Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 08:11   #421
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Hekling? Hemorider?
Nei takke meg til biffgardiner, minipenis og puling. Jah, der var vi tilbake på riktig spor igjen.
For ikke å glemme tråden om musebeger fra www.brettogstapp.com den kan alltid trekkes frem dersom noen kommer dragende med fotballkorter.

Men Skvetten, da: Hekling og hemorider var jo eksempler på emner som befinner seg nederst på lista, sammen med fotball. Biffgardiner og minipeniser? Bring it on!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:13   #422
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men Skvetten, da: Hekling og hemorider var jo eksempler på emner som befinner seg nederst på lista, sammen med fotball. Biffgardiner og minipeniser? Bring it on!

:nekter å høre på blasfemiske utalelser:
Her er det kun sexrelaterte tema som kan aksepteres.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:16   #423
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Det er i grunn skuffende lite saftige sextråder her inne. Trodde ting skulle forbedre seg på den fronten når jeg kom inn i M2, men nei.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:17   #424
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Kan du ikke lage en?

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:20   #425
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Jeg er redd sexlivet mitt ikke er spennende nok.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:22   #426
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er redd sexlivet mitt ikke er spennende nok.

:trøster:
Mitt er ikke-eksisterende så ditt er nok bedre enn mitt. Jeg som har svart belte i dating og greier har et langt dårligere sexliv enn rine som er gift. :bryter sammen i krampegråt over nederlaget:

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:42   #427
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Jeg er nypult.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:43   #428
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler


Endelig! Vi er tilbake der vi bør være. Ingen minitiss, Sitron?

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:45   #429
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Nope. Men han var ikke så høy.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:46   #430
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

En same?

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:50   #431
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Nei, men han var ikke så gammel heller. Dog såkalt voksen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:52   #432
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

:trøster:
Mitt er ikke-eksisterende så ditt er nok bedre enn mitt. Jeg som har svart belte i dating og greier har et langt dårligere sexliv enn rine som er gift. :bryter sammen i krampegråt over nederlaget:

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er nypult.

:fniser: Jeg skulle akkurat til å si at det såvisst ikke er de gifte her på forumet som har de heftigste sex-trådene, og så kom Sitron meg i forkjøpet. Jeg tror hun leder i den sammenheng. Og ikke misforstå- jeg liker de trådene, jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:54   #433
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Lammekjøtt er fint det, Sitron.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 08:59   #434
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Lammekjøtt er fint det, Sitron.

:slurp: Og nå er det jo fårikålsesong også.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:20   #435
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Til alle nye

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

En ting til. Når man har fått en rød prikk, en negativ tilbakemelding, så er det utrolig teit å sende følgende melding som:"Du har misforstått" ,"Nei, det var ikke det jeg mente", "Du tar feil (ta igjen den røde, vonde prikken)" Sutreputre.

*fniser*

Oops, fikk ikke med meg at tråden er kuppet, ett eller annet sted mellom den meldingen jeg siterte og nå....


Sist redigert av sindrome : 14-09-09 kl 10:24. Årsak: Tråden har endret karakter ;-)
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:22   #436
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg kunne ha vært. :rota med pillen igjen og har nok barn:

Jeg kunne og ha vært, men nesten skyter ikke mannen av hesten.......eller noe sånt. :desillusjonert og syk blondine på eventyr:

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:24   #437
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg kunne og ha vært, men nesten skyter ikke mannen av hesten.......eller noe sånt. :desillusjonert og syk blondine på eventyr:

Hvis du må skyte en mann ned av en hest for å få sex så skjønner jeg at du rømmer vestlandet altså.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:33   #438
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er nypult.

Jeg også.

Fotball kan jeg styre meg for.. det er ingenting som kan frambringe en hodepine raskere enn en gjeng fotballsupportere som brøler gjennom tven..

Mex er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:35   #439
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Hvis du må skyte en mann ned av en hest for å få sex så skjønner jeg at du rømmer vestlandet altså.

Ikke så lett å bruke Mauser-trikset når man lever alene. For om jeg tar med meg en sixpack under armen og går naken ut for å lete etter sex blir jeg jo raskt plukket opp av menn i uniform.

  Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:39   #440
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Til alle nye, om FPs forumkultur og uskrevne regler

Her skal jeg på bakekurs, lærer å fjonge meg i den tråden om klær og sånn, vet at jeg må file hælene mine og klippe tånegler, mat kan jeg lage, trener gjør jeg men har jeg noen mann? Nei, like aleneboersk som før gitt. Hva i alle dager er det jeg overser her?

  Svar med sitat
Svar

Emneord
folkeopplysning, fotball, klassiker, prosopopeia, punktum før smilefjes, skrevne regler, skrevne uskrevne regler, spikking, teletubbyene, uskrevne regler


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no