Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-12, 21:19   #1
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg oppfordrer med dette til en folkeaksjon for et nickbytte. Ikke for meg, men for ingen. Jeg syns det er så utrolig trist at du vil kalle deg for ingen, kjære ingen. Please heller være noen. Bare ikke akkurat noen for noen er i bruk av en som er veldig fin som noen. Men kanskje som Someone eller Absolutt en eller noe sånn? Noe som er mye mer enn ingen, for du er jo mye, mye mer enn ingen vet du.



:går i tog:

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:20   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Mange er kanskje også litt uheldig?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:21   #3
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.695
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg er helt, helt enig.

Det finnes ingen ingen. ingen vil alltid være noen, men siden vi har en noen allerede, må ingen bli noe annet. Kanskje en staude?

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:21   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Mange kan funke det altså.

Det er kanskje litt schizofrent i en del tilfeller, men det kan også være opinionsdannende. Jo, mange er ikke ueffent.

  Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:22   #5
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Bort med ingen.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:22   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.549
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg er enig!!

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:23   #7
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

"Ingen" kunne vært enhver, men hun er definitivt ikke ingen.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:24   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Syntes det er et kult nick jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:39   #9
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Ikke glem at Ingen vet hvor Harry er gravd ned...

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:40   #10
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg synes at ingen skal ha et fint nick som hun liker og som viser at hun liker seg selv like godt som vi liker henne.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:42   #11
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Bør vi ikkje ha faner og paroler her?

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:48   #12
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Folk må få være ingen hvis de vil det, men det betyr ikke at de ikke er noen. Eller de er jo ikke akkurat noen da, for de er ikke meg, men andre. Er man ingen så er man helt klart like fin som før da man ikke var ingen men noe annet. Og ingen kan få være Noen med stor N. Hvis det går an da.

Og til ingen og alle andre.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-12, 21:50   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Opprinnelig lagt inn av M&M, her.

Ikke glem at Ingen vet hvor Harry er gravd ned...

Ingen vet at Harry er død.


Ingen kan ikke være noen, for noen er noen. Men ingen kan fint være enkelte.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:32   #14
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.969
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg går også i toget, for ingen er ikke ingen.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:37   #15
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg synes det generelt er litt lite folketog om dagen, så jeg er med.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:47   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.064
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Ingen er ingen. Jeg er helt enig i at nickbytte er på sin plass.

Noen og jeg spøkte litt med at jeg skulle bytte nick. I så fall skulle jeg bytte til enten "Andre" eller "Enhver". Sånn at hvis vi kommenterte noe sammen, så ble det enten "Noen Andre" eller "Noen og enhver". Ja, vi har barnslig humor.

Men jeg byttet aldri nick, så både Andre og Enhver er ledige.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:49   #17
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg er så enig, nicket passer absolutt ikke.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:51   #18
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Syns at Tåtti må forfatte ett kamprop eller noe slik.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:52   #19
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.817
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Jeg henger meg på. Ingen er så mye mer. Hun kan alltids være enannen eller noenandre for en stund. Men ingen føles så trist, siden hun så absolutt er noen. Ehhmm.. En superduper person.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-12, 08:58   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppfordring til folkeaksjon - nickskifte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Noen og jeg spøkte litt med at jeg skulle bytte nick. I så fall skulle jeg bytte til enten "Andre" eller "Enhver". Sånn at hvis vi kommenterte noe sammen, så ble det enten "Noen Andre" eller "noen og enhver". Ja, vi har barnslig humor.

Det heter faktisk ikke "noen og enhver". Det heter "noen hver", alternativt "alle og enhver".

http://tux.aftenposten.no/spraak/spr...estion&id=1926

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no