Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spilevegg, hot or not?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-23, 13:52   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.394
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg leste flere innlegg før jeg skjønte at det ikke sto speilvegg! :bidrar:

Du tenkte på soverommet, du.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:18   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Spiser ikke det en del av rommet? Les: Veldig farget av å bare ha bodd i leiligheter hvor plass er et knapphetsgode.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:19   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Spiser ikke det en del av rommet? Les: Veldig farget av å bare ha bodd i leiligheter hvor plass er et knapphetsgode.

Hvordan da, mener du? Visuelt?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:24   #24
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Jeg har likt det godt før, men for meg er det not nå. Er lei.
Jeg ble litt usikker på, skal du ha det som skillevegg eller på veggen? Hvis det er på veggen, skal jeg se om jeg finner en link til noe de brukte i Tid for hjem som var helt NYDELIG!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:25   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg har likt det godt før, men for meg er det not nå. Er lei.
Jeg ble litt usikker på, skal du ha det som skillevegg eller på veggen? Hvis det er på veggen, skal jeg se om jeg finner en link til noe de brukte i Tid for hjem som var helt NYDELIG!

Vegg og/eller tak. Vi skal ikke ha noen skillevegger. Eller jo, men den blir gipskledd.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 14:26   #26
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.555
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Denne.

https://pertra.eu/latho-components-no/profilert-panel/

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:00   #27
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Jeg heier på alt som du synes er fint. Drit i at eller om det er in eller trendy eller ut eller basic - gjør akkurat det du liker! Og sannsynligvis kommer du til å ønske å forandre noe en gang, sånn er det bare.
Jeg pusset opp et veldig klassisk og nøytralt bad for rundt 12 år siden, skikkelig tidløst. Not. Helt fint asså, men de mørke grå gulvflisene og hvite blanke store veggflisene ser unektelig skikkelig 2011 ut. Uten at det gjør noe som helst. Men jeg kunne ærlig talt like gjerne valgt det jeg egentlig hadde lyst på.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:34   #28
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Spiler i tak har man jo brukt lenge. Huset jeg kjøpte i 2012 hadde på et eller annet tidspunkt fått spiler i taket på gangen. Søsteren min fikk spiler i taket da de pusset opp huset de kjøpte for 5 år siden. Men spiler på veggene er vel mer 2022. Vi har pusset opp gangen, og da fjernet vi et innebygget skap mellom to soverom. Vi kjøpte sånne ferdigspiler og satte opp der, og det ble veldig fint. Siden det er en plate festet på gipsvegger er det enkelt å bli kvitt om vi skulle bli lei. Men det er snakk om EN plate som vel er 60 cm bred, så det er ikke veldig dominerende.

Jeg synes vel egentlig at om man velger sånne spileplater og ikke kjøper spiler i «løsvekt» så er det ikke større inngrep enn å male den i en farge som går av mote om en stund.

Og til syvende og sist handler det jo om hva dere liker, og ikke hva alle andre liker.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:42   #29
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Eg las speilegg. Det er hot.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-23, 15:58   #30
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spilevegg, hot or not?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Vi har spilevegg bak tv, og fargen laubær på veggene. :hot:

Og da hadde jeg følt jeg var på danskebåten, men pent ! Jeg blir kvalm og svimmel om jeg må se på det.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no