Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 08:47   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Jeg får ikke frem kommentarene nederst, det er bare en reklame for noen piller der og så stopper det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 08:47   #42
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Dette hadde jeg ikke fått med meg. Noe så bakstreversk! Disse redaktørene må være modne for pensjonstid. Vi burde virkelig ha kommet lenger i 2010.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:20   #43
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Dette er for meg overhodet ike sjokkerende. Slik er det da med alle norske blader... Og utenlandske. Det hender jo det kommer frem hvor sjelden moteblader har en farget modell, og når de har det hender det at de selger mye mindre enn ellers.

Sier ikke dette er riktig, men det er ihvertfall ikke enestående.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:23   #44
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Dette er for meg overhodet ike sjokkerende. Slik er det da med alle norske blader... Og utenlandske. Det hender jo det kommer frem hvor sjelden moteblader har en farget modell, og når de har det hender det at de selger mye mindre enn ellers.

Sier ikke dette er riktig, men det er ihvertfall ikke enestående.

Føler jeg egentlig kan signere denne.

Jeg leser ikke bladene, bare når jeg sitter på venterom og venter på å komme inn til lege osv.

Men jeg liker ikke Norsk Ukeblad, er litt vel mye fokusering på slanking og kropp.

Men at disse bladene ikke vil ha mørk hud på coveret er jo rett og slett diskriminering i mine øyne. Trist at det skal være sånn i 2010.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:44   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Dette er for meg overhodet ike sjokkerende. Slik er det da med alle norske blader... Og utenlandske. Det hender jo det kommer frem hvor sjelden moteblader har en farget modell, og når de har det hender det at de selger mye mindre enn ellers.

Sier ikke dette er riktig, men det er ihvertfall ikke enestående.

Jepp. Jeg mener å huske at da (var det H&M, tro? ) skiftet undertøysmodell fra Claudia Schiffer til Naomi Cambell gikk salget ned.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:17   #46
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Hvis de ikke har mørkhudede modeller på forsiden fordi de:
1) ikke vil få så mange telefoner (?)
2) bare har bilder av hva de tror leserskaren vil ha

så er jeg overrasket over at NRK ikke har klaget over at de blir nedringt av arge seere når de har mørkhudede programledere etc. på skjermen, for det er vel mange av de samme menneskene som ser på NRK som også kjøper disse ukebladene?

Jeg er dessverre sjokkert, hadde trodd bedre om mennesker som får jobbe som redaktører for norske ukeblader.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:22   #47
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Det var litt kult på barnetv i går, dette samiske. Da det var en programleder der som var mørkere i huden enn opprinnelige nordmenn og snakket kav samisk. For jeg tenkte virkelig ikke over, før da, at mennesker med afrikanske aner snakket samisk. For samer er jo urnordmenn med telt og skaller på beina, liksom. Så der måtte jeg si til meg selv at også samer ikke er som samer en gang var.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:22   #48
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Du verden. Skikkelig raust og folkelig.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:32   #49
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Jeg synes det er trist. Samtidig så ser jeg for meg at om undersøkelser viser at de faktisk selger færre blader, så skjønner jeg jo at de ikke vil ha andre modeller på forsiden. Jeg antar det er underbevisst vikitg for kjøperen å identifisere seg med forsiden, enten det er Vi Menn (som sjelden har blomsteroppsatser på forsiden), bladet Mamma (som sjelden har bilder av tenåringer uten barn på forsiden) eller Gravid (som sjelden har bilder av pensjonister).

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:32   #50
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Jeg har ikke lest alt om saken, så det er mulig jeg har misforstått.

Men dette handler vel ikke om mørkhudede PERSONER? For de har både artikler og bilder med mørkhudede personer. Men dette handler om MODELLER, hvis jeg ikke har misforstått.

Hvis man skal selge et produkt og skal leie inn en modell (og det er langt i fra billig) så vil de fleste leie inn en modell som de mener vil treffe målgruppa. Vi kjenner alle eksemplene. Har dere sett reklamen som går for Mekonomen? Bildelebutikk, med den vakre unge kvinnen med langt hår og feilfri hud som forteller at "selvsagt stempler vi i serviceheftet"?

Hvorfor bruker Mekonomen en vakker ung kvinne til å selge bildeler? Hvem er hovedmålgruppe for bildeler?

