Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-07, 18:37   #21
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

"Jeg har i dag overført 365 dager med lykke og glede, hell kjærlighet og god helse til din konto nr. 2008. Brukt dem godt . HA ET GODT NYTTÅR!."

Men det er 366 dager i 2008.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:08   #22
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg har fått denne og syns den var fin:

" I dag er dagen da jeg skal fortelle mine venner at de betyr noe for meg. Enten det er mine bestevenner, eller venner som jeg ikkehar sett på en stund. Venner jeg ikke vil miste og venner jeg savner. Sender denne meldingen og minnervenner om at de er i hjertet mitt, uansett. Godt nyttår!!

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:11   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg verken sender slike og håper at jeg heller ikke mottar (og det skjedde nesten ikke, men nå har det pepet noen inn) for det er så usannsynlig teit med masseproduserte meldinger.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:13   #24
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Mulig det er litt teit, men jeg for min del syns det innimellom er koselig med sånne meldinger. Men i motsetning til enkelte så sender jeg ikke ukritisk sånne meldinger til hvem som helst. Den jeg la inn sender jeg til dem som jeg ønsker skal få slike ord fra meg. Om det er jeg eller noen andre som har skrevet dem er litt likegyldig for meg, poenget er at jeg mener det som står i meldingen.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:14   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg fikk bl.a. en fra en jeg gikk i klasse med i fjor. Sånn typisk *sende til alle som står i telefonlista* melding.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:16   #26
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg fikk bl.a. en fra en jeg gikk i klasse med i fjor. Sånn typisk *sende til alle som står i telefonlista* melding.


Det kan jeg være enig i er teit....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:30   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg har fått mange, bl.a den som er nevnt flere ganger her

En av de syns jeg var ganske fin: Dagen kommer, lyset er blått. Vi minnes og tenker, et nytt år er snart gått.Ta vare på alle de nære og kjære. Det er nettopp slik det skal være. Gode vennskap består, også for de kommende år. Ha ei fin nyttårs feiring og et kjempebra nyttår.

Kjedemeldinger sletter jeg bare, de kommer aldri videre fra meg.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 01:34   #28
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg fikk forresten en melding som noen hadde prøvd å gjøre litt personlig på slutten. Det sto klem fra..., bare at navnet som sto der var fra hun som venninnen min hadde fått den fra

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:11   #29
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

I år regner jeg at det blir mye appelsinhud og uønsket hårvekst på meg, i hvert fall om man skal ta kjedemeldingstrusler alvorlig.
Jeg fikk også en som gikk på noe med å leve hvert sekund i stedet for å telle timer og uker. Den var ganske fin, men altfor lang til å orke å skrive inn her. :lat:

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 21:12   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Fine og fine, fru Blom.

Denne har jeg fått fra fjorten forskjellige:
"Godt nytt år.
Vet det er tidlig, men jeg har mange venner som er alminnelige og kjedelige, så jeg starter med dem som er SEXY, FREKKE, DEILIGE, SMUKKE, LEKRE og HOTTE. Legg merke til at jeg fikk den før deg."

Skikkelig personlig, gitt.

Huff den har jeg også fått, den er så teit! Sletter slike med en gang, og sender dem iallfall aldri videre.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 00:06   #31
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du fått noen fine nyttårshilsninger på sms?

Jeg sender ikke til alle på lista, kun til de jeg har jevnlig kontakt med.

Regner med at alle eksene som får meldinger kommer av at noen sender til alle på telefonlista si.

Kjedemeldinger liker jeg like lite som kjedemail.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no