Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror dere Huitfeldt må gå?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-23, 10:05   #41
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Jeg tror hun går. Dessverre, jeg synes hun gjør en bra jobb.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 10:44   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Om hun må gå eller ikke vil handle om man har tillit til at det hun sier er sant. Om hun har gjort de feilene hun har meldt om, og kun dem, så er det ikke grunnlag for å gå. Å få sparken fordi ens ektefelle har gjort noe galt er ikke aktuelt.

Om man derimot har grunn til å tvile på at hun forteller den korrekte versjonen, og ikke utelater detaljer som "jeg sa at han aaaaabsolutt ikke måtte kjøpe våpenaksjer altså, wink wink", ville det selvfølgelig vært et snev annerledes.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 11:16   #43
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

I min verden er det litt vanskelig å sette seg inn i hvordan ektefellen kan håve inn 140.000 på en uke uten at man registrerer det.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 11:22   #44
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I min verden er det litt vanskelig å sette seg inn i hvordan ektefellen kan håve inn 140.000 på en uke uten at man registrerer det.

Det er ikke gitt at man deler sånn informasjon med partner på jevnlig basis, vi gjør ikke det hjemme hos oss.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 11:32   #45
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I min verden er det litt vanskelig å sette seg inn i hvordan ektefellen kan håve inn 140.000 på en uke uten at man registrerer det.

Det er neppe penger som han har tatt ut, de har vel bare gått videre inn i andre investeringer.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 11:38   #46
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Det går nok ikke inn på lønnskontoen, men er på en konto der han også bruker penger til å handle. 100 000 inn en uke, 160 000 ut neste uke, 140 000 inn uka etter det. Så ser man hvordan det har gått når året er over.

De fleste greier tross alt ikke å slå markedet. Hvis de ikke har innsideinfo.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 11:55   #47
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg leste på nrk.no (?) i går, at til sammenligning, så må konsernledelsen i Equinor og deres ektefelle melde inn kjøp av aksjer, slik at det kan ettergås om det kan ha vært snakk om inside-handler.

Jeg tenker at det er på sin plass med en påminnelse eller innstramming av reglene som gjelder for regjeringsmedlemmer og deres nærstående.

https://www.nrk.no/ytring/helt-ubegr...ere-1.16536057

Bare sånn for ordens skyld; Equior var bare et eksempel altså, det er ikke noe de har funnet på selv. Hele konsernledelsen i et selskap som Equinor er automatisk såkalte primærinnsidere, og de er underlagt det såkalte MAR (Markedsmisbruks)regelverket. For de som vil nerde litt, er det beskrevet her: https://www.finanstilsynet.no/tilsyn...edelsesansvar/

Det er jo dessverre en del som tyder på at selvregulering av regjeringsmedlemmer (og deres nærstående) ikke funker, og at (enda) klarere regler må til.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 11:57   #48
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Jeg tenker at den eneste grunnen til at hun eventuelt skulle måtte gå, var hvis det ikke stemmer at hun ikke visste at han drev med dette, men at de nå i fellesskap har blitt enige om å kaste ham under bussen. Det hørtes ut som om greia var at han har tenkt at siden han ikke handlet etter egne vurderinger, men basert på råd fra en abonnements-tjeneste, så handlet han ikke på "egen kunnskap" og dermed var det ikke et problem at han var inhabil. Litt som å eie et fond, liksom.

(Høres ut som en tøysete ting å drive med uansett, men det er nå en annen sak.)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 12:16   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I min verden er det litt vanskelig å sette seg inn i hvordan ektefellen kan håve inn 140.000 på en uke uten at man registrerer det.

Det kunne lett skjedd hos oss.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 12:23   #50
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det kunne lett skjedd hos oss.

Ikke et lite smil engang? neida, joda, neida

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 12:33   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Jeg har ikke peiling på hvilke aksjer min mann har. Vi har fellesøkonomi, men, vi har ikke tilgang på hverandres kontoer. (Og jeg er ikke interessert ...).
Vi har felles kredittkonto som utgifter trekkes fra, og fortrinnsvin mannen betaler ned på forfall med hans lønn. (Han tjener ca 10 ganger mer enn meg, Fru Ufør i kommunal sektor.) Men jeg er ikke i regjering, da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 13:03   #52
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I min verden er det litt vanskelig å sette seg inn i hvordan ektefellen kan håve inn 140.000 på en uke uten at man registrerer det.

