Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke filmer får deg til å gråte?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 19:21   #41
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg glemte å nevne Lorenzos Oil.

Å ja, den får meg til å gråte skikkelig. Har sett den et par ganger.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 20:17   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Jeg husker jeg gråt vanvittig av Lidenskapens pris den gang den gikk på kino.. og Titanic..

Ellers gråter jeg titt og ofte når jeg ser tv og filmer. Kommer helt an på dagsformen og, men jeg merker jeg gråter mer pga ting som har med barn å gjøre nå, enn før jeg fikk barn selv

Gråt litt da jeg så Så som i himmelen husker jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 21:25   #43
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Jeg kan sippe når filmer er akkurat passe sentimentale, de må ikke være for mye, da funker det ikke.

De som treffer meg er:
Finding Neverland
V for Vendetta
Enkelte episoder av Band of Brothers
Lost in Translation

Titanic og The Champ blir for suppete (sorry til de som liker dem) og jeg er ikke alene om det:

Sitat:

One evening in 2001, Denis Leary went to see Titanic. "I really just wanted to see the ship sink," he recalled, "so I thought, I'll take a nap for an hour and a half and I'll wake up in plenty of time. So I fall asleep and I wake up and everybody - and I mean everybody - is crying. I look up and people are floating in the water and DiCaprio's dead already. I'm like, 'You've gotta be kidding me!' I couldn't stop laughing and people were bawling. So I walked out."

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 21:40   #44
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Finding Neverland, ja. Den gråt jeg også av.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 21:48   #45
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Awakenings ("Oppvåkningen" på norsk) fikk meg til å grine i strie strømmer. Har sett den flere ganger, og sipper like mye hver gang.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:18   #46
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Da har jeg også sett Brokeback mountain, og herregud så trist. Jeg grein i 1 time etter at den var slutt, gudskjelov att mann og barn sov...

Tror den nesten topper alle triste filmer jeg har sett. Men jeg var litt nervøs for at han skulle ta livet av seg, bra det ikke gikk sånn hvertfall.

__________________
Jente -96, gutt -04

Sist redigert av Skilpadda : 28-01-08 kl 11:28. Årsak: la inn spoilermerking
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 11:26   #47
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

A.I har jeg grått masse til 2 ganger. Det er noe med at jeg blander det jeg ser med den virkelige verden og unegne mine og meg selv og hele sulamitten. Et salig rot i hodet.

Titanic gråt jeg mye til første gang, og Ghost. Da var det bare meg og mannen.

Ellers gråter jeg veldig lett av mye. Alt som har med unger å gjøre er veldig vanlig.Eller dokumentarer, filmer, hendelser, nyheter. Bare i dag har jeg allerede sippet her på jobb. Er jeg trøtt og sliten er terskelen ekstremt lav.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 12:11   #48
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Jeg er VELDIG lettrørt og gråter av det meste...
Lver meg veldig inn i filmer... og gråter også av dramaserier.
Fulgte med på One Three Hill da den gikk og gråt på slutten av hver episode... er det mulig liksom....

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 12:15   #49
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Cry Baby har jeg grått mye til

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 15:05   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Åh, Cry Baby er så kul! Men jeg tror ikke jeg har grått til den.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 15:09   #51
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Åh, Cry Baby er så kul! Men jeg tror ikke jeg har grått til den.

Jeg tror jeg var 14 da jeg så den første gangen, skikkelig grine-fjortis.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 18:55   #52
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Jeg er gravid, så nå sipper jeg av hva som helst. Til og med reklame.

  Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 19:01   #53
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg er gravid, så nå sipper jeg av hva som helst. Til og med reklame.

Det er faktisk ganske plagsomt..

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:24   #54
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Champ, gud som jeg grein..
steel magnolia, satt i stua til x-svigers og grein,mens de så lettere overrasket ut
masken, med Cher og Sam Elliot, tuta vilt
3 bryllup og 1 begravelse, satt på kino på en første date, grein vilt
Armageddon på storskjerm i Oslo, jeg tok helt a..
ET, say no more..
Vinterkysset, bynte å grine 5 minutter ut i filmen, og det ekskalerte... Satt siste 20 minutter på do og hyla.
2 gode venner, siste 10 minutter på do..
Dead poet sosiety, skulle kose oss på kino i Australia i -89, kom ut med hovent ansikt, grein så jeg nesten kastet opp...

Det var hvertfall de jeg kom på i farta..

[quote=turi;798083]Da har jeg også sett Brokeback mountain, og herregud så trist. Jeg grein i 1 time etter at den var slutt, gudskjelov att mann og barn sov...

[quote]

For å oppdater litt flere:

Finding neverland, jeg var helt knust og ulka høyt, så den alene
Into the wild, jeg og mannen så den, og jeg måtte gå ut av rommet
Blood diamond, måtte også gå ut av rommet.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:44   #55
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Gi meg en dramafilm og jeg griner.

Det er ikke en film som har fått meg til å grine mest, men en dokumetar som handlet om dødshjelp til en gammel mann i Nederland.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:51   #56
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Gi meg en dramafilm og jeg griner.

Det er ikke en film som har fått meg til å grine mest, men en dokumetar som handlet om dødshjelp til en gammel mann i Nederland.

Og jeg tuta de de spilte Jokke for Ole Gunnar Solskjær på siste kampen hans. Mannen syns jeg er håpløs

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:51   #57
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Det kommer veldig an på dagsformen - noen dager er jeg i sippehumør og gråter av nesten hva som helst. Kommer ikke på så mye konkret jeg har grått over nå, annet enn en film jeg så for noen dager siden som het Rails & Ties. Da rant tårene opptil flere ganger.

Ellers husker jeg enda da broren min og jeg så The Champ på TV. Jeg var sikkert 13-14, han tre år yngre. Vi satt i kjellerstua alene, mamma var oppe på kjøkkenet. Da filmen var over kom vi begge stortutende opp. Hun ble jo livredd, stakkars. Det tok lang tid og mye trøst før vi roa oss.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 15:59   #58
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Jeg gråter av My girl...

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 18:13   #59
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Hallo! SippeguriTM her!

Sist sett gråtende foran Livet er herlig - forøvrig en film som også fremkalte latteren i de tristeste stunder.

Ellers så jeg Så som i himmelen da den gikk på NRK her forleden, og da storgråt jeg også. Men ikke av det samme som da jeg så den på kino.

Jeg har imidlertid aldri grått så lenge og plagsomt som da jeg så The English Patient. Men det hadde nok med andre omstendigheter i livet å gjøre også.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 18:18   #60
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke filmer får deg til å gråte?

Jeg har virkelig grått av to filmer. Den første var ET da jeg var 8-9 år, og den andre var Lilja Forever. I tillegg er det nok mange filmer som har rørt meg i større eller mindre grad.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no