Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilken sportsvogn har lengst liggedel? (4-hjulinger)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 23:06   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken sportsvogn har lengst liggedel? (4-hjulinger)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Denne er gammel, og jeg er usikker på hva den heter, men den ser ut som om den duger helt utmerket som sovevogn i barnehagen.
Denne er før Flode også innbiller jeg meg, eller omtrent samtidig. Tidlig 2000-tall. Den har ikke lufthjul, og ser litt mindre ut enn Flode. Litt spinklere på en måte.
Bare stoffet er ok i den forstand at den ikke er full av jordslag, mugg osv. så hiv deg på.

Takk for svar!

Jeg har sendt spm om rust og mugg nå. Det gjør ikke noe om stoffet er slitt, så lenge det ikke er mugg på den.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 00:05   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken sportsvogn har lengst liggedel? (4-hjulinger)

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Takk for svar!

Jeg har sendt spm om rust og mugg nå. Det gjør ikke noe om stoffet er slitt, så lenge det ikke er mugg på den.

Ikke sant? Han merker ikke noe til det når han sover. Og at vogna kan stå trygt uten at du trenger å være dritredd for at den skal bli ødelagt er jo ekstrabonus

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no