Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Har du planer for hagearbeidet i år?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-09, 15:59   #101
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Jeg har også plantet peoner, visstnok. Lurer på hvor.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:17   #102
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Hvis man først får til å plante peonene riktig så tåler de det aller aller meste. Men det kan ta noen år før de blomstrer. Og de liker ikke å flyttes. Da tar de seg gjerne en pause noen år igjen.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 17:42   #103
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

"Øy, Monsoon, jeg har fjernet Alle Ugressers Mor her borte! "
"Nei skatten min, det der var 15 år gamle peoner. :kokende varmt smil:"

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 20:17   #104
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har også plantet peoner, visstnok. Lurer på hvor.

Gurimalla, et øyeblikk trodde jeg du hadde peoder i hagen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:01   #105
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

4 timer i jord og skitt. :gartner: Jeg har luket opp hele steinbedet i fronthagen, plantet primula og begonia, sådd ringblomster og gressløk, satt liljekonvall, hatt en lang hageprat med naboen og blitt budt så mange kjempekonvall jeg vil ha, funnet ut at jeg har bronseblad og kaprifoler.

bronseblad:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 21:31   #106
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Høres herlig ut Mim!

I dag har jeg begynt såvidt på gangstien av naturstein. Jeg har også funnet ut at en av mødrene i barnehagen har et helt lass med stein som jeg kan få om jeg vil. Jeg skal stikke nedom en dag å sjekke den.

I ettermiddag hadde jeg en liten lykkeopplevelse , da jeg oppdaget at også den tredje peonen jeg plantet i fjor kommer opp nå. De to andre fant jeg under snøen for noen dager siden. Den jeg fant i dag, visnet ned ikke så lenge etter at jeg plantet den, og det var derfor ekstra gøy å se at den faktisk kommer tilbake.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 22:17   #107
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Men hva er dette?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 22:21   #108
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Det lignet pittelitt på en Campanula-variant. Også kalt sneglefor. Men da skulle den blomstret senere.
Jeg aner ikke. Jeg pleier å sende bilder av ting jeg lurer på til svigermor.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-09, 22:45   #109
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Mim: jeg har lært at den heter lungeurt. Forsåvidt et ugress, men den blomstrer veldig tidlig og er derfor velkommen i min hage.

I dag har jeg vært ekstremt hagemenneske og gravd ut av komposten til potetåkeren. Det er fascinerende å se prosessen der grønnsaker blir til jord. Og hvor utrolig mange makk det kan bo i en kompostbinge. Min ellers så naturfagsinteresserte mann har gjort det meget klart at dette er mitt område.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:07   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Mim, du er klar over at liljekonvall er noe av det giftigste som finnes, og de har veldig fristende røde bær?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:13   #111
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Hvis man først får til å plante peonene riktig så tåler de det aller aller meste. Men det kan ta noen år før de blomstrer. Og de liker ikke å flyttes. Da tar de seg gjerne en pause noen år igjen.

Jeg har flyttet noen nydelige og gamle Peoner hjem hit og det har nå de 3 årene jeg har hatt de her kommet opp en og to pjuskete greier.
Håper de kommer mer i år. Peoner er noe av det nydeligste jeg vet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:19   #112
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Jeg har mange planer, men vet ikke hvor mange av dem jeg får til å gjennomføre. Listen er foreløpig:

Klippe 5 bjørketrær
Klippe ned en lang hekk
Fjerne en syrin som ikke har tålt all snøen
Ordne i stand et stort blomsterbed, og senere på våren plante litt nytt imellom det som finnes
Rydde generelt i hagen
Fjerne en gammel hekk
Lage i stand verandakasser med urter
Plante sommerblomster
Plante en hekk med klokkebusker langs verandaen

Foreløpig er det for mye snø og for bløtt og sølete til å begynne på noe særlig annet enn klippingen. Håper på varmt og fint vær de neste ukene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:22   #113
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Mim, du er klar over at liljekonvall er noe av det giftigste som finnes, og de har veldig fristende røde bær?

