Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-10, 12:04   #1
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye lavmål fra FRP (ba.no)

I Bergen har nå en av lokalpolitikerne blitt ekskludert fordi hun klaget på at en av partifellene hadde geleidet en naken mann fra et nachspiel og inn på rommet og i sengen til den da sovende lokalpolitikeren.
Du leste rett; Det er hun som fikk den nakne mannen inn til seg som er kastet ut, ikke idioten som sto for "spøken".


Sitat:

Som BA gjorde kjent innrømmet Janne Halvorsen å ha geleidet en avkledd mann fra et nachspiel til hotellsengen til en sovende Siv Gørbitz midt på natten på årsmøtet i Hordaland Frp i fjor.
Gørbitz følte at hun ble gjort narr av, og mener at dette – samt en rekke andre mindre hendelser i partiet i sum er et forsøk på å fryse henne ut.
Overfor regionavisen BT har Gørbitz sagt at hun ble truet av dagens gruppeleder i bystyret Tor Woldseth i forbindelse med nominasjonsprosessen i Bergen Frp.
I vedtektsparagrafen som Bergen Frp sikter til, heter det seg at «Medlemmer som gjennom sin utmelding eller offentlig handling søker å skade partiet, partiets tillitsvalgte eller folkevalgtes omdømme, anses som aktivt utmeldt.»

http://www.ba.no/nyheter/politikk/article5414286.ece

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:13   #2
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Ikke overrasket. Dessverre.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:14   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)



Nå klarte de faktisk å sjokkere meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:14   #4
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Alt som (forhåpentligvis) kan hindre denne gjengen med sauer å innta faktiske maktposisjoner er et gode.

Trasig for hun damen, men kunne hun ikke meldt seg inn i et ordentlig parti?

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:16   #5
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Opprinnelig lagt inn av Thomas, her.

Trasig for hun damen, men kunne hun ikke meldt seg inn i et ordentlig parti?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:17   #6
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:18   #7
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:22   #8
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Lård. Jeg ble faktisk også sjokkert, den dagen trodde jeg aldri ville komme. Jeg er ganske nært på en Frp-politiker til vanlig og trodde jeg hadde hørt det meste. Jeg gleder meg til han skal forsvare denne, kjenner jeg. Ikke.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:25   #9
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Denne tråden minner meg på at jeg stadig tar meg selv i å tenke at mine fordommer mot Frp'ere er den mest fornuftige fordommen jeg har. (...og av og til tillater jeg meg å tenke at det ikke er fordommer en gang men Pur Sannhet men jeg prøver å være PK nok til å bare hviske det siste her veldig lavt sånn av og til og slett ikke si det høyt og bramfritt eller noe.)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:27   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

@Zoë: Jeg har full oversikt over fordommene mine, og de inkludrer Frp, gitt.
Det er da ikke rart folk får fordommer mot en gjeng som oppfører seg som en haug med barnslige idioter!
Men for all del, de må bare stå på. Som Thomas sa; Alt som kan hindre dem i nå makten ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:32   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Jeg er stolt av mine fordommer mot Frp, kjenner jeg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:42   #12
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Vel, jeg er ikke stolt over fordommer uansett, spesielt ikke mine egne.

Men det er jo ikke til å komme bort i fra at dette passer midt i blinken for en viss fordom jeg besitter. Når det er sagt så er det vel ikke kun i Frp at dette kunne skjedd - jeg kan i hvert fall tenke meg til minst ett parti til hvor dette kunne vært en aktuell problemstilling.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 12:56   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Ja, det var jo logisk.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:11   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Fantastisk!
De fjerner på egen hånd de smarte og blir sittende igjen med bare ...

Det er omtrent som å kappe den grenen du sitter på!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:21   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det er omtrent som å kappe den grenen du sitter på!

Men er ikke det Frp-politikk, da?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:50   #16
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men er ikke det Frp-politikk, da?

Hadde de hatt noe IQ, ville de jo i hvert fall forsøkt å virke litt smarte, men ...

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:59   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Sånn i det lange løp gjør de henne en kjempetjeneste.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:02   #18
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:04   #19
Thomas
Mmm, skeptisk
 
Thomas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 518
Thomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populærThomas er populær
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Tror ikke vi skal overdrive denne sakens betydning. "Folk flest" vil nok stemme på frp uansett. Mitt lille håp er at folket tar til vett ved valgurnen eller i verste fall at høyre klarer å holde frp fra å kjøre hele landet på dunken.

__________________
Men hvi skal jeg være så haardt beklemt?
Om hundrede Aar er alting glemt.
Thomas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 14:06   #20
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nye lavmål fra FRP (ba.no)

Jeg er ikke overrasket. Ikke Miromurr heller. (Du har forresten stjålet nicket mitt jeg, jeg hadde nemlig vurdert å bytte til jeg. Ok, nå har jeg forvirret meg selv).

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no