Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-17, 21:28   #61
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg syns muligens føttene er det peneste på kroppen min, kanskje derfor jeg liker sandaler så godt. De er slanke og rette, og med litt vårpuss og neglelakk syns jeg de er helt presentable. Men jeg hadde gått med sandaler uansett føtter tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 21:39   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.850
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Føttene mine er greie nok. Leggene mine er ikke pene. Jeg har veldig mye og stygge åreknuter, og generelt tykke legger. Det hindrer meg ikke i å gå i kjoler og skjørt allikevel. Er det sommer så kan man ikke dekke seg til hele tiden.

Så hvis man vil gå i sandaler, så synes jeg at man skal gjøre det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 21:47   #63
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Absolutt!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:10   #64
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg gir så utrolig blaffen i hvor pene tærne mine er! Sandaler! Bare bein! Hurra!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:29   #65
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.355
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg gir så utrolig blaffen i hvor pene tærne mine er! Sandaler! Bare bein! Hurra!

Veldig enig her! Har aldri falt meg inn at føtter og tær skulle være mindre pene/estetiske kroppsdeler enn f.eks. hender, og hadde gått med sandaler året rundt om klimaet tillot det!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:45   #66
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.052
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

sandaler.
Har mange, mange par. Jeg klarer ikke å skjønne argumentet om at sandaler er vondt å gå med, mens ballerina duger? Sandaler får du jo i alle mulige varianter, det blir jo nesten som å si at man ikke synes sko er noe særlig behagelig å gå med.
Ballerinasko, derimot, er stort sett paddeflatt og ikke særlig behagelig

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:48   #67
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Helt enig, ballerinasko er som regel ikke særlig behagelige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:50   #68
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.540
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg liker sandaler, men jeg har så smale og lange føtter at jeg sliter med å finne noen som passer.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:52   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Men a propos sommersko; jeg trenger noe jeg kan kippe på meg uten snøring og stramming, men som sitter fast både foran og bak, siden det er så ulendt på Øen. Hva kan jeg bruke da, mon tro? Alle slags flipflops og tresko duger altså ikke noe særlig, og siden jeg går inn og ut en million ganger om dagen, må jeg få de på meg uten å bruke hender.

Myke ballerinasko holder i 14 dager på de skarpe svabergene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:21   #70
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Nei, jeg er ikke spesielt glad i sandaler og åpne sko. Jeg har en greie med føtter og tør, og liker ikke å vise de i noen særlig grad.
Også har jeg korte, brede føtter og finner sjelden noen fine som passer godt.
Ja til sokker og sko!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:27   #71
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.830
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg elsker i utgangspunktet sandaler og åpne sko, men siden jeg har nord europas styggeste stortånegl(ødelagt pga operasjon) så er det svært sjelden jeg viser meg i åpne sko.
Så om noen har tips om fine sommersko med lukket tå blir jeg glad. Er ikke sprsielt glad i flate tøysko foruten Converse.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:29   #72
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.759
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Nei, jeg er ikke spesielt glad i sandaler og åpne sko. Jeg har en greie med føtter og tør, og liker ikke å vise de i noen særlig grad.
Også har jeg korte, brede føtter og finner sjelden noen fine som passer godt.
Ja til sokker og sko!



En av ulempene med sommeren er alle føttene som er overalt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:32   #73
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.



En av ulempene med sommeren er alle føttene som er overalt.

Enig!!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:32   #74
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.902
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Sokker og sko i sommervarme er litt norsk, tror jeg. Men det er jo bedre enn sokker og sandaler.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:37   #75
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men a propos sommersko; jeg trenger noe jeg kan kippe på meg uten snøring og stramming, men som sitter fast både foran og bak, siden det er så ulendt på Øen. Hva kan jeg bruke da, mon tro? Alle slags flipflops og tresko duger altså ikke noe særlig, og siden jeg går inn og ut en million ganger om dagen, må jeg få de på meg uten å bruke hender.

Myke ballerinasko holder i 14 dager på de skarpe svabergene.

Eurosko har slike lette sko. Hvit, myk såle og litt sånn flettet strå-aktig sko. Kjøpte mitt andre par i går. De er lette og gode på. Merket er Loop.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:41   #76
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men a propos sommersko; jeg trenger noe jeg kan kippe på meg uten snøring og stramming, men som sitter fast både foran og bak, siden det er så ulendt på Øen. Hva kan jeg bruke da, mon tro? Alle slags flipflops og tresko duger altså ikke noe særlig, og siden jeg går inn og ut en million ganger om dagen, må jeg få de på meg uten å bruke hender.

Myke ballerinasko holder i 14 dager på de skarpe svabergene.

Crocs.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 23:41   #77
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.197
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Er det er problem å se nakne tær i sandaler om sommeren altså? Hva er det som er så ille med FØTTER?! Helt ubegripelig for meg. Det er da mye mer delikat med føtter som får luft, enn føtter som er innestengt i sokker og tykke sko i sommervarmen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 01:25   #78
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Crocs.

Not gonna happen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 09:38   #79
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.904
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg elsker å gå i sandaler. Og tar igjen for mange år der jeg var flau over egne føtter og legger og aldri viste meg uten sko og strømpebukser. Ingen av døtrene mine liker å gå i sandaler, så nå har jeg gitt opp å kjøpe til dem.

Akkurat nå er jeg på jakt etter noen nye sandaler til litt småpent, de skal være sorte og ha litt hæl og være ganske nette. Jeg finner ikke sandaler med bare litt hæl noen steder, enten er de flate eller så er de alt for høye.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 10:08   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.215
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Lille Vinkel har en del; disse er semsket, da. Og ikke helt gratis.

https://lillevinkelsko.no/casual-san...l/faye-00-sort

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no