Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vi trenger en ny serie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-08, 20:54   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi trenger en ny serie

Nå har vi sett alt av Regenesis og Numbers de siste mnd.

Trenger noe som kan etterfølge dette med hell. Noen tips?

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:02   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en ny sere

Har lagt ved trailer på de nedenfor, unntatt Heroes:

*Heroes
*


(Kilde: youtube.com)

*

(Kilde: youtube.com)
(min favoritt, jeg elsker denne serien, kan ikke få frem nok hvor fantastisk den er)
*

(Kilde: youtube.com)

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:12   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en ny sere

Taken har vi ikke sett tror jeg, ellers har vi sett alt. *storforbrukere*

Skal sjekke den ut.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:14   #4
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Vi trenger en ny sere

The Wire! Den må bare sees! KONGESERIE!! Løv it

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:20   #5
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger en ny sere

*Rome
*Farscape
*Babylon 5
*The Office, UK version
*The Office, US version
*Coupling
*Black Books
*Scrubs

Ellers så vet jeg egentlig ganske lite om hvilke serier som går. Vi ser ikke tv, og laster bare ned det som vi hører om fra andre. Akkurat nå ser vi the Office, Uk version.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:22   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Entourage.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:26   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Ser man serier på Tv?
Tven her står sjeldent på tv som i tv kanaler.

Her var mange tips. Mye av det har vi sett, men er noen ting vi kan sjekke ut.

Vi er litt sær. Jeg liker en type, mannen en annen. Så vi må finne en mellomting som begge liker.

Numbers, Regenesis og Dead sone har vert de som har slått mest ann. Og Black books da. De er helt geniale.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 21:28   #8
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Entourage.



Weeds

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 22:38   #9
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi trenger en ny sere

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

*Farscape



Carnivale (bare to sesonger) er også å anbefale

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 05:21   #10
Joy Stark
Superduperaktiv
 
Joy Stark sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Innlegg: 574
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Vi har likt disse to:
Medium
Til Death

Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 07:32   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Eureka!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 07:40   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Eureka ja, den er knall!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 09:06   #13
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Chuck.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 09:08   #14
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Jeg har lagt ut første sesong av The Wire på markedsplassen om du skulle få lyst til å se den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-08, 10:35   #15
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Jeg bruker TV-serier i lunsjpausen min, og akkurat nå følger jeg "Bones" sesong 2. Serien er ganske morsom den, men jeg må alltid passe på å ikke ta første matbit i starten av episoden, når de finner dagens lik.

Før det var det "Ashes to Ashes" det gikk i, oppfølgeren til "Life on Mars". LoM er knall, A2A er også bra - litt skumlere.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 12:43   #16
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vi trenger en ny sere

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

*

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.


(Kilde: youtube.com)
(min favoritt, jeg elsker denne serien, kan ikke få frem nok hvor fantastisk den er)



Den begynte lovende, men ble etter hvert bare irriterende og dårlig etter min mening. Ga meg vel halvveis ut i sesong 2 da jeg ikke gadd mer rett og slett...

Ellers er det mye et spørsmål om hvilke kategorier av serier man liker. Og det har de senere årene kommet utrolig mye bra. Dessverre har det blitt slik at en del svært gode serier blir "drept" pga. de ble sendt på et tidspunkt hvor det gikk andre populære ting i USA, og at selv om tallene var gode, var de ikke ekstremt gode - noe som på flere kanaler der har vært nok til at en serie har blitt dumpa.

