Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Fedon på God Morgen Norge nå snart

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-08, 08:37   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Fedon på God Morgen Norge nå snart

Der angriper han barnekostholdet her i Norge.



Noe for FP?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:40   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Heia Fedon. Jeg kjenner jeg blir så matt av disse gamle overlegene og diverse som påstår at Fedon omtrent vil kutte UT alle karbohydratene til barna. Eh, det dreier seg jo om å kutte ut de raske, noe ingen barn eller voksne trenger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:43   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Jeg er Isets klare motsetning. Jeg hater hysteriet Fedon bringer med seg. Sitter i angrepsposisjon her nå.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:47   #4
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

OG jeg tenker at det slett ikke er umulig at Fedon er den mest PR-kåte personen i vårt langstrakte land. Liker ham ikke, lavkarbo eller ikke-lavkarbo, han slår meg som en skikkelig fjott.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:48   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Fedon er da ikke skyld i at noen ikke forstår hva han sier eller blir hysteriske. Han preker jo overhode ikke noe ekstremt. Men selvsagt blir det kalt det ene og det andre når det går litt mot de etablerte sannheter.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:49   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Fedon er da ikke skyld i at noen ikke forstår hva han sier eller blir hysteriske. Han preker jo overhode ikke noe ekstremt. Men selvsagt blir det kalt det ene og det andre når det går litt mot de etablerte sannheter.

Men han trigger nok litt med vilje tror jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:54   #7
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Jeg greier ikke irritere meg over Fedon. Jeg synes han er helt ok, og at han ganske ufortjent har blitt nasjonalnarr. Og ja, jeg er helt enig med det han sier om kosthold.

Jeg sliter litt med det han sa nå om at man bare skal si "ok" og la barnet gå fra bordet om det sier at det ikke vil ha. Men jeg skal lese boken!

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 08:55   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Fedon er da ikke skyld i at noen ikke forstår hva han sier eller blir hysteriske. Han preker jo overhode ikke noe ekstremt. Men selvsagt blir det kalt det ene og det andre når det går litt mot de etablerte sannheter.

Enig. Jeg synes han er tøff som tør å gå imot de "etablerte sannhetene" på den måten. Jeg vet sannelig ikke om jeg hadde vært sterk nok til det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 09:01   #9
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er Isets klare motsetning. Jeg hater hysteriet Fedon bringer med seg. Sitter i angrepsposisjon her nå.



Jeg er helt enig med deg...Dette barnegrøthysteriet syns jeg bare er dumt. Jeg kjøper Semper,og det er kanskje annerledes enn Hipp oh Snåfolk? Men i Semper sin er det ikke noe sukker.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 09:12   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men han trigger nok litt med vilje tror jeg.

Klart han gjør. Jeg roet meg ned og hørte på hva han sa. Mye av det han sier er jeg fullstendig enig i. F.eks at barn som regel må introduseres for en matvare mange ganger før det liker det. Min erfaring er at er man konsekvent nok så spiser de fisk.

Jeg blir imidlertid irritert av hans vendetta mot brunosten, men det er nok fordi jeg elsker brunost selv. Dessuten er jeg generelt imot hans filosofi og kostholdsråd. Personlig sverger jeg til kosthold ala Grete Roede, hvor man bruker normal norsk mat og med måtehold. Jeg antar det har litt med kulturkollisjon å gjøre for min del.

Det hadde nok hjulpet hadde han ikke vært sånn en klovn.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 09:22   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Klart han gjør. Jeg roet meg ned og hørte på hva han sa. Mye av det han sier er jeg fullstendig enig i. F.eks at barn som regel må introduseres for en matvare mange ganger før det liker det. Min erfaring er at er man konsekvent nok så spiser de fisk.

Jeg blir imidlertid irritert av hans vendetta mot brunosten, men det er nok fordi jeg elsker brunost selv. Dessuten er jeg generelt imot hans filosofi og kostholdsråd. Personlig sverger jeg til kosthold ala Grete Roede, hvor man bruker normal norsk mat og med måtehold. Jeg antar det har litt med kulturkollisjon å gjøre for min del.

Det hadde nok hjulpet hadde han ikke vært sånn en klovn.

Jeg heller nok også mot et GR kosthold. Dog har jeg kutta ned litt på P`ene for min egen del. Fordi jeg kjenner det fungerer litt på min mage.

Jeg prøver å ha et avslappet forhold til Hannah og matspising, men noen ganger blir jeg jo frustrert over at hun ikke liker/ikke vil ha etc. Det er kanskje mest fordi jeg ser at hun faktisk trenger å få i seg noe, sånn at hun får et stabilt blodsukker og blir i godt humør.