Og vi husker vel alle "Coca Cola Light-break"-reklamen, med alle de vellykkede kvinnene i kontorfellesskapet som stormer til vinduet for å se den kjekke vinduspusseren i bar overkropp?

Ungdomsblader vil gjerne ha modeller som utstråler ungdommelighet. "Halvgamle kjerringer" blir ikke brukt for å selge ungdomsprodukter.

Jeg er overbevist om at modeller som er i bransjen er fullstendig klar over hvordan dette fungerer. Ukebladene velger modeller som de føler representerer det produktet de skal selge. Akkurat slik alle andre som har noe å selge gjør. Jeg er for eksempel overbevist om at de som plukker barn til "Lano for liten, Lano for stor"-reklamen bevisst plukker barn med små talefeil fordi det høres ekstra søtt ut når ungen ikke kan si R.

Sett i det perspektivet syns jeg ikke det er spesielt merkelig eller hårreisende at også ukebladene gjør det samme. Det som jeg ville syns var hårreisende var hvis de konsekvent ikke ville omtale eller avbilde mørkhudede personer i det redaksjonelle stoffet. Hvis kjendisspaltene var "whites only" så ville jeg sett det som diskriminering. Men at de velger modeller etter målgruppe og produkt? Nei, det syns jeg ikke er diskriminering.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:48   #51
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.467
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Jeg ser forskjellen på å skille mellom at de det er snakk om modeller og ikke personer.

Men jeg får ikke noen bedre smak i munnen av den grunn.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:31   #52
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Vi er laaaangt unna en mørkhudet statsminister med det første også,for å si det sånn.

Det er jeg ikke enig i. En invandrer ja, en adopert? Nei, det tror jeg ikke.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:37   #53
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Hva mener du, Floksa?

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:47   #54
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Jeg lurer også veldig på hva Floksa mener.

Min opplevelse er at nordmenn, også de som tenderer til rasistiske, stort sett synes at adopterte barn er så gode norske som noen. Men innvandrere generelt kan "pelle seg hjem" uavhengig av om de har mer eller mindre tilknytning til Norge enn en utenlandsadoptert.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:49   #55
Kumilla
snart helsesøster
 
Kumilla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.192
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

WTF? Ikke bra.

__________________
Mamma til storebror 04, lillebror 06 og bittelillebror 08.
Paradiset finner du i ditt eget hjerte
Kumilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:51   #56
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Hvis de ikke har mørkhudede modeller på forsiden fordi de:
1) ikke vil få så mange telefoner (?)
2) bare har bilder av hva de tror leserskaren vil ha

så er jeg overrasket over at NRK ikke har klaget over at de blir nedringt av arge seere når de har mørkhudede programledere etc. på skjermen, for det er vel mange av de samme menneskene som ser på NRK som også kjøper disse ukebladene?

Jeg er dessverre sjokkert, hadde trodd bedre om mennesker som får jobbe som redaktører for norske ukeblader.

De FÅR det. Masse. Men de er en lisensdrevet statskanal og kan drite i det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:53   #57
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De FÅR det. Masse. Men de er en lisensdrevet statskanal og kan drite i det.

Godt poeng.
:Betaler NRK-lisensen:

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:55   #58
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Nå har vi faktisk en stortingspresident som er pakistaner og tidligere t-banefører. Det er helt mulig å kunne få en innvandrer-statsminister på sikt.

Hjemmet, Allers og Norsk Ukeblad, jeg kjøper ikke sånne blader. Det er kjerringlektyre. Og så betaler jeg lisensen min for at NrK kan drite i hva folk mener om å ha brune nordmenn på skjermen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:57   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Nå ble jeg litt kvalm.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:58   #60
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allers, Hjemmet og Norsk Ukeblad vil ikke ha modeller med mørk hud på coveret

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De FÅR det. Masse. Men de er en lisensdrevet statskanal og kan drite i det.

Det er et veldig godt poeng. Kanskje jeg faktisk burde melde meg inn i Facebookgruppen Vi som synes at NRK-lisensen er verdt hver jævla øre!

Ellers skrev vel bina mye av det jeg tenker om saken litt lenger opp her.

Ben "unpleasant but true" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no