Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvordan holder du deg oppdatert?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-10, 11:56   #21
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Jeg lager nyheter selv.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 12:06   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg lager nyheter selv.

Wag the dog!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 12:11   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hva betyr det egentlig?

Det betyr at jeg får en slags e-post med et sammendrag over sakene og link til å lese mer. Sånn kort forklart-ish.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 12:20   #24
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Wag the dog!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 12:27   #25
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

På jobb har jeg rss-feed fra Aftenposten, Dagbladet, VG og lokalavisa. Det er disse jeg er innom daglig. Ellers sjekker jeg noe danske og svenske nettaviser. CNN av og til. Lokalavisa leser jeg alltid papirutgaven av også, Dagbladet i helgene og ellers om gubben har kjøpt den på toget. Ser nyhetssendingene fra Nrk på kvelden, blir gjerne de kl 21 og 23.

Føler at jeg har bra oversikt, jeg tar opp nyheter i klassen min daglig og det er gøy når elever sier at de vet hvilke saker jeg kommer til å ta opp. Vi følger også enkeltsaker, f.eks gruveulykken i Chile og fredsprisutdelingen, da prøver jeg å få dem til å finne bakgrunnsstoff osv. Om de ikke husker så mye annet fra undervisningen, hadde det vært fint om de får en varig interesse for den verdenen de lever i.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 18:53   #26
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Leser ulike nettaviser (nrk, adressa, dagbladet, aftenposten, forskning.no mm) og får med meg mye på twitter og facebook

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-10, 19:43   #27
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Har de største nettavisene oppe hele dagen,VG,Dagbladet,Aftenposten,pluss at jeg abonnerer på papirutgaven av lokalavisen. Får også med meg litt nyheter på FB og så hender det jeg får sett nyheter på tv. Ikke hver dag,men sånn et par-tre ganger i uken.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-10, 09:08   #28
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan holder du deg oppdatert?

Har papirutgaven av lokalavisen her jeg bor, ser på nyheter på NRK/TV2 og radioen står alltid på.
Og FP, ikke minst.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no