Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-12, 19:53   #221
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Eg fekk melding av ei venninne som hadde mykje tøy i 50 og 56 som gutten hennar hadde vekse utav, så eg får arve litt derifrå og. Det er jo veldig fint.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 20:09   #222
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Ny erfaring. Stor baby passer også i 50. (3.7)

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

3.7 er liten baby.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det tenkte jeg og... Men gratulerer så mye, Daisy!

Denne diskusjonen tar vi ikke på nytt altså.


(Men gratulerer så masse, Daisy!!)

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 20:12   #223
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

3,7 er gjennomsnittet. Altså verken stor, eller liten.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:40   #224
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Denne diskusjonen tar vi ikke på nytt altså.


(Men gratulerer så masse, Daisy!!)

Legene på kk har behandlet meg med medisin i tre mnd fordi babyen min var stor, estimert til nettopp 3.7 som er hva sa de, 75 percentil, Hehe. Men ja, selvsagt er hun liiiiten!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:42   #225
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

3,7 er gjennomsnittet. Altså verken stor, eller liten.

Nei, 3.7 er større enn 75 prosent.
3.5 er gjennomsnitt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 08:15   #226
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Fødselsvekt. Gjennomsnittlig fødselsvekt for gutter i SYSBARN-undersøkelsen (den fra åttitallet) var 3 600 g, mens den for de nye kurvene var 3 710 g. Tilsvarende verdier for jenter i SYSBARN-undersøkelsen var 3 500 g og for de nye kurvene 3 580 g.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 08:46   #227
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Eg har festa meg med gutter, sidan vi får gutt.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:03   #228
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Kva erfaringer har folk med pose til vogn?

Mi farmor har sagt at vi skal kjøpe oss ein skinnpose og sende rekninga til henne. Men det må vere skinn fordi "når eg er i kyrkja, ser eg at dei har posar i desse nyare syntetiske stoffene i vognene for tida...blablabla... brannfarleg ....blablabla ...puster ikkje, ja veit du, farfar kjøpte ei trøye i sånn kunststoff, og då han svetta i den fekk han utslett.... blablabla.... puttte små ungar i slike syntetiske posar ...blablabla.." (skal lesast utan å trekke pusten). Så det skal vere skinn.

Denne frå Nøstebarn er den einaste eg finn som ikkje har ytterlag i eit syntetisk stoff:http://nostebarn.no/produkt/Barneuts...kifergra-cord/. Men denne kan ikkje åpnast. Det er vel litt upraktisk? Viss ein kjem inn frå kald vinter og ungen søv, er det vel vanskeleg å ikkje vekke ungen, viss han skal ut frå posen?

Eg forestiller meg at denne, http://www.lilleprinsen.no/product/4...kinnspose.html kor ein kan ta av "lokket" med glidelås, er mykje meir praktisk, når ein går inn og ut ulike plassar. Men den har jo dette ytterlaget som er syntetisk.

Er det nokon som veit om ein modell som ikkje er syntetisk, men som likevel kan åpnast?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:11   #229
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Vi hadde hjemmesydd lammeskinnspose til frøkna i bagen. Den kunne ikke åpnes og du har rett i at det er upraktisk! I tillegg går det jo ikke an å stramme den rundt hodet.

Angående syntetiske poser, så var det en forbrukertest som branntestet poser i fjor. En av dem, tror det var Odenwalder, smeltet på null komma niks, men de aller fleste var motstandsdyktige mot feks sigarettglør.

Men altså, hvis farmor betaler, så hadde jeg nok takket ja, gitt at den kunne åpnes At det er syntetisk stoff på utsiden er vel ikke så farlig, ikke noen fare for at posen smelter inn i huden på barnet.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:12   #230
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Vi har voksi orginal. Fornøyd med den til alle fire. Og holder seg godt etter 16 år. Ikke det du spurte om. Knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:20   #231
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Vi hadde hjemmesydd lammeskinnspose til frøkna i bagen. Den kunne ikke åpnes og du har rett i at det er upraktisk! I tillegg går det jo ikke an å stramme den rundt hodet.

Angående syntetiske poser, så var det en forbrukertest som branntestet poser i fjor. En av dem, tror det var Odenwalder, smeltet på null komma niks, men de aller fleste var motstandsdyktige mot feks sigarettglør.

Men altså, hvis farmor betaler, så hadde jeg nok takket ja, gitt at den kunne åpnes At det er syntetisk stoff på utsiden er vel ikke så farlig, ikke noen fare for at posen smelter inn i huden på barnet.

