Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-07, 14:45   #101
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Jøss. Vi ser på verden veldig annerledes. Litt fascinerende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:52   #102
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Er jeg unormal? *snufs*

Eller så har du enormt høy smerteterskel.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 14:52   #103
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kanskje puppene dine er sånne faste og ekle? Mine gjør vondt ved risting. Ihvertfall nå som gravid.

Kanskje ikke så lurt å hoppe opp og ned når man har bolle i ovnen??

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Fordi hun TØR? Dama har jo praktisk talt gitt høyrearmen for oppmerksomhet. Hvorfor skal det være beundringsverdig at hun TØR?

Hun er jo ikke riktig nagla!!!!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 15:57   #104
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Ristet på dem nå, og det gjorde ikke vondt!

Men dessverre har jeg nettopp klippet av meg mine lange lokker, så jeg kan ikke ha musefletter lenger. Men blånn? Ja, det er jeg!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:00   #105
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Fordi hun TØR? Dama har jo praktisk talt gitt høyrearmen for oppmerksomhet. Hvorfor skal det være beundringsverdig at hun TØR?

Kanskje det var DEN høyrearmen som burde vært hengt?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:01   #106
Nete
Brøstmælkfabrikken AS
 
Nete sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 85
Nete er litt kul
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Men dessverre har jeg nettopp klippet av meg mine lange lokker, så jeg kan ikke ha musefletter lenger.

Kanskje du kan ha musefletter

__________________
Nete

K 08.02.02.
M 05.02.07

Nete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:05   #107
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Kanskje puppene dine er sånne faste og ekle? Mine gjør vondt ved risting. Ihvertfall nå som gravid.

Nei, det er de ikke... den som hadde hatt det *drømmer* Når man er gravid er de jo gjerne litt ømme

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Eller så har du enormt høy smerteterskel.

Eh.. hvis å sparke i en dørterskel og skrike er høy smerteterskel så

Fødselen gikk som en drøm, men å sparke borti noe eller slå seg litt, da hører du meg gjerne banne stygt(det hjelper nemlig veldig ).

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:06   #108
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Nete, her.

Kanskje du kan ha musefletter

Nei, der har jeg ei skikkelig kinaflette, som går omtrent til knærne ... :vulgær:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:07   #109
Nete
Brøstmælkfabrikken AS
 
Nete sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 85
Nete er litt kul
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Nei, der har jeg ei skikkelig kinaflette, som går omtrent til knærne ... :vulgær:

Herlig

__________________
Nete

K 08.02.02.
M 05.02.07

Nete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:27   #110
løvemor
Tilbake
 
løvemor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 98
løvemor er litt kul
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Jeg gremmes!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:33   #111
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av løvemor, her.

Jeg gremmes!

Ikke over min kinaflette vel? Den er jo så vakker!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:59   #112
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Jeg sendte videoen til gubbelure på jobb.
Hans kommentar da da han kom hjem: "Jeg trodde det var musefletter hun hadde på sidene, jeg. Men det var jo faen meg eksospotter!"

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 18:43   #113
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Snerpe er vel også en klasse...

Jepp. Første klasse!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:22   #114
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Jeg leste nettopp nett-møtet med henne, og sååååå... hakka gæærnt var det da ikke.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 20:49   #115
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

a) Hun er veldig, veldig dum
b) Hun er veldig, veldig smart
c) Hun er ganske dum, og har en ganske smart manager. Og folk flest er ganske lettlurte.

Jeg stemmer for alternativ c).

Jeg går også for alternativ c). Det er svært sjelden at det kommer noe lurt ut av munnen på den dama, men hun skal jammen ha det for å markedsføre det hun er best på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:14   #116
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Auda.

(gå'kke an å være pen og smart og ha store pupper lissom...? Ha! )

Nei, det går ikke an! Men det er nok du for pen og blond til å skjønne.
Jeg har ikke giddet å sjekke linken, men jeg er pratesyk, og bidrar i tråden.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 21:29   #117
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Første klasse!

Så.. du er ei første klasses snerpe...

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 23:04   #118
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Så.. du er ei første klasses snerpe...

Exactly!


(bortsett fra at jeg selvfølgelig vil ha meg frabedt orddelingsfeil.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 07:17   #119
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Man kan dele opp førsteklasses. Det bare blir litt annen betydning. :Opplyser:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 10:38   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og i kategorien: Folk som må beskyttes mot seg selv

Du har evig rett. :bøyermegistøvet:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no