Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 22:38   #41
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Fant en stor plastbit i biffsnadderet mitt på en restaurant her. Hadde da nesten spist opp måltidet. Jeg varslet kelneren om funnet, og han beklaget i det vide og brede. Plasten kom fra posene som de tar kjøttet fra. Altså ikke noe farlig.

Fikk litt avslag i prisen, og jeg var fornøyd med det.

Ut over dette så tror jeg ikke jeg har funnet noe særlig. Jo, en glassbit i en flaske øl en gang. Var slått en bit av innsiden av flaskehalsen.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 22:45   #42
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Da jeg fremdeles bodde hjemme hos mamma, fant vi en gang en sigarettsneip i et brød fra byens lokale baker

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 10:55   #43
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Min far fant en gang en død musunge i en pose frosne grønnsaker fra Findus. Og det var etter at grønnsakene var kokt og han skulle forsyne seg ved bordet. Vi fikk gratis forbruk av frossengrønnsaker i et år.

Det hadde vært helt sensasjonellt om han fant en levende musunge i frosne grønnskaer som var blitt kokt, iallefall.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:31   #44
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Det hadde vært helt sensasjonellt om han fant en levende musunge i frosne grønnskaer som var blitt kokt, iallefall.

Sant nok.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:41   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Denne tråden orker jeg ikke å lese... Løper ut igjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 13:51   #46
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen gang funnet noe i mat som ikke hører til?

Jeg fikk et STORT glasskår i en kule is en gang på indisk restauratn. Glasskåret var så stort at vi bare begynte å le, for hele kulen besto av glasskåret med et tynt lag is over. Kelneren så helt himmelfallen ut, men begynte å le hun også. Jeg fikk mange unnskyldninger og ny gratis dessert. På nabobordet satt det et fisefint par som ojet og akket seg over at restauranten ikke hadde riktig sort konjakk, de pirket i maten og klaget over lengden på stearinlyset. De holdt på å dø nærmest da de så hva som skjedde ved bordet vårt.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no