Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hjemmetreningsapparat?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 21:24   #1
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Hjemmetreningsapparat?

Har du det? Og så det viktigste; bruker du det til noe annet enn klesstativ?

Har du noe å anbefale?

Dere som bruker det aktivt - hva gjør dere for å motivere dere? Film? DVD? Musikk? "Gulrot"?

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 21:30   #2
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Har spinningssykkel, som står i kjelleren.........

Men har seriøst planer om å begynne å bruke den når vi flytter inn i nytt hus, muligens ha den på loftstua. Har vurdert spinningdvd, må ha noe som motiverer.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 21:33   #3
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Ja, det har vi. Vi har eit multiapparat med step og ulike mogelegheiter for vekttrening. Vi fekk anbefalt å satse på eit apparat med vekter og ikkje strikkar som motstand. I tillegg har vi eit slikt som dette, som også er mykje brukt. Eg har også lyst på eit Ellipseapparat, men det står foreløpig på ynskjelista.

Motivasjonen er høg musikk med fart i, og gjerne heile familien i aksjon på ein gong. Minste kjem ofte og lurer på om vi ikkje skal trene, for ho elskar å hoppe på minitrampolina som står der. Vi har altså eit eige rom for treningsapparata.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 21:39   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Spinningsykkel, midt i stua, flittig brukt av undertegndede, og til enhver tid fri for klesvask.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:06   #5
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Spinningsykkel på soverommet. Har vært mye brukt tidligere, men akkurat nå funker det som klesstativ...

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:15   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Spinningsykkel midt i stua, det eneste stedet jeg har plass til den. Periodevis brukt, men for det meste et klatrestativ til gutta. Jeg bør begynne å bruke den mer......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:16   #7
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Har ellipsemaskin og spinningsykkel. Brukes ikke om våren/sommeren, men litt i vinterhalvåret.

Jeg må se sport for å orke. Som regel ser jeg en omgang (fotball) mens jeg trener, dusjer i pausa og får lov av meg selv til å sitte i ro uten å gjøre noe annet enn å se på tv andreomgang.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:23   #8
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Jeg leste hjemmebrentapparat.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:30   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Eg fekk elipsemaskin til jul i fjor. Den står nede i vår ultrakjipe, fuktige og mørke kjellar. Men saman med ein bærbar DVD-spelar og eit utval av seriar, funkar det utmerka! Trenar 2-3 gonger i veka. Varierer mellom ulik intensitet og intervall.

Det hender eg brukar den når eg tyter med søster eller veninne i telefon. Litt sånn kinderegg: Tyting, mosjon, forstyrrar ikkje TV-sjåande mann. Ikkje allverdens effektivt, sjølvsagt, men det er mosjon åkkesom.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:33   #10
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Jeg har tredemølle på gjesterommet, brukes flitting, iallefall i vintersesongen. Bruker alltid ipod når jeg trener.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:34   #11
Matir
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 168
Matir er litt kul
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Jeg leste hjemmebrentsapparat

Har ikke treningsapparat, men ønsker meg en elipsemaskin.

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:29   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Mitt beste hjemmetreningsapparat er DVD-spilleren med tilhørende utvalg av 4-5 treningsDVDer. I tillegg et par håndvekter samt vekter jeg fester på ankler og håndledd og bruker mens jeg trener.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:31   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Det hadde vært artigere om det sto hjemmebrenningsapparat.

Vi har Wii Fit. Og den er så liten at den går under sofaen når den ikke er i bruk.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:42   #14
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Ser at det er flere som leste hjemmebrentapparat... Jeg har virkelig ikke noe i denne tråden å gjøre! :lusker ut igjen og lurer på om 2 år uten å drikke noe særlig påvirker alkoholpreferansene:

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 02:14   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Har fått oss Wii fit i julen. Moro for hele familien! Og motiverende for treningen..ikke minst.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 09:47   #16
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Har spinningssykkel, som står i kjelleren.........

Hva betaler en for en spinningssykkel?

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 10:50   #17
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Hjemmebrentsapparat, dere...

Takk for innspill. Jeg tror, når jeg tenker meg om, at jeg vil jogge i stedet...

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:43   #18
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.020
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Vi har kjøpt oss tredemølle i dag - sterkt nedsatt. Jeg har store forhåpninger til den. Den skal ikke bare brukes til skikkelig kondis, men litt småmosjon de dagene været er for stygt til å gå tur. Den skal stå i kjelleren, og jeg regner med å bruke iPoden, slik som jeg gjør når jeg er på treningssenteret. Det er godt mulig at det blir TV til den, men det får jeg se på.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:47   #19
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Ja, jeg har ellipsemaskin og den har blitt mye brukt. Har også småutstyr som frivekter, treningsmatter, ball, bosu, treningsbenk, stepkasse osv. For meg har muligheten for variasjon vært viktig for treningsmotivasjonen. Kun ellipsemaskin over tid hadde jeg nok blitt fort lei av.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-09, 19:48   #20
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmetreningsapparat?

Vi har trimsykkel i stuen, og den bruker jeg flere ganger i uken. Jeg ser på TV-serier på DVD mens jeg sykler, eller dersom TV-en er opptatt, hører jeg på lydbok.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no