Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-12, 21:21   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

.....


Sist redigert av daffy : 26-04-12 kl 17:09.
daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:23   #22
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg kommer ikke til å like en elektrikerbedrift uansett hva de lokker med eller ikke lokker med.

Ikke jeg heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:25   #23
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

De må ha pene elektrikere.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:26   #24
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.



Og til en rekke av de andre svarene: er elektrikere generelt så fæle, altså? :undre:

Elektrikere er ikke fæle. Men en elektriker-bedrift har jeg ingen interesse av. Jeg gidder ikke like ting på FB som ikke interesserer meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:35   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg liker elektrikere, det er et sexy yrke. Men elektrikerbedrifter er jo noe helt annet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 21:40   #26
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg er sexy!

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:13   #27
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jepp, det er du jo.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:17   #28
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.



Og til en rekke av de andre svarene: er elektrikere generelt så fæle, altså? :undre:

Jeg har da ikke noe i mot elektrikere som privatpersoner. Det har da ingen ting med saken å gjøre.

Det som er greia er at jeg trenger en elektriker i snitt hvert tredje år, og da vet jeg hvor jeg finner dem: på gule sider. Informasjon om elektrikerprodukter, -tjenester og hva de nå måtte ønske å fortelle meg, ville bare bli støy på veggen min.

Jeg er generelt ganske kresen med hvilke bedrifter jeg liker på FB.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 22:22   #29
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Ah. Det var bare så mange som formulerte seg på en måte som fikk meg til å tenke at det var yrkesgruppen som førte til harme. At det ikke er så veldig relevant, skjønner jeg godt. Det er ikke akkurat hver uke vi hat bruk for å få utført elektrikerarbeid.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 23:26   #30
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Elektrikere skal jo inn og gjøre en jobb lizzom. Men det som ga meg en slags ahaopplevelse ved forrige besøk var dette med brannsikring og brannforebygging. Elekrikere kan jo masse om slikt og ingen vil ha husbrann. Denne tematikken er kanskje facebookmat ...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-12, 23:55   #31
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook...

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg kan ikke tenke meg en eneste ting som ville fått meg til å like en elektrikerkjede/foretning overhode.

Du er fremdeles bitter etter den kavringen?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 07:04   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg liker et Far-Far fliser og Paulus Sykehjem på Facebook. Ikke fordi jeg har behov for noen av delene, men fordi de har så fine oppdateringer. Så kg kunne fulgt elektrikere om d var skikkelig vittige og intelligente, og sikkert også da valgt dem de få gangene jeg trengte tjenesten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 08:05   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Du er fremdeles bitter etter den kavringen?

Antyder du at jeg kanskje burde ringe en elektriker litt oftere?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg liker et Far-Far fliser og Paulus Sykehjem på Facebook. Ikke fordi jeg har behov for noen av delene, men fordi de har så fine oppdateringer. Så kg kunne fulgt elektrikere om d var skikkelig vittige og intelligente, og sikkert også da valgt dem de få gangene jeg trengte tjenesten.

Det er en ting som kunne få meg til å like dem også, når jeg tenker meg om, men da måtte de altså være så gode at de var for underholdning å regne.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 13:04   #34
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg jobber som rådgivende ingeniør på elektro, så hva jeg ville "likt" er nok farget av dette.

Går ut fra at formålet med en Facebookside er å få flere kunder / forenkle kommunikasjon mot privatkunder.

I så fall ville jeg lagt link til facebooksida fra oppdragstjenester som Finn.no og mittoppdrag.no o.l.
Om jeg fikk kjapt kontakt med elektriker via en sånn site, hadde jeg nok vært mer i humør for å sette "karakter" på den utførte jobben - inkl. evt. Like på facebook.

Ting jeg gjerne ville sett på en sånn facebookside:
-Offentlig godkjenning (mye useriøse firmaer som gir tilbud via private oppdragstjenester)
-Referanser fra fornøyde kunder
-Skrytebilder fra egne installasjoner er aldri dumt
-Mulighet for kunder å spørre spørsmål
-Produktinfo/teknisk info som kan være kjekk for kunder (nye, smarte styringssystemer. Info om LED-belysning. Grunner til at jordfeil kan oppstå. Enøk-tips. etc. etc.)

Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 13:37   #35
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg har en stor utfordring når det gjelder elektrikere (og en del andre håndtverkere), og det er at jeg ikke stoler på dem. I følge mine fordommer og delvis erfaringer er det slik at de

- ikke kommer når de skal
- jobber minst mulig men skriver flest mulig timer
- generelt er vanskelig å forholde seg til

Jeg innbiller meg at jeg ikke er alene om å ha disse fordommene. Om det stemmer kan dere bruke Facebooksiden til å overbevise kunder om at nettopp denne bedriften er seriøs og gir hva den lover når den tar oppdrag.

I tillegg høres det veldig lurt ut å tilby en gratis spørsmålstjeneste. Jeg tror til og med denne bedriften kan øke omsetningen ved å gi folk svar på spørsmål som fører til at de får gjort en del ting selv (elektrikerbedriften kan selvsagt ikke oppfordre til å gjøre ting selv som skal gjøre av autoriserte). Når det stopper opp for dem, altså at det dukker opp ting de ikke kan gjøre selv vil de ha et tillitsforhold til nettopp denne bedriften og oppsøker den.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 14:31   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg har en stor utfordring når det gjelder elektrikere (og en del andre håndtverkere), og det er at jeg ikke stoler på dem. I følge mine fordommer og delvis erfaringer er det slik at de

- ikke kommer når de skal
- jobber minst mulig men skriver flest mulig timer
- generelt er vanskelig å forholde seg til

Jeg innbiller meg at jeg ikke er alene om å ha disse fordommene. Om det stemmer kan dere bruke Facebooksiden til å overbevise kunder om at nettopp denne bedriften er seriøs og gir hva den lover når den tar oppdrag.

Jeg har faktisk utelukkende god erfaring med håndverkere.
Det tror jeg skyldes noen få, gode retningslinjer som jeg alltid følger:

  • Jeg er grundig i beskrivelsen av hva jeg vil ha utført når jeg innhenter tilbud.
  • Jeg ber alltid om skriftlige tilbud.
  • Alle avtaler eller tilleggsavtaler som inngås muntlig, for eksempel mens jobben pågår, bekrefter jeg skriftlig, type: "I dag snakket vi om xxx. Jeg tolket det dit hen at dette ville koste kr yyy og være ferdig til dato zzz. Fint om du gir tilbakemelding dersom jeg har misforstått noe".
  • Jeg velger aldri håndverkere utelukkende basert på lavest pris, men på en kombo av pris, tilbudsinnhold, "magefølelse" og referanser.
  • Jeg er alltid hyggelig og høflig i min omgang med håndverkerne som jobber for meg.
(Jeg antyder ikke at du ikke er hyggelig og høflig altså. Jeg sier bare hvorfor jeg tror ting funker for meg.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-12, 15:08   #37
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvis du skulle gidde å "like" en elektriker-bedrift på Facebook ...

Jeg hadde likt en elektrikerbedrift om jeg hadde brukt dem i RL og vært veldig fornøyd.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no