Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 11:19   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

når mine ungdoms helter skal innta scenen i Tromsø. http://www.vg.no/rampelys/festivalso...p?artid=534677

  Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:28   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Hvorfor kan du ikke dra på konsert? Hvis du ammer så er det vel bare å amme rett før og rett etter?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:29   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

som Trulte sier, eller gi flaske med pumpet mm.
Ingen grunn til å ikke kunne være borte noen timer vel?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:39   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hvorfor kan du ikke dra på konsert? Hvis du ammer så er det vel bare å amme rett før og rett etter?

Sex pistols uten øl til? Utenkelig.

Problemet er egentlig at Bitteliten konsekvent våkner 5 min. etter at jeg har forlatt huset, om jeg skulle være så frekk at jeg prøver å dra noe sted. Han lukter at jeg ikke er der. Han kan nok få flaske, men pr i dag er vi veldig usikre på hva han tåler. Kumelkbasert mme tåles i hvert fall ikke. Jeg får ikke til å pumpe. Nei, jeg får heller syte og klage litt.

  Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:41   #5
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Jeg skal på konsert, og jeg skal drikke øl også ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 11:43   #6
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert


Jeg gikk glipp av Mandelakonserten her i 2005, da satt jeg høygravid med tunge ben (vann) hjemme. Jeg elsker konserter og musikkfestivaler, og det var en kjempenedtur å sitte hjemme og se NRK-versjonen av konserten, der de absolutt skulle skravle gjennom flere av opptredene...

Det er jo litt sånn her nord, at når det endelig skjer noe stort så vet vi at det sikkert ikke blir å skje igjen, så vi må få med oss første gangen.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 12:20   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Så synd da, FOF. Neste gang! Da blir det bedre.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 13:29   #8
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.



Det er jo litt sånn her nord, at når det endelig skjer noe stort så vet vi at det sikkert ikke blir å skje igjen, så vi må få med oss første gangen.



Synd for deg, FOF, jeg føler med deg.
Syt og klag så mye du orker!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 13:41   #9
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Kjipt, kunne du ikke vente med å få beibi da.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 14:38   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Du får ta med deg puppen og ungen og komme hit og sitte i vinterhagen min og høre alt!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:33   #11
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Se der! -ea- hadde jo et helt uimotståelig tilbud, iallefall om du har baby som tåler litt liv rundt seg.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-08, 18:07   #12
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Det er typisk at jeg har en tomåneders baby og ikke kan dra på konsert

Jeg har stått i regnet på festival med brystspreng mens snuppa på 2mnd var hjemme med papsen.
Følte meg litt rar der jeg sto på en ekkel festivaldo og pumpa melk ned i do midt under QOTSA konsert

Så det er mulig hvis du vil!

(problemet mitt har alltid vært at jura kjører i høygir med en gang jeg har drukket litt øl....)

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no