Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Anbefal et produkt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-23, 10:55   #501
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk for tips Pelen, jeg søker en for hofter også. Kanskje denne, https://app.mentra.co/workouts/UzFIBIHycXuJJ1aqFWoqA

Her har du flere: https://app.mentra.co/workouts?query=hip

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 12:17   #502
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Takk for tips Pelen, jeg søker en for hofter også. Kanskje denne, https://app.mentra.co/workouts/UzFIBIHycXuJJ1aqFWoqA

Den har jeg prøvd, og ja, hoftene mine trenger en strekk. På forsiden er det helt krise.

Så i tillegg til denne så anbefaler jeg å trene hofteleddsbøyerne sine, uten dem så får du vondt i korsryggen, du blir krokete og når du blir gammel vil du ha sterke hofteleddsbøyere. Hvis ikke får du problemer med å løfte beina høyt nok.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 13:17   #503
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den har jeg prøvd, og ja, hoftene mine trenger en strekk. På forsiden er det helt krise.

Så i tillegg til denne så anbefaler jeg å trene hofteleddsbøyerne sine, uten dem så får du vondt i korsryggen, du blir krokete og når du blir gammel vil du ha sterke hofteleddsbøyere. Hvis ikke får du problemer med å løfte beina høyt nok.

Takk.. Har vært lat med yoga siden våren 2020. Trenger noe kort og presist som å starte med hofter og rotasjon rygg. Stillesittende arbeid pluss sykling gir kropp skapt for rullator.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-23, 20:38   #504
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.382
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg anbefaler en tjeneste.

Er du SATS-medlem (gjelder de fleste medlemsskapene) og har vondt i rygg eller skuldre?

Gjør disse mobilitetsprogrammene på 15 minutter hver (og ev. 750 andre) hjemme, f.eks. hver morgen eller hver kveld.

Skuldre: https://app.mentra.co/workouts/5zmUX0sfScU1O9PAaMX8MO
Rygg: https://app.mentra.co/workouts/4sQPb6fmEs8YXnZg4RgjT2

Jeg har gått fra veldig nær Frozen shoulder til å raskt bli bedre og bedre og jeg har hatt skulderproblemer til og fra hele mitt voksne liv og dedikert Frozen shoulder-smerter i 1,5 år. Den best investeringen av 15/30 minutter jeg gjør.

Wow, dette er jo en helt ny verden! Trøbler litt med skuldrene, og ser at flere av øvelsene er øvelser jeg har fått anbefalt fra behandler for lenge siden. (Men ikke gjort i særlig grad. ) Kanskje dette er det jeg trenger for å bli bedre.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-23, 15:27   #505
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Denne eplemosten med ingefær er skikkelig god!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-23, 14:17   #506
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Sørlandschips med sriracha er også veldig godt.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-23, 17:54   #507
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Pågen Snäcka kardemomme. Kjempegode.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Screenshot_20230318_175749_Chrome.jpg (255,9 KB, 10 visninger)
__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 07:47   #508
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Pågen Snäcka kardemomme. Kjempegode.

Jeg vurderte en pose da jeg gikk forbi dem i butikken i går, men lot det være. Men gode altså? Da må jeg prøve.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-23, 10:45   #509
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg vurderte en pose da jeg gikk forbi dem i butikken i går, men lot det være. Men gode altså? Da må jeg prøve.

Vi likte dei veldig godt iallfall. Til og med ungen som syns at kardemomme er litt så som så godkjente dei.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-23, 14:52   #510
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

I går var jeg på pedikyr på Skedsmokorset. Hun var så happy snappy fornøyd med at jeg hadde funnet henne ettersom hun hadde åpnet for 2,5 uke siden og det av naturlige årsaker ikke strømmet inn med kunder. Hun var flink og hyggelig og hun kan også ta problemføtter ettersom hun har utdannelse på det. Hun driver også med forming/farging av bryn/øyevipper og manikyr. Jeg anbefaler henne og håper at flere kan fylle opp hennes ordrebok.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-04-23, 13:10   #511
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.181
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Bok Mikrovaner av James Clear. Veldig lettfattelig og nyttig. Den handler altså om hvordan man kan kvitte seg med dårlige vaner, og implementere nye vaner.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-23, 14:20   #512
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.816
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal et produkt

To produkter, blandet sammen. En dæsj zalo og en dæsj salmiakk i en balje med vann. Vri opp en klut, og flater med støv iblandet fett må gi tapt. Kjøkkenlamper ble som nye i dag.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-23, 15:19   #513
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Jeg anbefaler en tjeneste. Appen Airalo. Når du er i utlandet der roaming koster mye så er det veldig rimelige og enkelt å bruke Airalo som e-sim. 500 kr hos min teleoperatør ble 4;95 dollar.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 18:05   #514
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ferdig pizzabotn frå Oluf Lorentzen. Den kostar litt, men er skikkelig god. Eg steikte pizzaen på stål i går, sprø og luftig pizza vart resultatet.

På Kiwi er prisen litt meir sympatisk enn i den lenka eg la ut her.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 20:19   #515
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.552
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Enig, den er kjempegod! Til og med mannen min spiser den, og han er kresen på pizzabunn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-23, 20:50   #516
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Ferdig pizzadeig i frysedisken på Meny. Den blir virkelig god på pizzastein. To stykker i pakken. Bør ligge minimum to dager i kjøleskapet og tine- gjerne lenger. Bare husk å ta av plastikken før den legges i kjøleskap. da får den nok plass til å heve

https://meny.no/varer/middagstilbeho...-7054940006007

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 15:47   #517
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Pågen Snäcka kardemomme. Kjempegode.

Prøvde disse i dag, og de var knallgode! Masse god kardemommesmak, passe søte og myke.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 15:57   #518
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Eg har kjøpt popcorn-maker til mikro. Ei stor skål popcorn ferdig på under fem minutt.



https://bakerenogkokken.no/kjokkenma...saAmxfEALw_wcB

Takk skal du ha, lizzm. Som om jeg ikke var popcornoman fra før : mumse: :spise: :gafle: :sluke:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 20:48   #519
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg anbefaler en tjeneste. Appen Airalo. Når du er i utlandet der roaming koster mye så er det veldig rimelige og enkelt å bruke Airalo som e-sim. 500 kr hos min teleoperatør ble 4;95 dollar.

Samme her. Brukt i både Tyrkia og USA.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-23, 20:50   #520
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.029
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal et produkt

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk skal du ha, lizzm. Som om jeg ikke var popcornoman fra før : mumse: :spise: :gafle: :sluke:

Lite som slår nypøppa pøppkønnj.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 15-04-23 kl 21:34.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no