Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[spinoff] Har du hjemmeklær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-14, 14:15   #41
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Skifter veldig ofte til koseklær når jeg kommer hjem, i hvert fall de dagene vi ikke har aktiviteter på ettermiddag/kveld.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:19   #42
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ja, det har eg, men det er ikkje alle kveldar eg rekk skifte til det. I går kveld var eg ikkje heime permanent før klokka var halv ni så då gadd eg ikkje.

Om morgenane i vekene spise eg frokost i morgenkåpe og i helgene er det ikkje helg om eg ikkje har fått gått rundt i pysjbukse/tskjorte til klokka er 12.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:19   #43
Najade
Tidsklemt
 
Najade sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.318
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har nok noe hjemmetøy som jeg ikke lenger bruker på jobb fordi det er blitt litt for slitt f.eks.

Men jeg skifter ikke etter jobb bare fordi jeg kommer hjem, kun viss det er for kaldt eller upraktisk med tanke på det jeg skal gjøre hjemme.

__________________
Smitt og Smule okt -07, Bitteminsten des -12
"Is this real? Or has this been happening inside my head?"
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:27   #44
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Nja. Jeg har en yogabukse og en ganske smal joggebukse fra Kari Traa. Men de er ikke eksklusive hjemmeklær. De brukes på nettopp yoga, og de brukes utenpå tights på vei til trening om vinteren.

Det er ikke alltid jeg skifter når jeg kommer hjem, og om jeg skal ut igjen gjør jeg det ikke. De gangene jeg skifter er det som regel fordi jeg går i trange skinnyjeans som ikke er supre å slange seg på sofaen i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:36   #45
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Det kommer an på hva jeg har hatt på meg på jobb. Noen klær er helt komfortable når man sitter på en kontorstol, men ikke optimale når man slanger seg ekspansivt på sofaen. Så i de tilfellene skifter jeg. Jeg har noen klær jeg bruker utelukkende hjemme også, som jeg typisk bare tar på meg om jeg ikke har tenkt meg ut med det første, men det er ikke joggebukser eller kosedress; faktisk har jeg flere koseskjørt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 14:37   #46
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Da jeg var yngre hadde jeg noen avlagte treningsbukser, og slitte gensere til hjemmebruk. Jeg bodde alene, og hadde ikke egen vaksemaskin (fellesvaskeri), og lite penger. Da var det superpraktisk å ta av seg ute-blant-folk-tøyet når jeg kom hjem, for å spare på vasken og bevare tøyet lengst mulig.

Nå skifter jeg ikke når jeg kommer hjem. Jeg synes klærne mine er komfortable stort sett. Jeg har allikevel noen bukser som jeg typisk slenger på meg i helgene, før dagen har begynt. Det er noen vide linbukser som jeg for så vidt godt kan bruke ute om sommeren også.

Om jeg måtte kle meg i noe spesielt i jobbsammenheng, som jeg ikke synes var så behagelig, ville jeg nok skiftet til jeans og genser når jeg kom hjem.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:04   #47
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg skifter. De fleste jobbklærne mine er såpass "pene" at de ikke egner seg til husarbeid eller andre aktiviteter. Jeg har alltid hæler, nesten alltid kjole, drakt eller pene bukser, skjorte, bluse, dressjakke, pengensere/jakker som vil bli ødelagt av tomatsaus, ikke kan brukes i hagen eller når jeg vasker do. Jeg tar også av meg smykker.

Jeg bruker jeans og gensere hjemme, mykere kjoler og tette strømpebukser, tar gjerne på treningstøy så jeg skal huske å trene, hageklær eller utetreningstøy hvis jeg skal rett ut osv.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:06   #48
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har to utvaskede one-piece'er, som jeg aldri kunne drømt om å bruke andre steder enn hjemme. Skulle tatt seg nydelig ut om jeg tasset rundt blant folk i en sånn og crocs:

http://www.peggis-schwester.com/imag...ofte-Pink1.jpg

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:15   #49
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Vi har go`bukser som vi kaller det. Begge vrenger av seg så fort vi har anledning. Vi har alltid vært sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:23   #50
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

I helgene tar jeg ofte på meg treningstøy når jeg står opp, i håp om at det skal bli en mulighet til å ta en løpetur på et tidspunkt.

Christine Koht har jo perfeksjonert dette. I en periode påstod hun at hun utelukkende gikk rundt i treningsklær, med det eneste mål for øye å motta masse komplimenter for hvor sprek hun var. Det virka.

Jeg kan finne på å starte dagen i treningsklær en sjelden helgedag, jeg også, men da har jeg nokså konkrete treningsplaner på formiddagen. Skal jeg på senteret, er det kjole og sminke og vanlig hverdagsmundur. Ser av denne tråden at jeg nok er forholdsvis jålete i klesveien (what else is new? )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:25   #51
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har ikke egne hjemmeklær og skifter sjeldent fra jobbklær til andre klær når jeg kommer hjem. På jobb går jeg i alt fra jeans til blyantskjørt, det er i utgangspunktet ikke kleskode men man kler seg ordentlig. Dersom jeg har gått i drakt og skal feks følge på fotballtrening skifter jeg til mer passende klær. Det handler mer om riktig klær til riktig bruk, enn jobb- og hjemmeklær.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 15:29   #52
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Dersom jeg har gått i drakt og skal feks følge på fotballtrening skifter jeg til mer passende klær. Det handler mer om riktig klær til riktig bruk, enn jobb- og hjemmeklær.

Er det noe gærent å stå i kjole på sidelinja på fotballbanen, nå, hæ? Er det feil?

(Jeg bruker knapt bukser, da, og å stå der og gape i treningsklær uten å ha intensjon om å trene, synes jeg blir enda dummere. Og så bruker jeg ikke bluser eller drakt, jeg er mer uformell enn som så.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:07   #53
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Men skifte til jeans? Jeans er jo det desidert mest ukomfortable man kan ha på seg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:08   #54
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg bruker også nesten utelukkende kjoler ute, og hadde glatt gjort det hadde jeg gått på fotballkamper.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:11   #55
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Helgeklær ja. Det er sjelden jeg skifter når jeg kommer hjem fra jobb, men jeg har noen "kosebukser" som brukes i helgene.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:12   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg har hjemmeklær.

Da jeg jobbet et sted med dresscode pent antrekk, var det joggebukse og t-skjorte som kom på etter arbeidsdagen. Da jeg jobbet i barnehage, var det av med (møkkete) barnehagetøy og inn i noe penere.

Nå jobber jeg ikke, men jeg skiller ennå ofte på hjemme- og bortetøy. Hjemmetøyet er mer slaskete og behagelig i strikken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:12   #57
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ja, vi skifter hvis vi skal drive hjemme resten av ettermiddagen evt. sitte i en hall el.l

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 16:30   #58
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Ja det har jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 17:08   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Syns ikke jeans eller andre vanlige bukser er ukomfortable. Hvis de er det så passer de jo ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-14, 17:12   #60
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: [spinoff] Har du hjemmeklær?

Jeg pleier ikke å skifte når jeg kommer hjem, men dersom jeg har måttet dresse meg opp på jobb, skifter jeg til noe mer uformelt. Har jeg hatt på meg kjole/skjørt, blir det nok også til at jeg skifter, om jeg ikke skal ut på noe om kvelden da.

Jeg har hjemme/fritidsklær (mer av treningsklær typen), som jeg ikke bruker på jobb, men de er jo ikke 'stygge' for det, bare behagelige og uformelle.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no