Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-12, 11:04   #41
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Jeg har lange samtaler og oppgjør inni hodet mitt og er sur på alt og alle rundt meg.

:konstruktiv:

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 17:25   #42
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Jeg skriver og prater - masse!
Det hjelper også å gå lang og hard tur, å trampe hardt i bakken. Det er nesten skuffende effektivt. Det kan være litt deilig å være sint også!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 20:15   #43
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Skjønner at jeg er i godt selskap når jeg bråker med husarbeid, banner til diverse apparater og vasker gulvet ekstra hardt.

Takk!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 21:53   #44
elg
Superduperaktiv
 
elg sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 530
elg er litt kulelg er litt kulelg er litt kul
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Det kan også hjelpe å slå hardt på puta mange ganger.

elg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 21:55   #45
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Jeg skulle ønske jeg kunne ta sinnet mitt ut på husarbeid. Jeg blir fullstendig unyttig av å være sint.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 22:01   #46
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Med mitt temperament må jeg innrømme at dette skjer med jevne mellomrom og da har jeg veldig sunde måter å løse det på - smugrøyker, drikker meg brisen eller ringer mamma.

En periode gikk sinnet mitt lenger. Jeg kjeftet og smalt på alle rundt meg i månedsvis og nervene lå på utsiden av huden. Kjente rett og slett ikke igjen meg selv. Jeg ble anbefalt en gestalt terapeut og ting løste seg opp ganske kjapt. Jeg gikk og balet med to store avgjørelser (kjipt på jobb og destruktivt forhold) og fikk beskjed om at jeg forsøkte å få andre til å ta disse avgjørelsene for meg og dermed oppførte meg skit. Fikk beskjed om at jeg ikke var klar for disse avgjørelsene enda og at jeg måtte ta den tiden det trengte, og da løsnet det jammen.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-12, 22:13   #47
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Jeg burde ta meg lange turer i skogen og gnage ned trær- ta en bever, som jeg pleier å kjalle det. Det er et av de første skrittene for å kunne tømme ut litt av toppen. Jeg har dessverre ikke nytte nok av bare litt småbrøling i puter eller kjefting på apparater, skuring av gulv, eller kjefting på mannen... Jeg bør egentlig ikke være i nærheten av andre mennesker har jeg funnet ut, når det Verste Temperamentet virkelig slår ut håret i kroppen min. Og hvis noen tror at det er gøy å erte meg på slike dawger, og blir advart, ja da er det på egen risiko å trå for nære. Har jeg hørt.

:illsint dame:

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 14:59   #48
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Nå har jeg drevet litt forskning, altså. Og det kan faktisk hjelpe å grinesnakke med mannen og etterpå ha seg.

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 18:32   #49
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Går tur i raaaaaskt tempo, helst i bratteste bakkene/terrenget som finst, og med "hard" musikk på øret! Effektivt!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 22:06   #50
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Nå har jeg drevet litt forskning, altså. Og det kan faktisk hjelpe å grinesnakke med mannen og etterpå ha seg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 22:08   #51
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Sex funker finfint når man er sint altså.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 22:24   #52
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Nå har jeg drevet litt forskning, altså. Og det kan faktisk hjelpe å grinesnakke med mannen og etterpå ha seg.

og ikke minst

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 22:29   #53
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Nå har jeg drevet litt forskning, altså. Og det kan faktisk hjelpe å grinesnakke med mannen og etterpå ha seg.

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Sex funker finfint når man er sint altså.


Vel. Man må vel ha NOEN å ha sex med dah... Så funker ikke!

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 22:31   #54
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Jeg går inn i supporterlivstilen, normalt da fotball og syngende felt. så vet ikke, fotball? den lokale kor øvelsen? :P

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 22:32   #55
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Vel. Man må vel ha NOEN å ha sex med dah... Så funker ikke!

og

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 15:36   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av MammaHeksa, her.

Nå har jeg drevet litt forskning, altså. Og det kan faktisk hjelpe å grinesnakke med mannen og etterpå ha seg.

Som regel vil jeg absolutt ikke ha meg med mannen hvis jeg er kjempesint, for da er det ofte han som er grunnen til at jeg er sint. Men hvis det er lov å ha sinnasex med andre så tror jeg det faktisk hjelper, også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 15:43   #57
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Etter å ha lest denne tråden så lurer jeg på om jeg noen gang har vært skikkelig sint.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 17:09   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Jeg skjønner ikke helt sinnasexgreia. Skal man ha sex med den man er sint på?

Ellers kan jeg melde om at det funker å gå tur i regnvær med bikkje kl. 01 om natten også. Bikkja ble i det minste glad.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 20:11   #59
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg skjønner ikke helt sinnasexgreia. Skal man ha sex med den man er sint på?

Nei, man grinesnakker først. Også har man sminkesex etterpå.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 20:33   #60
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: O kloke forumryttere! Hvordan få ut drittsinne?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Nei, man grinesnakker først. Også har man sminkesex etterpå.

Jaaa!

MammaHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no