Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Mobilabonnement til barn med masse kontroll

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-14, 21:54   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Hva bruker FP på egne barn?

Jeg skulle gjerne hatt et abonnement som ikke gir ekle overraskelser, men helt ikke kontantkort. Finnes det gode sperreløsninger på teletorg, roaming, utenladssamtaler og annet kostnadsdrivende moro?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 21:57   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Tror det er dette tolvåringen har: http://www.telenor.no/privat/mobil/m...lettkontrolls/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 22:01   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Du kan sperre for det meste. Jeg fikk akkurat en morsom regning på min sønn etter at han hadde oppdaget at han kunne kjøpe MSP-ting på mobilen. Så nå er abonnementet hans sperret for all moro egentlig.

Jeg byttet til Komplett Kontroll S hos Telenor. Da kan han bruke for 99 kr i måneden, og hvis han ikke bruker det opp går det rett til neste måned. Han ringer lite og sender ikke mye SMSer, og bruker mobilen mest hjemme på Wifi, så det blir spennende å se om han kommer til å bruke opp alt hver måned.

Fordelen med komplett kontroll-abonnementene er jo at de ikke kan bruke mer enn en viss sum hver måned, og dersom de bruker mindre og det hoper seg opp penger, så kan man få de tilbakebetalt.

Det er også viktig å registrere at telefonen brukes av et barn. Da kan de ikke kreve penger dersom de finner på noe tull og bestiller eller kjøper ting på mobilen.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 22:14   #4
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Min eldste har Telenor komplett kontroll S. 99 kr i måneden, føles trygt.

Dog.. jenta bruker stadig opp abonnementet sitt ila de første få dagene. Og da gjerne på sms til kjæresten.
Jeg vet jeg kan fylle på som et kontantkort, men kjip som jeg er har jeg ikke gjort det.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 22:36   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Min eldste har Telenor komplett kontroll S. 99 kr i måneden, føles trygt.

Dog.. jenta bruker stadig opp abonnementet sitt ila de første få dagene. Og da gjerne på sms til kjæresten.
Jeg vet jeg kan fylle på som et kontantkort, men kjip som jeg er har jeg ikke gjort det.

Ouwæææ, ser din eldste er -01-modell! Kjæreste?!?!! Hadde håpet å vente litt til

Vil henge litt her, for snuppa skal bytte skole til høsten, får mye lengre reisevei, må ha mulighet til å sjekke rutetider for kollektivtrafikk, mulig endel kontakt på mobil med venner i forrige klasse etc - og da holder liksom ikke kontantkort lengre. Vi har Netcom da. Men de må jo ha noe tilsvarende?!

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 22:51   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Knottwn har kontantkort, fra Telenor. Sperret så grundig at han ikke kan sende MMS, kun SMS. (De har en sånn sperr-alt-for-ungen-tjeneste. Gratis.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 22:56   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Vi har også en sånn ekstra sperring. Mulig det var noe vi bestilte i tillegg. Selv om dere har Netcom så kan jo barnet ha Telenor?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 23:00   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Jeg har ikke netcom nå, men har hatt det. Det er ikke noe problem å sperre for alt uansett hvilket abonnement man velger. De har en grei gjør-det-selv-tjeneste der.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-14, 23:19   #9
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ouwæææ, ser din eldste er -01-modell! Kjæreste?!?!! Hadde håpet å vente litt til

Oh Yeah! Etter en sniktitt på sms'ene, så er de like skrullete begge to. Så da spørsmålet kom om han kunne overnatte her i påsken, så hadde jeg svaret allerede klart.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 11:28   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Vi har også en sånn ekstra sperring. Mulig det var noe vi bestilte i tillegg. Selv om dere har Netcom så kan jo barnet ha Telenor?

Men da har man jo ikke fri bruk innad i familien.

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Oh Yeah! Etter en sniktitt på sms'ene, så er de like skrullete begge to. Så da spørsmålet kom om han kunne overnatte her i påsken, så hadde jeg svaret allerede klart.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 11:38   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Nei, vi har ikke fri familie uansett, ikke behov for det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 11:40   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Min eldste har Telenor komplett kontroll S. 99 kr i måneden, føles trygt.

Dog.. jenta bruker stadig opp abonnementet sitt ila de første få dagene. Og da gjerne på sms til kjæresten.
Jeg vet jeg kan fylle på som et kontantkort, men kjip som jeg er har jeg ikke gjort det.

Det har min eldste også, han har dog ikke kjæreste enda, så han bruker aldri opp de pengene. Skal snart sjekke hvor mye han har og vurdere å gå tilbake til kontantkort.

Lillebror får telefon til bursdagen og han får med kontantkort.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 11:58   #13
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Vi har fri familie i tillegg. Det eneste jeg synes er dumt er at hun ikke kan sende sms innad i familien når hun har brukt opp kvota si.
Hun kan fortsatt ringe da..

Forrige måned brukte hun opp kvota på internett da hun var på svømmestevne. Denne måneden brukte hun opp kvota på sms til kjæresten, i løpet av fire dager.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 12:04   #14
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Jeg sjekket nå. Netcom ser kun ut til å ha en håndfull abonnementer, og ingen spesielt rettet mot barn og kontroll.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 19:38   #15
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.041
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Vi har Netcom, og det er sperret for alt som koster ekstra.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 19:51   #16
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Vi har kontantkort hos talkmore til de to eldste, men jeg gikk inn på mine sider etter at det var bestilt og la inn endel sperringer der. Ser jeg kan gjøre det samme på mitt abbonement som ikke er kontantkort. I tillegg fikk jeg registrert at nummerne var i bruk av mindreårige.

Det jeg har lagt inn er:
Sperring for 820 og 829-nummer
Sperre for innholdstjenester
Sperring utland
Sperring for datatrafikk (GPRS)
Reservasjon mot nummeropplysning

Har ikke opplevd noen problemer hittil iallefall.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 21:24   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Noen erfaring med onecall CTRL?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 21:33   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Jeg har nettopp byttet 13-åringens abonnement til Onecall ctrl, ser lovende ut så langt.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 21:39   #19
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har nettopp byttet 13-åringens abonnement til Onecall ctrl, ser lovende ut så langt.

Sperres datatrafikken dersom de bruker mer enn det som er inkludert i pakken i måneden? Foreløpig lar jeg ikke ungene bruke datatrafikk, men etterhvert må de vel få lov. Da vil jeg gjerne ha et abonnement som ikke lar dem bruke for mye. Mannen hadde greid å bruke mer enn den GB han har inkludert en måned og de ekstra MB var ikke akkurat billige.

Enn så lenge lønner det seg med kontantkort for oss, de bruker dem jo bortimot ikke og de ringer gratis til oss andre i familien. Men tenker at det nok kommer til å endre seg etter hvert og iallefall dersom de skal bruke datatrafikk.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-14, 21:46   #20
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobilabonnement til barn med masse kontroll

Jeg har forstått det sånn, ja.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no