Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jordmødre

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-07, 11:49   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jordmødre

Oi, dette må jeg få med meg.
Med fare for at trangen til å utdanne meg til jordmor om mulig blir enda større, vil jeg tro.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 12:32   #22
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jordmødre

Den serien skal jeg også prøve å få med meg Kanskje ikke så veldig lurt iom at det begynner å nærme seg tid for fødsel for meg da, men, men.....

Macky er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 12:58   #23
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.555
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordmødre

Jeg gleder meg vilt til å se denne serien. Turbomamma var i min terminklubb på SM, og det var så spennende (og forferdelig) å følge henne i alle ukene før og etter at William ble født.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 13:32   #24
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jordmødre

Det skal jeg se på. Noen må minne meg på det.

 
Gammel 23-08-07, 14:01   #25
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.395
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Macky

Den serien skal jeg også prøve å få med meg Kanskje ikke så veldig lurt iom at det begynner å nærme seg tid for fødsel for meg da, men, men.....

Tenkte det samme Særlig siden jeg er førstegangsfødende og har egentlig ikke peiling på hva jeg går til i det hele tatt.

Men samtidig tenker jeg at det kan være greit å få et realistisk bilde på hvordan en jordmor og en fødeavdeling/kvinneklinikk jobber og fungerer.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv  
Gammel 23-08-07, 14:40   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Tenkte det samme Særlig siden jeg er førstegangsfødende og har egentlig ikke peiling på hva jeg går til i det hele tatt.

Men samtidig tenker jeg at det kan være greit å få et realistisk bilde på hvordan en jordmor og en fødeavdeling/kvinneklinikk jobber og fungerer.

Vi kan ta en kveldsprat på telefonen vettu, så kan du få "all the juicy details" ...


Må se dette jeg også, men nå ser jeg ofte nok på NRK da, så jeg hadde vel kommet over det uansett.
Jeg må jo se Turbomamma jeg også, kjenner henne fra langt tilbake på SG, og lurer på om hun ikke var i vår barselklubb også. Dog ytterst kort tid.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 20:57   #27
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jordmødre

Som en ruger som bare venter på julen, så tror jeg at jeg skal få med meg det ja.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 21:02   #28
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Har sett reklamen for denne serien jeg også og den må jeg bare få med meg. Kanskje jeg lurer Mannen til se litt også.

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 22:56   #29
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jordmødre

Æsj jeg er på kreta når den begynner.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 23:09   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jordmødre

Så spennende! Siden jeg er jordmor må jeg få med meg denne

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 23:15   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Æsj jeg er på kreta når den begynner.

Nett-tv vettu ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv  
Gammel 24-08-07, 23:21   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

:noterer:
Og hvis noen legger ut en påminningstråd når det nærmer seg visning av dette programmet , så blir jeg veldig glad. :teflonhjerne:

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv  
Gammel 27-08-07, 21:18   #33
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ja. Hun var innlagt med PROM (for tidlig vannavgang) for tredje gang og det så dystert ut, men serien viser solskinnshistorien om gutten hennes som ville bli stor.

Åh - det må jeg jo bare få med meg - jeg er så full av beundring over Turbomamma og vesle sterke prinsen hennes.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 27-08-07, 22:42   #34
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jordmødre

Minn meg på det når det begynner! :vilse:

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 28-08-07, 12:53   #35
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Åh - det må jeg jo bare få med meg - jeg er så full av beundring over Turbomamma og vesle sterke prinsen hennes.

Jeg også!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-08-07, 13:18   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jordmødre

Å, jeg så reklamen! Og jeg som egentlig ikke griner fikk tåresprut med en gang av den helt egne "etter-fødsels-stemmen", da mammaen sier "Jeg klarte det!!" og jordmor støtter henne og... jaja, nå griner jeg visst nesten igjen. Det fanget så utrolig godt det rett-etter-fødsels-øyeblikket!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-08-07, 17:53   #37
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Jordmødre

Denne må jeg få med meg!

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 28-08-07, 20:26   #38
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jordmødre

Denne serien skal jeg få med meg også

Syntes i grunn NRK har mange alrighte programmer jeg da..

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv  
Gammel 28-08-07, 23:22   #39
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Jordmødre

*notert* Denne serien vil jeg også få med meg.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv  
Gammel 29-08-07, 09:12   #40
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jordmødre

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nett-tv vettu ...



Neh står over.
Nrk sin nett tv suger

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no