Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tassimo kaffekapsler

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-16, 22:02   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Tassimo kaffekapsler

Jeg skal handle inn kaffekapsler til jul, og tenker å kjøpe et par typer i tillegg til den "vanlig sorte". Siden ingen av oss drikker kaffe så har vi jo ikke peil

Hvilke typer opplever du at det går mye av? Er det noen du har blitt overrasket over hvor god den var på smak? Hva liker du å tilby dine gjester?

Det blir mye lange luncher og kake-/søtsakespising, så noe som passer til det kanskje?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-12-16, 09:57   #2
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tassimo kaffekapsler

Jeg drikker heller ikke kaffe, men ser at det går mye av vanlig kaffe, expresso, kakao og kaffe med melk. Jeg har prøvd chai, og den er grei. Vi har også oreo som jeg synes er litt for søt, men barn liker den. Har vanlig Twining, ,men den er bare kjedelig. Da kan du like godt trekke deg en kopp.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-16, 02:48   #3
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tassimo kaffekapsler

Takk Kakao har vi sluttet å kjøpe da det smaker så kaffe av den

Kjøpte inn vanlig, samt latte macchiato og espresso.

Helt enig med teen - det er jo bare waste. Lager en lagt bedre kopp selv, men så er jeg tea aficionado

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no