Eg seier sjølvsagt jatakk, desse posane er jo mykje dyrare enn dei utan skinn. Kanskje eg skal leite litt etter den forbrukartesten. Du hugser ikkje kven det var som utførde han? Eg tenker og at det skal litt til før det smelter gjennom lammeskinnet, dersom det skulle komme ei glo oppi vogna. Og dessutan, korfor skulle det komme ei glo oppi vogna? :naiv:

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Vi har voksi orginal. Fornøyd med den til alle fire. Og holder seg godt etter 16 år. Ikke det du spurte om. Knis.

Eg ville nok og kjøpt det, skulle vi betale sjølv. Men det er sikkert dei ho har sett i kyrkja, tipper eg...

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:32   #232
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.672
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Voksi orginal er vel bare bomull og ull, men jeg liker de ikke på grunn av knytingen.

hva med denne?: http://www.lilleprinsen.no/product/4...kinnspose.html

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:40   #233
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg seier sjølvsagt jatakk, desse posane er jo mykje dyrare enn dei utan skinn. Kanskje eg skal leite litt etter den forbrukartesten. Du hugser ikkje kven det var som utførde han? Eg tenker og at det skal litt til før det smelter gjennom lammeskinnet, dersom det skulle komme ei glo oppi vogna. Og dessutan, korfor skulle det komme ei glo oppi vogna? :naiv:

http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article716254.ece Her er ihvertfall en test som også har sett på brannsikkerhet.

Hva slags vogn skal du ha? Hvis det er trekk til å ha over vogna på vinteren, så ligger jo baby og pose godt beskyttet. På trilletur på overfyllte fortau kan det faktisk skje at folk greier å holde en sigarett over vogna, og at det så faller av en glo. Ikke nødvendigvis så sannsynlig at det skjer, men om det gjør det, og poser smelter på 3 sekunder, så er det krise.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:42   #234
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Voksi orginal er vel bare bomull og ull, men jeg liker de ikke på grunn av knytingen.

hva med denne?: http://www.lilleprinsen.no/product/4...kinnspose.html

Det er den eg har mest lyst på, men eg er usikker på det ytterlaget, om det er "godt nok" eller om det er for syntetisk. Så eg lurer på om det finst tilstvarande modell med bomull ytterst?

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:45   #235
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article716254.ece Her er ihvertfall en test som også har sett på brannsikkerhet.

Hva slags vogn skal du ha? Hvis det er trekk til å ha over vogna på vinteren, så ligger jo baby og pose godt beskyttet. På trilletur på overfyllte fortau kan det faktisk skje at folk greier å holde en sigarett over vogna, og at det så faller av en glo. Ikke nødvendigvis så sannsynlig at det skjer, men om det gjør det, og poser smelter på 3 sekunder, så er det krise.

Sant nok. Eg tenkte at røykende besteforeldre får vere greie å halde seg unna mens dei røyker.

Eg har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Kombi, så det er ganske stor bag. Vi vurderte den som var hakket mindre i baggen, men fann ut at sidan han kjem til å vere baby om vinteren er det greit med god plass til pose og slikt.

Ja, det er jo trekk over.

Takk for lenke!

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:49   #236
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.568
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Eg ville nok og kjøpt det, skulle vi betale sjølv. Men det er sikkert dei ho har sett i kyrkja, tipper eg...

Neida, det er bare vi gamlismødre som bruker Voksi Classic. Alle de andre må ha mer fancy greier.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 18:52   #237
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Neida, det er bare vi gamlismødre som bruker Voksi Classic. Alle de andre må ha mer fancy greier.

Er ikkje mødre i kyrkja litt konservative av seg? Eg veit jo ikkje kva ho har sett som ho er så rysta over, men etter å ha lese testen til LilleTrille, er eg jo litt meir skeptisk.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 19:00   #238
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Jeg kommer til å bruke skinn, dyne, pledd i bagen tror jeg. Og så hopper vi over til voksipose med det samme bagen er ute av bildet. Voksiposen er ganske stor, men jeg er kjempeglad i den!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 19:21   #239
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Skinnpose er deilig da. Selv om alt annet er mer praktisk og varer lenger. Vi har syntetiske poser er jeg redd. Med dun inni. Passe varme og puster. Og så har vi en voksi classic også - også bra. Hva med kaiser? De er fine.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-12, 19:39   #240
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Redebygging: Kva _treng_ ein til første barn?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Skinnpose er deilig da. Selv om alt annet er mer praktisk og varer lenger. Vi har syntetiske poser er jeg redd. Med dun inni. Passe varme og puster. Og så har vi en voksi classic også - også bra. Hva med kaiser? De er fine.

Det er den eg har lyst på, ja. Den ser ut som han an åpnast. Men det ser ut som om ytterlaget er i polyester.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no