Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du stå på liste til lokalvalget?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Står du på liste/skal du stå på liste?
Ja Ap 2 1,96%
Ja SP 0 0%
Ja H 0 0%
Ja V 1 0,98%
Ja Frp 0 0%
Ja MDG 2 1,96%
Ja krf 0 0%
Ja Rødt 0 0%
Ja lokal liste/andre 2 1,96%
Nei 93 91,18%
Ja SV 2 1,96%
Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-23, 09:20   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Nei. Jeg er absolutt politisk interessert og aktiv, men står ikke på noen liste. Jeg ville hatt store problemer med å finne meg et parti, spesielt nå. Dessuten stemmer jeg ofte litt annerledes lokalt enn nasjonalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 09:42   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.551
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Nei

Jeg er ikke medlem av noe parti heller.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 09:49   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Jeg må bare påpeke at jeg ikke er medlem av noe parti, men står på liste likevel.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 10:49   #24
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må bare påpeke at jeg ikke er medlem av noe parti, men står på liste likevel.

Du må nok melde deg inn om du blir innvalgt. Eg måtte i alle fall det etter å ha takka ja til å vere listefyll for 4 år sidan men blei valgt inn som vara. Har sagt nei til å stå ei periode til for det er for tidkrevande å skulle gjere ein god jobb i lokalpolitikk.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:07   #25
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Du må nok melde deg inn om du blir innvalgt. Eg måtte i alle fall det etter å ha takka ja til å vere listefyll for 4 år sidan men blei valgt inn som vara. Har sagt nei til å stå ei periode til for det er for tidkrevande å skulle gjere ein god jobb i lokalpolitikk.

Det er ingen regel om det.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:13   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Hurra for oss som står på lister, vil jeg skyte inn og si. Jeg har alltid sagt hurra for DE som jobber med lokalpolitikk, og nå som jeg har overskudd, var det på tide å i et tak selv. Det er virkelig mye jobb for lite ære og belønning. Men utrolig viktig for at samfunnet vårt går rundt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:15   #27
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Det kan jo være at Niobe står på en bygdeliste, eller en annen form for eget politisk initiativ, som ikke er en partiliste.

Jeg har en jobb som gjør at jeg vanskelig kan være politisk aktiv selv. Jeg er heller ikke medlem av noe politisk parti.

Og så vil jeg støtte -ea- sin oppfordring om å melde seg som valgmedarbeider, og ikke minst, oppmuntre eventuelle studentbarn om å gjøre det. Morsom ekstrajobb. Veldig anstrengende dag, men helt greit lønnet og en virkelig anledning til å se lokaldemokratiet i aktivitet. Jeg koser meg hver gang, selv om jeg er trett som en strømpe når det er over.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:15   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Nei, jeg er enn så lenge ganske opptatt av å ikke ha bindinger til noen av partiene, for å lettere kunne snakke med alle, evt kjefte på alle.

(Selv om jeg klør litt i fingrene etter å fikse Arbeiderpartiet.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:22   #29
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er ingen regel om det.

Jøss! Eg fekk vite at eg måtte det og fikk til og med en litt bisk telefon om at det var et krav.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:53   #30
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Nei, kunne ikke falt meg inn. Jeg er politisk engasjert og interessert, men har verken lyst eller overskudd til å bidra med mer enn stemmen min.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:53   #31
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Det kan jo være at Niobe står på en bygdeliste, eller en annen form for eget politisk initiativ, som ikke er en partiliste.

Jeg står på liste for lokallaget til et rikspolitisk parti.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 11:54   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nei, kunne ikke falt meg inn. Jeg er politisk engasjert og interessert, men har verken lyst eller overskudd til å bidra med mer enn stemmen min.

Hvordan er man politisk engasjert, uten å bidra med mer enn stemmen sin? Spør for en venn.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 12:32   #33
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Ja, jeg står øverst på kommunevalgslisten og 5.plass på fylkesvalg.

Det er ikke krav om å være medlem av partiet man stiller for, men man kan IKKE være medlem av et annet parti.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 13:14   #34
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvordan er man politisk engasjert, uten å bidra med mer enn stemmen sin? Spør for en venn.

Å være politisk engasjert er i min bok å være interresert, følge med og gjerne diskutere i mindre formelle fora. Det går jo fint an uten å være medlem i et parti eller stille seg til disposisjon på en liste.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 15:15   #35
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Ah. Ok. Da skal det mindre til for å kalle seg «politisk engasjert» enn jeg har tenkt og trodd. Da er det jo nært på at jeg har vært det.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 15:31   #36
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg må bare påpeke at jeg ikke er medlem av noe parti, men står på liste likevel.

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Det er ingen regel om det.

Strengt tatt så kan partiene føre opp hvem som helst uten å ha spurt*. Seriøse partier med seriøse aktive folk gjør jo ikke det. Men det har skjedd at useriøse partier har gjort det.

* Med forbehold om at jeg ikke vet om reglene er endret.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-23, 15:54   #37
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Strengt tatt så kan partiene føre opp hvem som helst uten å ha spurt*. Seriøse partier med seriøse aktive folk gjør jo ikke det. Men det har skjedd at useriøse partier har gjort det.

* Med forbehold om at jeg ikke vet om reglene er endret.

Partiene kan føre opp nesten hvem de vil. Det er noen forhold som gjør at man kan få unntak; å være medlem av et annet parti, høy alder eller at det er til vesentlig ulempe (eller noe i den retning, det kan visst brukes hvis man f.eks. er kjendis).

Hvis man først er valgt inn, beholder man plassen selv om man skulle bytte parti.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-23, 08:12   #38
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Ja, kumulert plass på Aps liste i en mellomstor kommune. Har blitt en livsstil og blir min tredje periode. Trives godt med lokalpolitikk, det er givende å se resultater av målrettet styring selv om det innimellom er harde tak. Men viktig å stå i det, tenke strategisk og målrettet.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-23, 15:11   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Nei, men vurderer å stille meg til disp om fire år. Da har jeg sikkert fått sjempegod tid.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-23, 15:41   #40
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du stå på liste til lokalvalget?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Å være politisk engasjert er i min bok å være interresert, følge med og gjerne diskutere i mindre formelle fora. Det går jo fint an uten å være medlem i et parti eller stille seg til disposisjon på en liste.



Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ah. Ok. Da skal det mindre til for å kalle seg «politisk engasjert» enn jeg har tenkt og trodd. Da er det jo nært på at jeg har vært det.

Som lærer i vgs kan jeg love deg at lista for å kunne kalle seg engasjert, uansett om det er politikk eller noe annet, dessverre er ufattelig lav, og den synker stadig nedover. Du aner ikke hvor mange elever jeg har som ikke følger med, ikke har meninger om noe, og ikke ser problemet hvis man prøver å diskutere saker man ser på som kontroversielle.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no