Men jeg er nok også ganske sikker på at det er litt vel mye søtt i barns kosthold. Men jeg tenker at litt søtt gjennom mat tåler de. Så lenge man kutter ut/ned på snop og kaker etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:07   #12
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men han trigger nok litt med vilje tror jeg.

Alle som går ut mot etablerte sannheter som han gjør trigger jo litt med vilje.

Jeg har hatt fantastisk hjelp av Fedon, og han er en veldig sympatisk fyr.

Jeg kommer nok også til å lese boken.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:11   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Alle som går ut mot etablerte sannheter som han gjør trigger jo litt med vilje.

Jeg har hatt fantastisk hjelp av Fedon, og han er en veldig sympatisk fyr.

Jeg kommer nok også til å lese boken.

Du er en fantastisk stor inspirasjon når det kommer til Fedon, jeg forteller om deg til alle. Helt utrolig. Og jeg skjønner særdeles godt at du liker fyren ja, hehe.
Nå skal jeg se innslaget, jeg tok det opp på min elskede PVR-boks.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:13   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

OG jeg tenker at det slett ikke er umulig at Fedon er den mest PR-kåte personen i vårt langstrakte land. Liker ham ikke, lavkarbo eller ikke-lavkarbo, han slår meg som en skikkelig fjott.

Fordi han kritiserer den norske kneipen med brunost?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:19   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blir imidlertid irritert av hans vendetta mot brunosten, men det er nok fordi jeg elsker brunost selv. Dessuten er jeg generelt imot hans filosofi og kostholdsråd. Personlig sverger jeg til kosthold ala Grete Roede, hvor man bruker normal norsk mat og med måtehold. Jeg antar det har litt med kulturkollisjon å gjøre for min del.

Jeg er irritert av Roedes vendetta mot meierismør, siden jeg elsker det.
Men altså, Fedon er faktisk ikke så ulikt Roede. Det er faktisk ikke det. Bytt ut potetene, pastaen og risen med belgfrukter og grønnsaker, så er det forholdsvis ganske likt. Ja, man kan til og med spise litt poteter, pasta og ris på Fedon også. Så hva er så oppsiktsvekkende med hans filosofi? GR har jo karbo-restriksjoner hun også, selv om hun ikke snakker så mye om hvit pasta kontra fullkornspasta, feks.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:26   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Det er nettopp det å bytte ut potetene, pastaen og risen som er mitt problem med Fedon. Ikke fordi jeg personlig er så avhengig av det, men fordi man må leve på helt spesielle matvarer hvis man skal følge filosofien hans til punkt og prikke. Jeg er skeptisk til å forandre kostholdet så drastisk og føler det griper inn i hverdagen til den som følger dietten på en veldig dramatisk måte.

Med Grete Roede-filosofien kan jeg handle vanlig mat i vanlige butikker, spise uten å vekke oppsikt (viktig for meg som har en niåring i hus) og være sunn uten at jeg trenger å tenke spesielt mye over det. Det er fem år siden jeg gikk på kurset, men jeg bruker fremdeles filosofien i hverdagen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:30   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Men hva er så drastisk med det? Jeg kaller ikke linser og kikerter for "helt spesielle matvarer", men det er kanskje fordi jeg alltid har sett på disse matvarene som en helt naturlig del av kostholdet. Belgfrukter er jo fantastisk. Det er jo veldig overdrevet å kalle dette for drastisk? Du får jo kjøpt all Fedons mat i vanlige butikker også, det er jo like mye normal mat som GR.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:31   #18
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Vi kjøpte Fedons kokebok "Naturlig slank" i vår, og vi har aldri spist så mye god mat som etter det. Vi har nok fortsatt et høyere karboinntak enn anbefalt om man skal gå ned i vekt, men så var ikke det hovedsaken for noen av oss. Jeg tenker at det er logisk (magefølelse, altså ) at barn trenger mer fett og proteiner enn i et "vanlig norsk kosthold". Så det jobber vi med.

Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 10:34   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men hva er så drastisk med det? Jeg kaller ikke linser og kikerter for "helt spesielle matvarer", men det er kanskje fordi jeg alltid har sett på disse matvarene som en helt naturlig del av kostholdet.

Det er derfor jeg i et innlegg litt høyere opp sier at det har med en kulturkollisjon å gjøre for min del. Jeg er ikke vokst opp med linser som en del av kostholdet, dermed anser jeg det som helt spesielt og litt rart. Til opplysning får man ikke kjøpt hverken linser eller kikerter på min lokale Prix-butikk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-08, 11:13   #20
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fedon på God Morgen Norge nå snart

Jeg tror det er ganske mange norske barn som vokser opp på altfor mye brød, brød og atter brød, pasta, ris og yoghurt.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no