Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva skal jeg ha på meg på fest?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-08, 14:07   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.562
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva skal jeg ha på meg på fest?

Jeg skal på fest på lørdag - for første gang på om lag 2 år. Klesskapet mitt bærer preg av minimalt med kleshandling de siste åra, så jeg har bestemt meg for at jeg skal kjøpe meg et nytt antrekk. Men hva?
Jeg bør styre unna skjørt/kjoler pga bandasjert kne, så det må altså bli ei bukse. Jeans tror jeg er greiest. Smal? Bootcut? Antrekket skal være litt pyntet (man vil da ta seg ut litt), men buksa bør kunne brukes til daglig også.

Jeg er forøvrig en størrelse 40. Sånn ca. (176 cm høy)

Vis meg gjerne i bilder.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 14:12   #2
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Jeans! Jeg kjøpte meg skinny jeans (eller dopebukse, som en venninne så flott kaller det) i sommer. Var meeeget skeptisk i utgangspunktet, men det var et av de bedre kjøpene på klesfronten i fjor. Har brukt de masse, både til fest og hverdags. Mine er fra Ricco Vero og er svarte. Kult med høye hæler til og en fin topp til fest, og fin under tunika med høye støvletter, og fin til hverdags også. Og jeg, som har vært trofast til bootcut i mange år, er overbesvist.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 19:18   #3
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.562
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Høres ut til å være en god idé, Kaz. Men hva har man på føttene når en ikke kan gå med høye hæler?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:10   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Der er ikke jeg den beste til å svare, bruker stort sett bare hæler. Men ballerinasko kanskje? Jeg synes smale jeans ser aller best ut med høye hæler.

__________________
Storebror 2000 Lillebror 2003


Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 20:25   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?






Sleng på noen kule sko, feks disse.



Og en fresh jakke, evt skjerf til siden det ikke er veldig varmt nå.
Enkelt og greit. Sminke og hår må selvfølgelig være perfekt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 21:40   #6
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.562
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Der er ikke jeg den beste til å svare, bruker stort sett bare hæler. Men ballerinasko kanskje? Jeg synes smale jeans ser aller best ut med høye hæler.

Helt enig i at hæler er flottest til smale jeans, men jeg får heller gi ballerinaskoene en sjanse (ellers er jeg nok invalid etterpå).

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Sminke og hår må selvfølgelig være perfekt.

Selvsagt. Hvem her inne tar på seg oppgaven?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:26   #7
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.428
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Joikas forslag er bra!

Hvis du vil kan du gå med ballerinasko synes jeg. Det er lov når man har bandasje på kneet. Ellers er det best med litt hæler til jeansen når det skal være fest synes jeg.

Hår og sminke kan jeg hjelpe deg med hvis det er greit med litt børsting og svart mascara? :uvitende:

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-08, 22:27   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Høres ut til å være en god idé, Kaz. Men hva har man på føttene når en ikke kan gå med høye hæler?

Da har du et par kule støvletter. De får du med mange hælhøyder.

  Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 07:42   #9
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Ballerina er kjempefint til skinny jeans. Ihvertfall på deg som har høyden. Det finnes mange fine på din sko nå til en fin pris.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:34   #10
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.562
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Ja, det må bli ballerina. Kan ikke tenke meg at jeg finner støvletter som er brede nok/fornuftige nok til at jeg kan bevege meg rundt i dem.
Takk for gode forslag! I morgen blir det handling.

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Hår og sminke kan jeg hjelpe deg med hvis det er greit med litt børsting og svart mascara? :uvitende:

Jeg krever nok mer enn som så. Jeg får rett og slett ta tiden til hjelp i morgen kveld, så ender jeg vel opp med et greit resultat. Godt jeg ikke er på sjekker´n (det er det jeg alltid sier til meg selv om jeg ikke blir fornøyd ).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-08, 14:35   #11
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.562
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

: oops:

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-08, 19:12   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal jeg ha på meg på fest?

Du har vel litt sminke Arken?
Også kunne du jo fiksa håret litt med feks en glattang. Man kan lage fiiiiiine krøller med den.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no