Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Å ha dyr i senga

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 11:08   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Æsj, jeg synes det er fryktelig grisete å ha dyr i senga. Jeg ville ikke hatt ungene mine i senga heller jeg, om de krabbet opp rett etter å ha slikket på en bæsjebleie.

Heldigvis har aldri mine dyr slikket på bæsjebleier.

En hundemunn er i følge ryktet renere enn en menneskemunn.


Sist redigert av Maverick : 07-11-06 kl 11:14. Årsak: Dette er ikke tid og sted for å innføre nye arter.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:10   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Enn en menneskehund?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:14   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Enn en menneskehund?




Har du ikke hørt om menneskehunder, Sitron?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:17   #24
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Æsj, jeg synes det er fryktelig grisete å ha dyr i senga. Jeg ville ikke hatt ungene mine i senga heller jeg, om de krabbet opp rett etter å ha slikket på en bæsjebleie.

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vi har ikke dyr, men jeg blir småkvalm av å høre at noen kan ha de i senga.


Godt å høre at jeg ikke er alene om slike tanker.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 11:28   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Vi har ikke dyr, men jeg blir småkvalm av å høre at noen kan ha de i senga.


Var (og er) ingen stor fan av det selv, men en skjelvende, trist hund var mer enn prinsippene mine taklet.

Ellers synes jeg det er like ekkelt å ha hunder i veska.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:00   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Heldigvis har aldri mine dyr slikket på bæsjebleier.

En hundemunn er i følge ryktet renere enn en menneskemunn.

Nei, men de slikker seg selv i rompa, og de røyter og stinker generelt.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:07   #27
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Jeg skjønner ikke at det kan være sant at munnen deres er renere enn menneskets. Det er jo fakta at de slikker seg selv...

En annen grunn til ikke å ha dyr i senga er at de kryr av flått. I allefall her på landet. Men de som har dyra i senga har kanskje ikke dyra ute? Ellers er det ikke mye flått på asfalt!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:08   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Vi bruker å kaste kattene ut om natta, men de kommer gjerne inn i 6-tiden om morgenen, og da havner de som regel opp i senga.
Fresia-pusen bruker å legge seg sammen med Storebror om kvelden.

Jeg er vokst opp med å ha pus i senga, så jeg tenker egentlig ikke over det.

Å ha en hund i senga kunne ikke falle meg inn!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:14   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Jeg er oppvokst (på landet) med hunder, som aldri fikk ligge i senga. Jeg kunne ikke tenke meg å ha dyr i senga nå heller.

Ei venninne av meg (fra by, samboeren hennes er fra landet) fikk barn i mars. Jeg spurte henne om babyen sov i senga sammen med dem av og til og fikk til svar at nei, det var ikke aktuelt, for der sov hundene (hun har tre hunder, to settere og en husky). Babyen fikk pent sove i senga si.

Ei anna venninne, som er oppvokst på gård, synes hunder i senga er helt utenkelig (selv om hun elsker hunder) så det kan hende det er noe i det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:16   #30
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Det med at hundens munn er så ren er visst en myte som jeg selv trodde på før, men fikk avkreftet etter en opplysende diskusjon på NM. Noen der la inn flere linker (fra f.eks veterinærinstituttet) med nyere viten som tilbakeviste dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:51   #31
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Opprinnelig lagt inn av Betsy, her.

En annen grunn til ikke å ha dyr i senga er at de kryr av flått. I allefall her på landet. Men de som har dyra i senga har kanskje ikke dyra ute? Ellers er det ikke mye flått på asfalt!

Jovisst er dyrene ute, men vi har veldig lite flått. Hopper flåtten ut av hundepelsen og over på menneskene?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 12:56   #32
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Nei dyr i senga synes jeg er ekkelt! Det er vel fordi jeg er vokst på landet og oppdradd av etterkommere av bønder og er lært opp til at dyr er dyr og de sover steder egnet for dyr (altså ikke i menneskenes senger).

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:01   #33
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Vi har en kattunge som elsker seg i sengen.. de vi fikk henne av hadde de i sengen hver natt.. jeg har brukt siste 2 måndene på å venne henne til å ikke være i sengen.. endelig har hun sluttet å skrape på døren hele natten.. men hun får av og til komme oppom om morgenen men prøver å avvenne henne helt. sån at vi kan ha sengen for oss selv når den lille kommer til sommeren.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 13:11   #34
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å ha dyr senga

Jeg bor i by og ingen dyr er velkommen i min seng.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:44   #35
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å ha dyr i senga

Vår 10 år gamle katt ligger fortsatt ved siden av hodeputa mi' inn mot bokhylla. Hun ble forvist fra soverommet da Ine var baby.

Vi bor i byen - og pusen er innekatt.

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no