Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Serieopptak

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-14, 11:37   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Serieopptak

Vi har Canal Digital-boks. Jeg setter faste programmer som Friends og Big Bang Theory på serieopptak. Den tar opp og alt er vel og bra, men så stopper den. Jeg sjekker TV guide, og den står ikke lenger på serieopptak. Ingen i familien skrur den av, og jeg kan ikke se at det er noe tidsfrist? Programmene er faste, på samme kanal til samme tid, ikke er det konflikt i opptakslista heller. Canal Digital sier at de er lei seg for at jeg opplever det sånn , er noen her inne kjent med det samme problemet?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 11:43   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieopptak

Vi har Altibox og det samme skjer her. Jeg tipper det er fordi TV-kanalene endrer på noe i oppsettet av programmene, selv om de ikke endrer tidspunkt? Jeg må hvertfall sette på serieopptak på nytt med jevne og ujevne mellomrom.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 11:44   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Serieopptak

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi har Canal Digital-boks. Jeg setter faste programmer som Friends og Big Bang Theory på serieopptak. Den tar opp og alt er vel og bra, men så stopper den. Jeg sjekker TV guide, og den står ikke lenger på serieopptak. Ingen i familien skrur den av, og jeg kan ikke se at det er noe tidsfrist? Programmene er faste, på samme kanal til samme tid, ikke er det konflikt i opptakslista heller. Canal Digital sier at de er lei seg for at jeg opplever det sånn , er noen her inne kjent med det samme problemet?

Vi hadde samme problemet når vi hadde canal digital. Mannen sier at dersom han slettet alle opptakene vi allerede hadde av en serie, så stoppet videre serieopptak. Altså måtte vi vente med å slette en episode vi hadde sett til den neste hadde blitt tatt opp. Og det var også problemer med at serieopptak stoppet dersom strømmen gikk eller tuneren ble koblet av.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 11:49   #4
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.722
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Serieopptak

Kan det være at opptaket stopper når sesongen er ferdig?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 12:04   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Serieopptak

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Vi hadde samme problemet når vi hadde canal digital. Mannen sier at dersom han slettet alle opptakene vi allerede hadde av en serie, så stoppet videre serieopptak. Altså måtte vi vente med å slette en episode vi hadde sett til den neste hadde blitt tatt opp. Og det var også problemer med at serieopptak stoppet dersom strømmen gikk eller tuneren ble koblet av.

Opprinnelig lagt inn av Isrose, her.

Kan det være at opptaket stopper når sesongen er ferdig?

Vi har Canal Digital, og hos oss fortsetter serieopptaket å gå selv om vi sletter alle tidligere episoder på dekoderen, og når sesongen er over legger serieopptaket seg nederst på lista med grått opptaksikon, i stedet for det røde som står foran de aktive serieopptakene. Når ny sesong starter, aktiveres det igjen.

Vi har forøvrig heller aldri opplevd at serieopptaket slår seg av, så sånn skal det ikke være, altså.

:banker hardt i bordet:

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 12:46   #6
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieopptak

Våre serieopptak har sluttet etter hver gang canal digital har hatt programvareoppdatering, så jeg tror det kan ha noe med det å gjøre.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:23   #7
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.020
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Serieopptak

Jeg har opplevd dette når det har vært ny sesong av seriene.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-14, 13:30   #8
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.997
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serieopptak

De sier de er lei seg for at du opplever det sånn?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no