Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-06, 14:30   #81
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har lest denne tråden ganske grundig og har ikke sett noen innlegg som antyder noe sånt heller.
Jeg har bare sagt at jeg synes det er synd at det er metoden som kommer i fokus, ikke saken.

Eg er for så vidt einig med deg, men ser saka frå ei litt anna side. Eg synes det bør vere opp til Foreninga å skifte marknadsføring når så mange reagerer på den.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:34   #82
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har lest denne tråden ganske grundig og har ikke sett noen innlegg som antyder noe sånt heller.
Jeg har bare sagt at jeg synes det er synd at det er metoden som kommer i fokus, ikke saken.

Jeg er veldig enig med Blondie her.

Jeg for min del var ikke noe begeistret for "Leger uten grenser" sitt realityside. (Putt et "vanlig" menneske sammen med "Leger uten grenser" i felten og film vedkommende sine reaksjoner). Ikke liker jeg alle som har ringt meg fra Redningsselskapet heller, men jeg gir faktisk penger til begge deler. Det er utrolig synd hvis vi slutter å støtte organisasjoner hvis "resepsjonisten er ei sur bitch" - for å sette det på spissen.

Selvfølgelig velger enhver av oss hva vi vil støtte og det er plenty av organisasjoner å velge i. Men jeg synes vi burde se på hva pengene går til enn det "ytre" ved organisasjonen. Selvfølgelig er det menneskelig å bli påvirket av de "ytre" tingene, men det er ikke det som er viktig. Selv synes jeg at markedsføring ikke burde være det viktigste kriterie for hva man velger å støtte.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 14:50   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Det eneste må være at det at det ser ut til at de ikke får bukt med dette problemet sier litt om handlekraft og struktur i organsisasjonen også. Det er jo generelt et svakt punkt i mange veldedige organisasjoner, og påvirker også hvordan de får utført andre ting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 15:02   #84
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.859
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foreningen for krybbedød? Bare tull eller?

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er for så vidt einig med deg, men ser saka frå ei litt anna side. Eg synes det bør vere opp til Foreninga å skifte marknadsføring når så mange reagerer på den.

Nemlig. Hvis foreningen bruker metoder som gjør at de blir oppfattet som ufyselige og påtrengende av potensielle givere, så har de et problem som de bør prøve å gjøre noe med.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no