Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-15, 21:46   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

mulig jeg gjør feil, men jeg synes stryke-på-lapper har en tendsens til å løsne eter en stund her i huset

Synes jeg og. Nå har vi fire bukser med hull.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 21:48   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Hva er beste måten å lappe hull i bukse på ???

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-15, 23:57   #23
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Jeg har kjøpt strykelapper på H&M. De sitter bedre med noen sting i tillegg, det tar jeg bare for hånd.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-15, 00:09   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg har kjøpt strykelapper på H&M. De sitter bedre med noen sting i tillegg, det tar jeg bare for hånd.

Jeg brukte en slik lapp i dag, noen ganger fester jeg med et par sting, men i dag gadd jeg ikke. Men de var tomme for lapper da jeg var der forleden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-17, 12:11   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.255
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Dytter opp denne. Strykelapper sitter ikke på, jeg har ikke symaskin. Andre gode tips? Nå har vi fire bukser med hull, kommet etter påske, DVs 4 bukser på 15 dager.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 19:42   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dytter opp denne. Strykelapper sitter ikke på, jeg har ikke symaskin. Andre gode tips? Nå har vi fire bukser med hull, kommet etter påske, DVs 4 bukser på 15 dager.

Jeg pleier å stryke på lapper og deretter sy noen små sting langs kanten for hånd. Det sitter som bare det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-17, 19:44   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lapper man hull på kneet på en barnebukse?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Strykelapper og sy de fast for hånd rundt kanten.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg pleier å stryke på lapper og deretter sy noen små sting langs kanten for hånd. Det sitter som bare det.

Gammel tråd, gitt. Jaja, jeg er i det minste enig med meg selv.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no