Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kiwi avblåser bleiekrigen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 22:05   #41
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kiwi avblåser bleiekrigen

Har ikke akkurat hamstret, men har kjøpt litt mer enn jeg vanligvis bruker, så har noen pakker liggende, 8 stk kanskje.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:06   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kiwi avblåser bleiekrigen

Vi har en del pakker med Pampers Active Fit, ja.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:07   #43
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kiwi avblåser bleiekrigen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og sånn er det vel i de fleste andre land nå i dag også? Dyre bleier, mener jeg. Jeg har ikke akkurat oversikten over priser, men jeg husker ei venninne som flyttet til Sverige, fikk sjokk over bleieprisene der, og jeg hører jo stadig at folk tar med seg bleier når de skal til "syden" fordi bleiene er så dyre. Norske bleier er billige ja.

Svindyrt med bleier i Danmark, Tyskland og Hellas også - etter min erfaring, helt sikkert gjeldende for flere land.

Tidligere i høst måtte jeg kjøpe en bleiepakke på tampen av sydenturen; en liten pakke som kostet meg hele €15 - det er rundt 115,- med dagens kurs.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:08   #44
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Kiwi avblåser bleiekrigen

Jeg husker da jeg ringte svigermor og ba henne kjøpe bleier på supertilbud for meg, tenk BARE 49,90,- pr pakke!!!

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 22:09   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kiwi avblåser bleiekrigen

Næ, har ikke hamstret. Vi har uansett ikke kiwi her. Jeg syns ikke bleier er så fryktelig dyrt uansett, så jeg overlever vel å kjøpe de pakkene jeg må,

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 00:10   #46
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Kiwi avblåser bleiekrigen

Vi har 25-30 pakker stående, Libero vanlig og up&go og Pampers active fit

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no