Helten og jeg har begge en konto den andre ikke har tilgang til. Om Helten får noe inn på sin kan ikke jeg vite om han ikke sier fra.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 13:21   #53
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

I gode, gamle dager da jeg var godt hadde vi 100% felles økonomi og jeg hadde bankid og betalte alle regninger osv fra felles kontoer (som stod i eksen sitt navn siden den gang fikk man ikke felles konto i banken vi brukte). Da hadde jeg 100% oversikt over alt eksen foretok seg.

Nå er jeg samboer, og jeg har zero kontroll på sambos økonomi ut over det han forteller meg og det som skjer på de kontoene vi disponerer i felleskap (og omvendt)

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 13:30   #54
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Vi har ikke kontroll på hverandres økonomi, og aksjesalg kan jo på den måten være helt utilgjengelig for den andre. Nå driver vi med det på hobbybasis, da er det jo mer naturlig å snakke om det. Vi trenger ikke å forholde oss til habilitet heller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 14:39   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det er ikke gitt at man deler sånn informasjon med partner på jevnlig basis, vi gjør ikke det hjemme hos oss.

Nei jeg vet at mange andre lever i en annen verden sånn sett.

For mange av APs velgere er det nok også ganske fremmed.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 15:01   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har ikke kontroll på hverandres økonomi, og aksjesalg kan jo på den måten være helt utilgjengelig for den andre. Nå driver vi med det på hobbybasis, da er det jo mer naturlig å snakke om det. Vi trenger ikke å forholde oss til habilitet heller.

Ja, mannen driver litt sånn på hobbybasis, det gjør ikke jeg. Det er lenge siden jeg sluttet å ha oversikt over hans bevegelser i aksje- og valutamarkedet, fordi det ikke interesserer meg (han bruker ikke penger som går ut over vår felles økonomi, så det foregår litt "på siden"). I tillegg til at han har startet firma som senere har blitt kjøpt opp, han har fått utbetalt diverse bonus og utbytte, har skiftet jobb, har styreverv, har satt av noe til barna på hver sin aksjesparekonto, og jeg aner ikke engang hva han har i lønn. Han kunne sikkert vært skikkelig hvitsnippkriminell uten at jeg fikk det med meg. I alle fall så lenge pengene som kommer inn bare blir investert på nytt, i nye aksjer og fond, og ikke brukes til yachter, diamanter og luksusferier. Men jeg tror det bare er snakk om småpenger (i denne sammenhengen) altså. Det er i alle fall dårlig med yachter.

Min økonomi er langt mer oversiktlig, men han er aldri inne i mine kontoer og jeg tror ikke han har peiling på hva de inneholder. Vi snakker om penger når det gjelder felles utgifter, lån, innkjøp etc, ikke det vi måtte finne på utenom. Det har vi verken behov eller interesse for, så lenge ingen av oss setter økonomien over styr.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-08-23 kl 15:15.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 15:59   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei jeg vet at mange andre lever i en annen verden sånn sett.

For mange av APs velgere er det nok også ganske fremmed.

Jeg tror helt ærlig flere har problemer med at mannen til en AP-politiker investerer i krigsindustri enn at de er sjokkert over at man ikke har full innsikt i hverandres økonomi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 16:40   #58
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

I min verden er det litt vanskelig å sette seg inn i hvordan ektefellen kan håve inn 140.000 på en uke uten at man registrerer det.

Hadde han ikke et investeringsselskap, da?
Uansett er separat økonomi veldig vanlig. Vi har en felles konto til utgifter, ellers alt separat.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 16:42   #59
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Jeg kunne fint ha treida aksjer for millioner uten at mannen oppdaga det. Tror aldri han har vært i nettbanken (sin)? Ulempen et at han sitter på så utrolig lite innside informasjon.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-23, 16:52   #60
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror dere Huitfeldt må gå?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror helt ærlig flere har problemer med at mannen til en AP-politiker investerer i krigsindustri enn at de er sjokkert over at man ikke har full innsikt i hverandres økonomi.

Ja, der er du inne på noe. Jeg reagerte på det, er AP-velger og at Annikens mann investerer i krigsindustrien gjør meg forbanna.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no