Mine anbefalinger om ting man kunne gjøre en vurdering på måtte vel være f.eks.
- Arrested Development
- Battlestar Gallactica
- Californication
- Cold Case
- Dexter
- Entourage
- Heroes
- House
- Jericho
- Lost
- Sleeper Cell
- Sopranos
- Terminator: The Sarah Connor Chronicles
- The Wire
- The Shield
- Two and a half men
- Weeds

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 12:56   #17
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

The Wire! Den må bare sees! KONGESERIE!! Løv it

Skal sjekke den ut

Opprinnelig lagt inn av Thula;[COLOR=black

1144145]*Rome *sett*[/color]
*Farscape
*Babylon 5 *kommer ikke til å skje*
*The Office, UK version
*The Office, US version
*Coupling
*Black Books * sett*
*Scrubs *sett*

Ellers så vet jeg egentlig ganske lite om hvilke serier som går. Vi ser ikke tv, og laster bare ned det som vi hører om fra andre. Akkurat nå ser vi the Office, Uk version.

Ellers få vi se litt på de andre

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Entourage.

Sjekkes

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.

Weeds

Sjekkes

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.



Carnivale (bare to sesonger) er også å anbefale

Sjekke denne og

Opprinnelig lagt inn av Joy Stark, her.

Vi har likt disse to:
Medium *sett*
Til Death

Sjekke denne og

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Eureka!

Får sjekke denne

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Chuck.

Denne begynte vi faktisk på den kvelden jeg lagde denne tården. Helt grei, men ikke noe jeg kommer til å anbefale videre.


Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg bruker TV-serier i lunsjpausen min, og akkurat nå følger jeg "Bones" sesong 2. Serien er ganske morsom den, men jeg må alltid passe på å ikke ta første matbit i starten av episoden, når de finner dagens lik.

Før det var det "Ashes to Ashes" det gikk i, oppfølgeren til "Life on Mars". LoM er knall, A2A er også bra - litt skumlere.

Bones fikk jeg tips om av mamma, høres litt ut som en serie for oss.

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.


Den begynte lovende, men ble etter hvert bare irriterende og dårlig etter min mening. Ga meg vel halvveis ut i sesong 2 da jeg ikke gadd mer rett og slett...

Ellers er det mye et spørsmål om hvilke kategorier av serier man liker. Og det har de senere årene kommet utrolig mye bra. Dessverre har det blitt slik at en del svært gode serier blir "drept" pga. de ble sendt på et tidspunkt hvor det gikk andre populære ting i USA, og at selv om tallene var gode, var de ikke ekstremt gode - noe som på flere kanaler der har vært nok til at en serie har blitt dumpa.

Mine anbefalinger om ting man kunne gjøre en vurdering på måtte vel være f.eks.
- Arrested Development
- Battlestar Gallactica
- Californication
- Cold Case *sett*
- Dexter
- Entourage
- Heroes *sett*
- House *sett*
- Jericho *sett*
- Lost *sett*
- Sleeper Cell
- Sopranos
- Terminator: The Sarah Connor Chronicles
- The Wire
- The Shield
- Two and a half men *sett*
- Weeds

Får sjekke alle de dere har nevnt. Ser jo at vi har vert igjennom store deler av de gode seriene.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 12:57   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Jeg ble bare mer og mer glad i The 4400, og er helt despo nå når de har kansellert serien. :hulk:

De du lister opp over her er geniale, de fleste. Terminator-serien var jeg VELDIG positivt overrasket over, bare synd de har kansellert den også, og etter DEN slutten da.

Two and a half men er en av verdens beste serier innen komi-sjangeren. Fantastisk. Arrested Development ler jeg meg også halvt ihjel av.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 14:05   #19
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Vi trenger en ny serie

Dexter!! Om dere ikke har sett den anbefales det virkelig!
Jeg er også seriegal
De siste seriene jeg har sett meg igjennom er samtlige CSI, Six feet under, Dexter, House MD og faktisk Greys anatomi. (Har sett det meste før da, men det gjør ingenting )

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-08, 14:24   #20
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vi trenger en ny serie

Jeg er ikke så glad i Eureka, eller Chuck.
Men Coupling er veldig bra, veldig morsom!
Og The Closer, vi er akkurat ferdig med sesong 1, og den er veldig bra, mange artige tvister.
Ja, og HIMYM da, (How I met your mother), den er så morsom.
Jeg ser Scrubs for tiden også, og den er til tider veldig artig.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no