Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lage sandkasse selv?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-07, 13:36   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lage sandkasse selv?

Zip: SÅ FLOTT

Jammen meg stor og fin!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 07:57   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lage sandkasse selv?

Det var en skikkelig stor og fin sandkasse! Et annet tips er å felle sandkassen ned i terrassen (med lokk som går i ett med terrassen). Da kan man bruke rommet til oppbevaring av diverse når sandkassealderen er over.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 16:50   #23
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lage sandkasse selv?

Da har jeg fått meg sandkasse.
Det ble dessverre Obs Bygg sin..
Men den er fryktelig fin, med lokk og sitteplasser. Kostet 499,-
Nå skal lillemor og pappaen sette den opp. Må finne den perfekte plassen.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 17:21   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lage sandkasse selv?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Da har jeg fått meg sandkasse.
Det ble dessverre Obs Bygg sin..
Men den er fryktelig fin, med lokk og sitteplasser. Kostet 499,-
Nå skal lillemor og pappaen sette den opp. Må finne den perfekte plassen.

En plass uten for mye vind, håper jeg. *blåser snart bort til dere*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-07, 17:31   #25
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lage sandkasse selv?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

En plass uten for mye vind, håper jeg. *blåser snart bort til dere*


Ønskedrømmen er å finne en lun plass som vi kan se fra stuevinduet. Og selvsagt med mye sol. Tror derimot at vi må nøye oss med ett av kriteriene. Spørsmålet er : vil vi ha formiddags eller ettermiddagssol i sandkassen? Tenker det blir ettermiddag.


Litt av et syn her nå forresten (om du ser så langt). Ørten planker i hagen, lettere forrvirret mann, masete 2 åring og bruksanvisning som blåser bort


Og nå : masete 2 åring får en av fjorårets klappstoler i hodet..

(Mor sitter trygt inne og iaktar).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no