Ja, men de står høyt og man må være så stor at man kan bli forklart at de er giftige før man kan se dem.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:24   #114
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har mange planer, men vet ikke hvor mange av dem jeg får til å gjennomføre. Listen er foreløpig:

Klippe 5 bjørketrær
Klippe ned en lang hekk
Fjerne en syrin som ikke har tålt all snøen
Ordne i stand et stort blomsterbed, og senere på våren plante litt nytt imellom det som finnes
Rydde generelt i hagen
Fjerne en gammel hekk
Lage i stand verandakasser med urter
Plante sommerblomster
Plante en hekk med klokkebusker langs verandaen

Foreløpig er det for mye snø og for bløtt og sølete til å begynne på noe særlig annet enn klippingen. Håper på varmt og fint vær de neste ukene.

Hvor tett på en allerede eksisterende plante kan man sette ned nye stauder. Vet du det? Jeg vet at man skal sette nye planter 30 cm fra hverandre, men om man skal ha det frodig bør man vel sette mer innimellom etterhvert... eller?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:28   #115
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvor tett på en allerede eksisterende plante kan man sette ned nye stauder. Vet du det? Jeg vet at man skal sette nye planter 30 cm fra hverandre, men om man skal ha det frodig bør man vel sette mer innimellom etterhvert... eller?

Jeg vet ikke helt, jeg altså. Jeg er novise med altfor stor hage. Men jeg syns det er litt glissent i bedet, så jeg tar sjansen på å plante noen stauder innimellom de jeg allerede har plantet. Planen da jeg laget bedet var at det skulle bli så frodig at jeg slapp luking. Etter to år har markdekkerne fremdeles ikke gjort jobben fullstendig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 09:34   #116
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Hvor tett på en allerede eksisterende plante kan man sette ned nye stauder. Vet du det? Jeg vet at man skal sette nye planter 30 cm fra hverandre, men om man skal ha det frodig bør man vel sette mer innimellom etterhvert... eller?


Noen stauder sprer seg veldig : erfart:
Tror jeg ville ventet en sesong for å se vhordan det utartet seg, evt. hørt på et hagesenter.
Det er ikke pent hvis det blir for tett heller. Man vil jo gjerne se blomstene man har også. Det som kan være lurt er å plante noe somblomstrer til forskjellig tid og som har forskjellig størrelse.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 10:50   #117
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, men de står høyt og man må være så stor at man kan bli forklart at de er giftige før man kan se dem.

OK, god plan!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 11:16   #118
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Jeg har en smule som må gjøres.

Rydde bort 5 solide trerøtter (ferdig gravd opp, må bare kjøres bort)
Rydde bort enorme mengder hage- og byggeavfall
Så 500 kvm plen
Gjødsle 1500 kvm plen
Beskjære søtmispelhekken
Beskjære epletreet
Sette ned 50 m hekk til (thuja, ja. Men dog smaragd)
Grave ut, fylle i, planere og legge 50 kvm belegningsstein langs huset og terrassen
På sikt: legge 200 kvm belegningsstein på gårdsplassen
Klippe (naboens) granhekk
Bygge trapp mellom huset og garasjen
Få skaffet 40-50 kubikk jord til utjevning av plen
Sette opp søppel- og postkassestativ
Lage tak over varmepumpa

etc

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 11:26   #119
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Mauser: Thuja Smaragd er pent. Ikke hør på røkla.

Jeg hørte på radioen i dag at dette med å måtte kalke plenen før snøen gikk var en gammel 70-talls Nrk-hageprogrammyte. Det var finfint å kalke nå også, selv om det er bart. Det var gode nyheter, ettersom jeg aldri kommer på at plenen må kalkes før jeg faktisk ser den.

Dere som har peoner: Har dere sådd dem selv, altså frø, eller kjøpt ferdige planter?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 11:37   #120
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du planer for hagearbeidet i år?

Ok, det er en ting jeg sikkert burde gjøre, klippe ned hekken min. Men må hekker egentlig klippes ned? Husker ikke hva plantene heter, men de blir ikke mer enn ca en meter og de skal bare lage et naturlig skille på tomta. De behøver ikke å være tette eller noe sånt. Holder det at jeg klipper av tuster som stikker ut her og der???

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no