne stille sentrifugens om jeg vil, ha strykelett sentrifugering om jeg vil (særlig på ullvask og finvask) og kunne justere skylling som jeg vil, og det viktigste å kunne stille temperaturen som jeg vil. *kresen*

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 14:46   #31
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Miele.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:02   #32
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Vår dyre og sterkt anbefalte Siemensmaskin var en skikkelig nedtur.
Mielemaskinen har fått en stor plass i hjertet mitt.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 16:37   #33
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Det ble Electrolux til slutt. Pluss et års forbruk av vaskemidler på kjøpet. Det var ikke årsaken til at vi valgte den maskinen, altså. Men en litt morsom gimmick.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 30-06-10 kl 16:43.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 17:20   #34
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Grattis!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 17:41   #35
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Asko er like bra som Miele, bare billigere.

Det sier min mann og.

Vi skal også ha ny. Nå har vi Siemens, den har holdt koken i 12 år den. Men den skal på hytta, og så skal vi ha ny hjemme.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 14:11   #36
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Ser du har kjøpt, men vi har en kombinert vask/tørk som vi er storfornøyde med!!
AEG/Electrolux Lavamat Turbo.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 14:21   #37
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Kombinertmaskiner bør man holde seg langt, langt - laaaangt - unna. Vi hadde en, den ble reparert 4 ganger på ett år, 3 ulike feil, så vi fikk aldri noe igjen da vi dumpet den. Samtlige reparatører som var innom sa at disse kombimaskinene (uansett merke) ikke fungerte særlig godt. Nå, da har jeg spredt ordet.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:19   #38
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Jeg skal ikke ha Electrolux mer i alle fall. Vår er gåen etter tre år, og de var visst ikke spesielt serviceinnstilt på kundetelefonen, i følge mannen. Men det skal jeg kanskje ikke si nå. Jeg var fornøyd med den før den røyk, altså.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:24   #39
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.544
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Jeg elsker Mielen min!!!
Den gamle sa stopp etter 30 år.

Så vet du det til nestegang så plutselig at du hadde kjøpt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 20:29   #40
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken vaskemaskin? Haster!

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Kombinertmaskiner bør man holde seg langt, langt - laaaangt - unna. Vi hadde en, den ble reparert 4 ganger på ett år, 3 ulike feil, så vi fikk aldri noe igjen da vi dumpet den. Samtlige reparatører som var innom sa at disse kombimaskinene (uansett merke) ikke fungerte særlig godt. Nå, da har jeg spredt ordet.

Nei huff! Vi har også en kombi maskin fra UPO. Må være det dårligste kjøpet vi noen gang har gjort

Men du... 4 ganger totalt service for ulike feil=ombytte er ganske gjengs over for de fleste store elektro kjedene her til lands...

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no