Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-17, 17:58   #41
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

De var veldig fine!

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg vet ikke hva du jobber med, men er man usikker så er nok som regel sandaler med lukket hæl alltid ok. Som denne eller varianter som er lave.



Nå fikk dere meg til å bestille flere sandaler. Jeg har problemføtter, men det er jo greit når man kan sende tilbake gratis.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 18:50   #42
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

De camper var veldig fine, er de like gode som sko fra camper?Hvis jeg finner slike i sort, tror jeg nesten jeg må kjøpe

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er også veldig glad i sandaler. Sikkert derfor jeg syns det er så rart st Hiawata ikke vil ha.

Jeg har både flipflops og birkenstock, men også mer elegante saker.

Disse fra Camper blant annet:


Og disse fra lille vinkel:

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 18:58   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

De camper var veldig fine, er de like gode som sko fra camper?Hvis jeg finner slike i sort, tror jeg nesten jeg må kjøpe

Mine er sorte! Kjøpt på lille vinkel.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 19:12   #44
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har bestilt disse https://www.clarks.eu/c/Aisley-Orchid/p/26124071

Clarks pleier å være gode selv med litt høyde.

De var jo kjempefine. De også. (Jeg er definitivt glad i sandaler.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 19:46   #45
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.422
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Hva er galt med støvletter i juli? :arktis:
Har aldri likt sandaler noe særlig, så har ikke brukt det i dette årtusenet.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 20:28   #46
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.875
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg liker å gå barbent og sandaler. Men liker ikke å vise tærne på jobb, så der har jeg Mjus ballerina som har noe demping. Ellers Ecco, Birkenstock og Teva. Hadde mye Camper før, men finner ikke så mye av de lengre.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 21:57   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.369
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg liker sadaler, men jeg har bare to par. Et par lave, og et par med hæl som jeg faktisk har vært uten i fem år fordi den ene forsvant i flyttingen og dukket opp i vår. (de flate er byttet noen ganger i emllomtiden da, men stadig i "de samme", ecco.

Ang støvletter i juli. I dag gikk jeg i sandaler, skjørt og singlet på butikken. De fleste andre hadde i alle fall t skjorte. (det var 23 grader, vært oppe i 26 senere på dagen) Og der var en mann. Bukse, greit. Fleecejakke. Og Lue! "det er varmt i dag" kommenterte han til en t-skjortekledd bekjent. Ehh, ja....

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 22:45   #48
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.961
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg elsker sandaler, og så fort jeg kan kaste sokker og ta på Fitflopene eller andre sandaler så er sommerlykken bortimot fullkommen.

Jeg gruer for høst og sokker og lukkete sko.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 23:19   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg bruker sjelden sandaler, foretrekker ballerinasko e.l.

Samme her. Ikke glad i sandaler - verken estetisk eller komfortmessig.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 23:29   #50
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.181
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mens jeg ikke bruker sokker i måneder uten r.

I år har jeg ikke klart det helt, for når det snør må man nesten ha på sokker.

Her er jeg også. Elsker å gå uten sokker. (Men viser helst ikke tær på jobb, så der bruker jeg andre sko og ikke sandaler, men dropper sokkene)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 01:31   #51
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg elsker sandaler. Jeg går svært, svært sjelden med noe annet fra midten av mai til langt uti september. Jeg har bare jobbet i tre år på arbeidsplassen min, og to kolleger spurte da jeg kom på jobb etter påske om det ikke snart var sandaltid.

Jeg har ingen sommersko, for hvis jeg skal ha på meg noe annet enn sandaler så er det fordi jeg trenger solidere spasersko/joggesko pga turgåing eller øsende regn.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 11:05   #52
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.824
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg liker også godt å gå i sandaler. Bruker det på jobb også, men dessverre er det sjelden sandalvær her jeg bor

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 11:56   #53
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg elsker også sandaler, og begynner tidlig.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 12:21   #54
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.784
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Hvordan er de i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Mine er sorte! Kjøpt på lille vinkel.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 12:30   #55
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.715
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg er ofte redd for ikke å ha pene nok føtter til sandaler, så jeg er litt delt. Og dessuten finner jeg så få sandaler jeg liker. Eller som passer. Jeg har veldig brede føtter, så utvalget blir temmelig redusert. De nederste Tallulah linket til, likte jeg dog kjempegodt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 12:58   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Divine, sånne finner du masse av om dagen. Sweedish hasbeens, Lille Vinkel og mye annet. SH er smale, LV brede.

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Hvordan er de i størrelsen?

Helt vanlig, egentlig. Jeg har litt bred fot, så den remmen over foten er litt tight.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 15:36   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er ofte redd for ikke å ha pene nok føtter til sandaler, så jeg er litt delt.

Dette har jeg også tenkt en del på, og funnet ut at jeg driter i. Føtter er uansett ikke nydelig. Og litt neglelakk hjelper veldig på.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 15:52   #58
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Dette har jeg også tenkt en del på, og funnet ut at jeg driter i. Føtter er uansett ikke nydelig. Og litt neglelakk hjelper veldig på.

Føtter kan da være riktig fine de. Og de blir jo finere av å ikke være innestengt i sokker og tette sko hele sommeren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 20:16   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har virkelig ikke pene føtter, men bruker både fitflops og flipflops og sandaler så mye jeg lyster. :enkel: Litt neglelakk og fotfil, så får det stå til. Men gjerne lukket hæl på jobb, ja.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 21:21   #60
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har heller ikke pene føtter. Det er tidvis mye vann i dem, så de er oppblåste og pløsete. Og jeg har rare, runde tær og særlig abnormt stor stortå! Men aldri om jeg har tenkt å la det hindre meg i å gå i åpne sko.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no