Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

SAS til New York?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-12, 10:56   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

SAS til New York?

Hvor lenge kan vi vente med å kjøpe billigbilletter når vi skal reise rundt tyvende juni?

Og hvordan er standarden på SAS over dit? Er det tv med selvvalgte filmer i alle seter og sånn?
Får man tak i varmt vann til babymaten?

Får man med seg vogn på en fornuftig måte?

  Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 10:59   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS til New York?

Vi reiste med SAS i fjor. Babyting veit eg lite om, men film hadde dei.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 11:12   #3
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: SAS til New York?

Vi har ikke reist med SAS med baby, men andre vi har reist med (som ikke har vært like høykvalitetsselskaper) har det funket som fjell å reise med baby. Det kommer an på hva slags vogn du skal ha med. Skal du ha med "vanlig" vogn, blir den sendt med innsjekkingsbagasjen. Men den går i tillegg til tillatt bagasje. Så du må ikke ha en mindre koffert fordi du har med bag. I sommer hadde vi med en trille til treåringen, og da gikk vi fra den ved flydøren da vi dro, og fant den ved flydøren da vi kom frem. Da Tigerungen var baby var det ikke noe problem med varmt vann til flaska hennes, ihvertfall.

Da jeg reiste til USA nå i mars, så var det filmer på hvert sete. Det kjipe er at du kan ikke starte dem når du vil. De går på loop, så det er om å gjøre å begynne å se på filmen når loopen starter.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 11:40   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SAS til New York?

Og er det noe sted i fornuftig avstand fra New York hvor man kan leie en leilighet eller hytte eller noe og bade og kose seg en uke?

  Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 12:04   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SAS til New York?

Long Island har jeg alltid ønsket å dra til. Ikke langt unna og det ser hyggelig ut.

SAS og baby pleier aldri å være noe problem. TV til hvert sete kan du også regne med.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:29   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.439
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SAS til New York?

Skal være flott på Montauk på Long Island. Ellers er det jo ikke så langt fra New York til strendene i New Jersey?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:36   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.451
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS til New York?

Direktefly høres ihvertfall særdeles innbydende ut hvis dere reiser med baby!

Vet du/noen om billettene noen gang kommer under 4000 for voksen tur/retur New York? Hvis ikke, så kan vi sikkert likegjerne handle høstens billetter nå.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 21:47   #8
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SAS til New York?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Skal være flott på Montauk på Long Island. Ellers er det jo ikke så langt fra New York til strendene i New Jersey?

Kult!
Det er der jeg driver og titter nå. Kan du fortelle noe mer?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Direktefly høres ihvertfall særdeles innbydende ut hvis dere reiser med baby!

Vet du/noen om billettene noen gang kommer under 4000 for voksen tur/retur New York? Hvis ikke, så kan vi sikkert likegjerne handle høstens billetter nå.

Jepp. De er godt under, til og med.

  Svar med sitat
Gammel 24-03-12, 22:04   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: SAS til New York?

Jeg kan sjekke med venninnen min som jobber i SAS, og har jobbet på den ruten hvordan ting er, hvis du ønsker. Hun har forøvrig reist den turen med gutten sin da han var veldig liten. De har mikrobølgeovn om bord til babymat, og varmt vann har de også.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 21:25   #10
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.439
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SAS til New York?

HI: Må finne frem NJ boken min og lese litt. Det er fin kyst i New Jersey og lett å kjøre der er det også. Om dere orker å kjøre enda lenger så er det flott i Ocean City, Maryland, men det er jo et stykke, da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-12, 22:24   #11
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: SAS til New York?

Jeg får visst ta opp igjen denne tråden om et år. Det ble litt hektisk og litt dyrt i år.

  Svar med sitat
Gammel 27-03-12, 19:24   #12
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.450
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SAS til New York?

Vente med aa kjöpe billigbilletter? Jeg pleier aa faa de billigste billettene naar jeg booker reiser veldig tidlig, opptil et aar i forveien.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-12, 23:33   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SAS til New York?

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Jeg kan sjekke med venninnen min som jobber i SAS, og har jobbet på den ruten hvordan ting er, hvis du ønsker. Hun har forøvrig reist den turen med gutten sin da han var veldig liten. De har mikrobølgeovn om bord til babymat, og varmt vann har de også.

Jeg jobber i SAS. Det finnes ikke mikrobølgeovn i SAS-fly eller noen andre fly heller. Mikrobølgeovn i trykk-kabin fungerer særs dårlig. Det er ikke noe problem å få varmet babymat- det gjør crewet ombord gjerne.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no