Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-09, 17:09   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Da har vi vært og sett på det nybygde senteret, og her var det mye snadder. Store luftige lokaler, ok barnepassområde med en liten kino a la Ikea +, dusjene ser bra ut og det er praktisk med frisør og restaurant (Garcia - nam, nam) i samme lokale. Men jeg må si jeg synes spa-delen var villedende markedsføring. Det var to vanlige saunaer og en dampsauna med noen fancy plastikkseter. That's it. Hvor var boblebadet, velværesone og behandlingsmuligheter? Hva skal egentlig til for å kalle noe spa, tro?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:36   #2
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Nå var det ikke noen livsviktige spørsmål her, men jeg dytter litt likevel.

Ingen som har vært på andre Elixia med "spa" og kan si noe om hva som legges i ordet der?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:40   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Nå var det ikke noen livsviktige spørsmål her, men jeg dytter litt likevel.

Ingen som har vært på andre Elixia med "spa" og kan si noe om hva som legges i ordet der?

Jeg bruker Elixia Ringnes Park og Carl Berner og selv om begge disse også markedsføres som et av Norgest fineste så må jeg si meg enig i din beskrivelse av Spa fasilitetene ... overhode ikke som markedsført.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-09, 22:48   #4
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Wikipedia er vel godt nok som oppslagsverk for denne problemstillingen, og der mener de at

Sitat:

Spa er i dag en internasjonal betegnelse på en moderne kurbadvirksomhet som omfatter sunt kosthold, pleie av kroppen, avslapning, fysisk- og mental mosjon.

[...]

Hotellspa/Resortspa - Et spa lokalisert på en destinasjon eller iet hotell som tilbyr profesjonelle spa-behandlinger, fysisk- og mental trening i tillegg til velvære/nedstressing og sunt kosthold.
Fitness spa - Et treningssenter som hovedsakelig fokuserer på fysisk trening og som tilbyr profesjonelle spa-behandlinger.
Cruisespa – Et spa ombord på et cruiseskip som tilbyr profesjonelle spa-behandlinger, fysisk trening og sunn mat på menyen.
Dagspa – En hudpleiesalong med utvidet tilbud som også tilbyr vannbaserte behandlinger som kurbad.
Helsespa - Et helsespa har som hovedmål å guide individuelle kunder til en sunnere livsstil. Vanligvis 7-dagers opphold eller lengre. Livsstilsendringen blir gjennomført med omfattende programmer som inkluderer spa-behandlinger, fysiske aktiviteter, kostholdsopplæring med mer.
Medisinsk spa - Et anlegg som drives med utdannet helsepersonell og som tilbyr medisinsk behandling i et miljø der spa-behandlinger er rekreasjon. Anlegget opererer innenfor rammene hvor helsepersonalet har utdannelse og praksis, for eksempel plastisk kirurgi og andre kosmetiske behandlinger.
Kildevannsspa - Et spa som har naturlig tilgang på kildevann, thermisk eller sjøvann som brukes i hydroterapibehandlinger.

Elixia må vel gå under betegnelsen fitness spa, men de har jo ingen behandlingstilbud her. Har de det i Oslo, da?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 01:28   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Jeg bruker Elixia Sandvika, de har utover finsk sauna, herbarium (som lukter sure sokker og er kjølig) og tyrkisk bad en ekstra fancy dusj og en haug snø. Kanskje også kuldskvulp, men har ikke prøvd denne.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 11:57   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Det er antakelig tyrkisk bad de har på Forus? Et rom fylt med damp og noen høyryggede hvite plastikkstoler?

Jeg skal på trening der i dag, og gruer meg litt. Regner med det er fullt av folk med nyttårsforsetter i tillegg til en de som er nysgjerrige på nye lokaler. Paradoksalt nok skal de servere kake...

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 11:59   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Hæøææ? De har jo snakket så varmt om denne spa-avdelingen som skulle være såå fantastisk og jeg vet ikke hva.

Har de allerede åpnet? De skulle jo ikke åpne før i dag? Jeg og ei venninne skal dit i dag og se. De har jo åpningsdag i dag, med kake og greier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:01   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Paradoksalt nok skal de servere kake...

