Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-21, 16:05   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

En til går sikkert bra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 16:45   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Det har seg jo sånn at mine favoritter når det gjelder garn ikke er gratis heller så det begynner jo å bli et dyrt klesskap.

Hva er favorittgarnet til genser?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 16:50   #23
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hva er favorittgarnet til genser?

Litt etter hva jeg vil ha, men til litt tykk "pusete" gensere liker jeg Pus fra Du store alpakka. Til litt tynnere gensere er jeg glad i Sterk fra samme produsent. Har også strikket noen mer sommerlige gensere i Lille Lerke fra Dale Garn.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 17:09   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.847
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Litt etter hva jeg vil ha, men til litt tykk "pusete" gensere liker jeg Pus fra Du store alpakka. Til litt tynnere gensere er jeg glad i Sterk fra samme produsent. Har også strikket noen mer sommerlige gensere i Lille Lerke fra Dale Garn.

Har du en instakonto hvor du viser frem strikkeriene dine?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 17:17   #25
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Har du en instakonto hvor du viser frem strikkeriene dine?

Sjekk prikk. Ikke alltid jeg husker å drive med selvskryt men.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 17:31   #26
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Mange, veldig mange-

Har samme lidelse.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 17:37   #27
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg har også mange, så mange at en god del har måttet innfinne seg med en tilværelse på fjernlager. De siste tre ukene har jeg strikket to til meg selv. Samme mønster og samme garn, men ulik farge. De er strikket i Platelopi og det garnet forelsket jeg meg totalt i, så det blir definitivt flere! Fantastisk garn!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 17:38   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Hadde jeg kunne strikke, ville jeg nok hatt mange gensere.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 18:09   #29
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg har akkurat begynt å strikke til meg selv for en gangs skyld, så jeg har masse å gå på.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 18:19   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg strikker sokker og votter. Har akkurat sikret meg ny forsyning med garn fra den lokale garnbutikken her.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 18:27   #31
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Du kan ha akkurat så mange du vil.

Her ble jeg overlykkelig da Storebror sa han ønsket seg samme mariusstrikkejakke med hette og glidelås jeg har strikket til Jonas. Så nå skal jeg ringe og bestille garn hos den lokale garn/blomsterbutikken før påske. #lei av å strikke sokker.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 18:46   #32
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.753
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg tør ikke telle, men så lenge jeg har flere tomme hyller i klesskapet mitt, så får det gå.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 18:54   #33
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Er liksom så redd for å bomme på passform, størrelse og forventing. Er vel derfor jeg bare strikker til våre egne klesskap. Selv om jeg tror jeg er en grei strikker altså.

Det skjønner jeg godt, men synes ikke du burde være så redd for det. Om du produserer en genser på to uker og har gjort det en stund må du da være ganske god, tenker jeg.

Du deler alt for lite strikkeskryt på insta, synes jeg!

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 19:36   #34
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Får jeg også se på Insta?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 19:51   #35
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Får jeg også se på Insta?

Selvsagt. Har prikket deg.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 19:54   #36
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Du ser ut som en ekstremt habil strikker! Den gule genseren! 😍

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 19:56   #37
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Til ære for dere har jeg slengt ut litt selvskryt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 20:00   #38
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Sokker har liksom aldri blitt "min" greie, man må strikke to liksom, det er det som er det verste med å strikke genser også forresten, man må strikke to ermer.

Jeg har bestilt garn og oppskrift til disse da, det er noe annet en genser:

Fy fela, de var superfine.

Svar til sm ditt: Veldig manga.
Har ikke strikket like mange som deg siste året men at jeg har bikket 10 pluss moms og renter det har jeg
Klær i fingra etter å starte på en ny til meg, men har lovet meg selv å bli ferdig med den hersens genseren til mannen....
Har i grunnen blittt en haug med sokker og voter i år og.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 20:03   #39
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Sjekk prikk. Ikke alltid jeg husker å drive med selvskryt men.

Jeg ser gjerne hvis du vil?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-21, 21:36   #40
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange strikkegensere kan et menneske ha?

Jeg vil gjerne se på Instagram og. ��


Sist redigert av Isa : 18-03-21 kl 22:01.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no