Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Idol 2007

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-07, 14:04   #41
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Det visste jeg ikke om deg...

Hm... Hvem er du da?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:41   #42
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Idol 2007

Jeg skal nok se på ja, det er så mye artig i utplukkingen.
Og videre blir jeg nyskjerrig.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:50   #43
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol 2007

Holder meg til å se på..

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 15:52   #44
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol 2007

Jeg kan betrygge dere med at dere skal få slippe å se meg drite meg loddrett ut med kråkestemmen min.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:17   #45
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Her står det at den er hevet til 38 år.....

"To ting som er nye av året, er at man får muligheten til akkompagnere seg selv med et selvvalgt instrument på auditon, og den øvre aldersgrensen er hevet fra 28 til 38 år. "

Sakset fra linken til Skrulla.

hovedsiden deres står det ganske godt uthevet at øvre aldersgrense er 35 år, så jeg tipper det er tastefeil i Skrullas link.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 16:19   #46
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol 2007

Jeg hadde veldig sansen for Karlsen som Idol-dommer, og gleder meg over å se at han er tilbake.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 18:49   #47
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Når er oppstart?

Ikke før i september, leste jeg nettopp. Æsj, jeg håpet det var i løpet av våren.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:32   #48
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Ikke før i september, leste jeg nettopp. Æsj, jeg håpet det var i løpet av våren.

Men audition-rundene starter snart. Mener det var semifinalene som skulle starte i september, og så finale rett før jul en gang.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 19:57   #49
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol 2007

Jeg skal se på(ikke noe anderledes i år enn årene før :humre), men er ikke helt fornøyd med dommerpanelet da.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-07, 20:55   #50
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Jeg skal se på(ikke noe anderledes i år enn årene før :humre), men er ikke helt fornøyd med dommerpanelet da.

Hvorfor ikke? Jeg syns sammensetningen var helt knall, jeg!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 00:30   #51
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hvorfor ikke? Jeg syns sammensetningen var helt knall, jeg!

Jeg elsker Mariann, blir moro å se henne fremover!
Også min yndlings-Benedicte i hele verden, da!

Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 00:32   #52
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Nei, takke seg til karaoke!

Klarer meg fint med det jeg også.

Kommer sikkert til å få med meg mye av neste runde er jeg redd.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 06:29   #53
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Hvorfor ikke? Jeg syns sammensetningen var helt knall, jeg!

Jeg har (dessverre) annen god grunn enn at det er personer i panelet jeg ikke har så veldig sansen for Kan godt hende jeg forandrer mening i løpet av programmet da.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 07:54   #54
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Idol 2007

Opprinnelig lagt inn av Mokkmokk

hovedsiden deres står det ganske godt uthevet at øvre aldersgrense er 35 år, så jeg tipper det er tastefeil i Skrullas link.

Stemmer nok det. Dette var også noe Karlsen bekreftet på Senkveld i går.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 14:34   #55
Milla-80
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 18
Milla-80 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Idol 2007

Skal se på ja, men absolutt ikke delta

Milla-80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no