Jeg hører mange reagere på det, selv ser jeg overhodet ikke problemer. Hva er galt med å servere kake på en nyåpning, spesielt der man trener bort de ekstrakaloriene etterpå?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:12   #9
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Jeg synes ikke det var et problem med kaken, da. Mest morsomt, siden det er januar med alle nyttårsforsetter der "alle" har sluttet med usunn mat og strlmmer til senteret for å kvitte seg med julekiloene og antakeig ikke ønsker seg noen flere ekstrakalorier.

Spa-delen er forhåpentligvis mer enn jeg forsto, men jeg har mine tvil. Snakket med en av de som jobber der også, og han var heller ikke imponert. De åpnet for trening i dag, men har hatt åpent i helga også, for innmeldinger og "kikke innom"-besøk.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:24   #10
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Jeg skal også dit for å trene i dag, på Total timen klokken 16.50....

Dumt å høre at Spa delen ikke innfridde, men satser på at resten er bra. Får aldri tid til å benytte meg av badstu etc. allikevel....

Frykter at det blir kaos, med masse nye medlemmer samt alle de med gode nyttårsforsetter.....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:26   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Jeg hadde nok heller ikke benyttet meg noe særlig av spa-et, men irriterer meg over den saftige markedsføringen, som om dette var noe helt utrolig fantastisk.
Jeg viser meg ikke i dusjen eller lignende med all løshuden uansett. Kjører rett hjem og skifter.

Jeg er glad jeg ikke skal trene i dag, men det er vel ikke akkurat mindre kaos resten av uka eller de neste par ukene. Håper det dabber fort av. Det er ikke trening på gamle Tennisland nå lenger, sant? Alt er flyttet bort?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:43   #12
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Gamle Tennisland er blitt Sandland (sandvolleyball-baner)!

De har bare nytt utstyr på det nye senteret, bare noen "reservedeler" som er tatt med. Det er virkelig blitt fint og innbydende.

løve70,

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 12:46   #13
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg bruker Elixia Sandvika, de har utover finsk sauna, herbarium (som lukter sure sokker og er kjølig) og tyrkisk bad en ekstra fancy dusj og en haug snø. Kanskje også kuldskvulp, men har ikke prøvd denne.


Jeg synes det er synd at det er fellesspa, jeg. Jeg hadde kanskje gått inn i en spaavdeling med bare kvinner, men en fellesspa hvor man må være iført bikini? Nei, ellers takk.

Jeg synes for øvrig jeg ser deg på Elixia stadig vekk, Muad'Dib, men jeg er aldri heeelt sikker på om det er deg, så jeg tør ikke hilse.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:16   #14
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Jeg bruker også Elixia Sandvika og er enig i at SPA avdelingen ikke er noe å skryte av. Samme med Elixia Sjølyst.

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:18   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av kalufs, her.

Jeg bruker også Elixia Sandvika

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:20   #16
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Ja, ikkesant? Nå kan vi gå der og titte rart på alle som ser ut som de er mammaer og henger på nett...

__________________
med to gutter 05 og 07

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 13:31   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Sa noen tennis?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 14:57   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse



Jeg har prøvd Spa-avdelingen på Sjølyst, men de kalte det da ikke SPA? Ihvertfall ikke før; AquaRelax var navnet da jeg var der. Fordelen er jo at det er gratis; på en vanlig Spa må man jo betale massevis for dyre behandlinger. På mitt senter er det hudpleie og fotpleie tilknyttet (men vi har ingen Spa-garderobe; kun vanlig badstue), der en betaler vanlig pris for stell.

Ellers: ingen fare med å bruke Fellesdusjspawhatever-området jenter, det er aldri noen mannfolk der likevel...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 14:59   #19
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Paradoksalt nok skal de servere kake...

Det er da vel ikke noe problem. Jeg synes det er flott at et treningssenter serverer kake, jeg. Hvorfor skal det være en motsetning mellom trening og kakespising? På min Elixia har de fredagsvafler. Et knall konsept!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-09, 15:01   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye Elixia Tennisland - mye bra og stor spaskuffelse

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det er da vel ikke noe problem. Jeg synes det er flott at et treningssenter serverer kake, jeg. Hvorfor skal det være en motsetning mellom trening og kakespising? På min Elixia har de fredagsvafler. Et knall konsept!

Digg! Og jeg er helt enig. Jeg skal feks. ikke slanke meg, jeg trener kun for å stramme meg opp og ha en god helse, og jeg spiser gladelig kake av og til uten å tenke over det (ikke at det har noe med vekt å gjøre, alle SKAL kose seg av og til).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no