Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-17, 12:15   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg er også glad i sandaler, og synes det er mye lettere å finne sandaler som er gode å gå i, ikke gnager, og samtidig ser ok ut, enn å finne tilsvarende i sommersko.

Men så blir jeg alltid usikker på om det er innafor å bruke det på jobb.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 12:21   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.198
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Kommer veldig an på jobben, men med mindre du har en jobb med streng dresskode så burde det jo gå an med pene sandaler om sommeren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 12:34   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har bestemt meg for at pene sandaler er lov til bruke på jobb når jeg er på kontoret. Men det er et par kunder jeg ikke ville hatt sandaler hvis jeg har møter hos dem.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 12:45   #24
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Kom gjerne med konkrete tips. Har akkurat bladd gjennom alle sidene med sandaler på footway uten å ha funnet et eneste par....

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det fins da masse lave og gå-vennlige som funker fint til sommerkjole? Og mange med kilehæl f.eks som er gode selv om de har litt høyde.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:14   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg går begynnee å gå med sko med åpen tå så tidlig hver vår at folk ler litt av meg. Jeg elsker sommersko, men det er et problem at åpne sko lettere ser for store ut...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:24   #26
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har ikke brukt sandaler på mange, mange år. Jeg syns ikke det er mange fine, og heller ikke mye som føles bra for mine føtter. Kan ha på crocks på stranda, da.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:27   #27
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Liker ikke sandaler, og spesielt Birkencstocks og alt som ligner på det er noe av det styggeste jeg vet, og har til nå aldri funnet sin vei på min fot. Har ett par høyhælte som jeg går med til kjole. Ellers ser du meg i Toms, lette joggesko eller flip-flopper på stranda.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:37   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.198
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Kom gjerne med konkrete tips. Har akkurat bladd gjennom alle sidene med sandaler på footway uten å ha funnet et eneste par....

Da er det neppe hjelp i tipsene mine, vi ser nok veldig ulikt på saken.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:45   #29
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.198
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Men ok da, bare ett kjapt eksempel på gode som funker til kjole. https://www.footway.no/238713-freja-sandal-gravel.html

Footway er så slitsom nettside så jeg orker ikke gå så tungt inn i det. Det er jo også mange som er nettere med tynnere stropper osv.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 14:15   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg tror at vi er mange her som har veldig ulik smak.
En som leier kontor der jeg jobber er like gammel som meg (knirk) men vi er allikvel laaangt fra hverandre når det gjelder å kle seg. Jeg er den kjærringa ift. hvordan hun går kledd. Men jeg orker ikke dette merkekjøret da og gir blaffen.

Jeg går ikke med flipflops eller sånne veldig åpne sandaler på jobb.
Jeg har akkurat bestilt på Bootz. Det er mange sandaler å få med 20% der nå. Har lagt de inn i den tråden jeg lagde om sommersko.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 14:38   #31
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg er så lav at jeg synes jeg ser skikkelig rar ut med sånne sandaler til kjole. Jeg skjønner at det er mitt problem, jeg synes som regel slike sko er fine til kjole på andre....

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men ok da, bare ett kjapt eksempel på gode som funker til kjole. https://www.footway.no/238713-freja-sandal-gravel.html

Footway er så slitsom nettside så jeg orker ikke gå så tungt inn i det. Det er jo også mange som er nettere med tynnere stropper osv.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 14:58   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg så et par fine fra ecco i dag. Det blir nok de om jeg skal ha sandaler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 15:57   #33
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Men så blir jeg alltid usikker på om det er innafor å bruke det på jobb.

Jeg vet ikke hva du jobber med, men er man usikker så er nok som regel sandaler med lukket hæl alltid ok. Som denne eller varianter som er lave.



Nå fikk dere meg til å bestille flere sandaler. Jeg har problemføtter, men det er jo greit når man kan sende tilbake gratis.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0861.JPG (105,9 KB, 37 visninger)
Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 16:26   #34
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet ikke hva du jobber med, men er man usikker så er nok som regel sandaler med lukket hæl alltid ok. Som denne eller varianter som er lave.


Lukket hæl, ja. Jeg har noen som ligner de Joika viser, de har jeg aldri hatt problemer med å bruke, så det ligger kanskje noe der.

Jeg er økonomi-controller. Relativt avslappet kleskode, sjeldent kundemøter.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 16:47   #35
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg liker for så vidt sandaler, men jeg hater å fryse/bli kald på beina, så jeg velger det ikke med mindre jeg er rimelig sikker på at varmen varer hele dagen.
Jeg har et par favoritter, både med og uten kilehæl og stropper og askens greier, men det er ikke alle som er like god å gå langt med, eller stå lenge med.
Jeg blir innmari klam på føtter (og hender) og da er ikke alltid sandaler en god greie fordi jeg ender opp med å seile avgårde inni dem.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 16:48   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

En som leier kontor der jeg jobber er like gammel som meg (knirk) men vi er allikvel laaangt fra hverandre når det gjelder å kle seg. Jeg er den kjærringa ift. hvordan hun går kledd. Men jeg orker ikke dette merkekjøret da og gir blaffen.

Jeg tenker at merker ikke sier så mye om klesstil.. egentlig? Tenker at "rett" frisyre og valg av utelukkende praktiske klær (som skal funke til alt) ofte er det som gjør folk "kjerring" og ikke merket på klærene?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 16:53   #37
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.198
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har bestilt disse https://www.clarks.eu/c/Aisley-Orchid/p/26124071

Clarks pleier å være gode selv med litt høyde.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 17:01   #38
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg bruker sandaler hele sommeren, også på jobb.
Går jeg lange turer bruker jeg helst joggesko, men ellers går det mest i sandaler.

Ballerinasko og sånne flate toms-aktige sko får jeg vondt i føttene av.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 17:06   #39
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.036
Blogginnlegg: 259
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har i grunnen kommet fram til at jeg foretrekker tøysko. Det er alltid et eller annet som er ubehagelig med sandaler. Eller kanskje jeg bare ikke har funnet de rette sandalene enda.
Å gå barbeint er uansett aller best.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 17:10   #40
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg er også veldig glad i sandaler. Sikkert derfor jeg syns det er så rart st Hiawata ikke vil ha.

Jeg har både flipflops og birkenstock, men også mer elegante saker.

Disse fra Camper blant annet:


Og disse fra lille vinkel:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no