Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-14, 14:06   #1
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

Jeg får ikke Netflix til å funke lenger. Jeg har i utgangspunktet en amerikansk Netflix-konto, og bruker DNS fra Unblock-Us.com.

Men nå får jeg beskjed om "Netflix is currently unavialable" på Apple TV. Bruker jeg WiFi så får jeg ikke opp Netflix.com, bruker jeg 3G så får jeg opp sida, men alle filmene er "not available for playback in your region".

Det er sikkert noe opplagt jeg ikke skjønner her, men hva?

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 17:00   #2
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

Det var noe opplagt jeg ikke skjønte.

Men nå funker det.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 18:26   #3
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

Vi har slitt en del med netflix på apple tven, og får da sånn unavailable feilmld. Jeg tror det rett og slett er problemer med enten apple tven eller netflix appen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 18:29   #4
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

Jeg har holdt på å få magesår over Apple TV-boksen vår i et par år, og fant ut at det var nettverket som var det største problemet vårt. Kjøpte AirPort-express (eller noe sånt) og satte opp nettverket på nytt, og vips ble Apple TV-en, de eksterne harddiskene våre og jeg fryktelig mye gladere.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 19:36   #5
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Vi har slitt en del med netflix på apple tven, og får da sånn unavailable feilmld. Jeg tror det rett og slett er problemer med enten apple tven eller netflix appen.

Som oftest er det regionstull. Om man går inn på unblockus og oppdaterer region og restarter devicen man har problemer med så går det bra.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-14, 19:43   #6
C.D
Bør lage seg en tittel selv
 
C.D sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
Innlegg: 1.721
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Sv: Jeg skjønner visst ikke Netflix lenger. Regioner og sånt

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Som oftest er det regionstull. Om man går inn på unblockus og oppdaterer region og restarter devicen man har problemer med så går det bra.

Dette gjelder amerikansk netflix ja?

Jeg har ikke amerikansk, men norsk. Den vil ikke funke på apple tv lengre. Står at appletv må oppdateres, men den har de nyeste oppdateringene står det. Dermed er jeg like langt og den fungerer ikke. Tips?

__________________
Attpåknerten, november 09
C.D er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no