Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vis fram barnets vårsko

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-07, 12:50   #21
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

De var kjekke, Monsoon, sånn i en overgangsfase. Hvor har de disse i Oslo?

Takk for svar og bilder alle sammen, mye fine sko, moro å se!

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:02   #22
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.108
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg kjøpte et par skinnsko fra cocomma på salg i vinter, på en butikk her i Trondheim. Finner ikke akkurat dem på nett, men jeg tok et bilde selv:





Også har jeg kjøpt et par slike til sommersko :

Nydelige sko! De siste der... hvor kan man få tak i slike mon tro?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 13:03   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

De var kule, Monsoon!

Lille B har fått disse fra Timberland, men i rødt og blått. Plukket ut selv, og nektet å ta dem av.



I tillegg har jeg bestilt disse fra See Kai Run

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 15:50   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

De siste bestilte jeg fra frosk i hagen tror jeg det var. Merket er See-Kai-Run og selges mange steder på nett.

http://www.froskihagen.no/subcategory/919/9119.html

Her har de mange fler i samme merke, og mange andre fine

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 16:05   #25
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Jeg har handlet joggesko i dag:


Og fra www.filabel-baby.dk har jeg shoppet See Kai Run-sandaler (denne gang i riktig størrelse):



Og så kom jeg på at jeg kjøpte disse Pom D'Api-skoene på salg hos Cornelias Hus da jeg var i Trondheim i vinter, men er redd str 26 er litt for stort...
De er like disse, men er semsket og mørkegrønne:

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 17:49   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Kiddo: Lite tips med de Geoxene med sånn hullsåle: Hvis barnet plutselig ikke vil ha dem på, kan det være fordi det fester seg bittesmå stein i de hullene, og de stikker i foten. Jeg satt hver morgen i fjor med sålen og en nål for å stikke ut de små steinene som satte seg fast.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:25   #27
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Takk for tips, Glitter. Det hørtes "artig" ut

Men du sier "med sånn hullsåle", betyr det at det finnes andre Geox med såler man slipper den jobben den med?

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:31   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Takk for tips, Glitter. Det hørtes "artig" ut

Hm, nei, ikke så veldig. Jeg prøvde bare å si det på en pen måte.

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Men du sier "med sånn hullsåle", betyr det at det finnes andre Geox med såler man slipper den jobben den med?

Nei, det tror jeg ikke. Eller, jeg vet ikke, for etter i fjor så sverget jeg på at vi aldri skulle ha Geox igjen. Synd, for vi var kjempefornøyd med dem ellers. Det finnes jo andre sko med hullete såler, men det som var så spesielt med Geox var at den var liksom litt hardere, og dermed satte småstein seg skikkelig fast.

Kan jo hende de har gjort forandringer? :håper:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 20:36   #29
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

De var kjekke, Monsoon, sånn i en overgangsfase. Hvor har de disse i Oslo?

Takk for svar og bilder alle sammen, mye fine sko, moro å se!

Agnar Hagen i Bogstadveien fører i hvertfall det merket, bare synd at de eldre damene i barneavd der er så gøre sure ......

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 21:01   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Apan og Morgana: De har Primigisko på Grændsens Skotøimagasin også, og på den kule mage. Den Kule Mage er helt klart billigst, men de har ofte ikke så godt utvalg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 21:27   #31
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Lilletrollet har fått disse:



Hun er kjempefornøyd da hun har plukket de ut selv.

Tror de er disse storebror har fått... ligner ihvertfall veldig...


Han er også kjempefornøyd

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 21:29   #32
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Jeg har handlet joggesko i dag:


Og fra www.filabel-baby.dk har jeg shoppet See Kai Run-sandaler (denne gang i riktig størrelse):



Og så kom jeg på at jeg kjøpte disse Pom D'Api-skoene på salg hos Cornelias Hus da jeg var i Trondheim i vinter, men er redd str 26 er litt for stort...
De er like disse, men er semsket og mørkegrønne:

Disse har Oliver også
Og et par helt klassiske blå og hvite Timberland joggesko sam et par Puma som går opp til ankelen i rødt , blått og hvitt

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 21:52   #33
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Hvor mange par trenger man? Har et par sko i skinn fra i høst, men må vel kjøpe noen nye til sommerbruk. Hva ternger man av sko-utstyr?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 21:56   #34
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Sönnen min har disse naa:

og disse:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:16   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.049
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor mange par trenger man? Har et par sko i skinn fra i høst, men må vel kjøpe noen nye til sommerbruk. Hva ternger man av sko-utstyr?

Tja, her tror jeg kanskje det blir et par litt kraftige vårsko, et par billige joggesko i tillegg samt et par sandaler. Jeg er ikke akkurat sko-o-man for å si det sånn.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:22   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.413
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor mange par trenger man? Har et par sko i skinn fra i høst, men må vel kjøpe noen nye til sommerbruk. Hva ternger man av sko-utstyr?

Tja, i fjor hadde vi et par joggesko, et par skinnsko og et par sandaler, det holdt fint. Det var sommeren før han fyllte 2. I år merker jeg at han er mer aktiv og kommer kanskje til å kjøpe to par joggesko slik at han har litt å bytte i. De blir fort skitne og våte, og det er greit å ha noe annet mens et par er i vaskemaskinen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:30   #37
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Jeg har kjøpt disse i størrelse 25/8. De var for store, og må byttes. Håper det går i orden før sommeren er over . Og at jeg slipper å betale dobbel toll. De er iallefall utrolig myke og stilige!



Også er jeg på jakt etter et par (helst brune) joggesko til barnehagen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:31   #38
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Til sommeren har jeg to par sandaler , et par fra Polo Ralh Lauren som han også kan bruke i vannet på stranden og et par pene i beige skinn
Et par olivengrønne Adidas i stoff som går til ankelen, et par basket i lyseblå og et par til i stoff fra PomD'api,men de siste er muligens blitt for små

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:32   #39
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hvor mange par trenger man? Har et par sko i skinn fra i høst, men må vel kjøpe noen nye til sommerbruk. Hva ternger man av sko-utstyr?

Mange?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 22:37   #40
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis fram barnets vårsko

Naturinoskoene var fine, Lifje - har du kjøpt dem på nett eller i butikk?

VI kommer til å gå for ett par sandaler, ett par joggesko og ett par lette sko av typen converse..(helt sikkert en billigmodell)...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no