Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Badetøy 2018

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-18, 12:04   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Badetøy 2018

Trenger du å kjøpe noe nytt? Hva ser du i tilfelle etter?

Legg gjerne ut bilder/linker. Jeg ser at det kommer en del med litt høyere liv når det gjelder bikinis. Jeg vurderer å kjøpe meg en ny badedrakt også. Vi skal på badeferie i sommer og jeg kommer å bo i bikini/badedrakt i to uker.

Hvilken butikk har størst utvalg i Stor-Oslo?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:07   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badetøy 2018

Change pleier å ha godt utvalg
Triumph
Ebbesen og Jensen

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 20:52   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badetøy 2018

Ebbesen og Jensen har best utvalg.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 16:05   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy 2018

Hva har dere tenkt å kjøpe i år eller har dere ikke tenkt så langt?

Jeg trenger bikinier, men også en badedrakt. Det bruker jeg ikke ofte, men jeg må være i badetøy på et badeland i Tyskland. Hvor finnes det greit utvalg med badedrakter til en fornuftig pris? Jeg bruker ellers sjelden badedrakter.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 16:48   #5
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg har type svær, tjukk kropp med små pupper og stor mage. Heldekkende badedrakt ser jeg ut som en strandet sel i. Bikini har jeg vel aldri tenkt tanken på før jeg fant en i fjor: truse med høyt liv, rynker på så innbiller meg litt vanskeligere å si eksakt hva som er diverse mageetasjer og hva som er stoffet i seg selv. Halternecktopp til men cup i likevel. Knyting i nakken og rundt ryggen. Blå med store hvite prikker. Det høres kanskje ikke noe særlig ut men likevel føler jeg dette ser bedre ut/jeg føler meg bedre i dette enn i heldekkende badedrakt. Herligheten ble faktisk funnet på ebay, og størrelsen stemte. Før har jeg også hatt tankini med hell. Så mitt tips er faktisk ebay, men les størrelsetabell og eventuelt tilbakemeldinger.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 17:06   #6
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg skal nok kjøpe en bikini, men tror jeg vil ha en sportsbikini, gjerne med typ hotpants og sports-bh-overdel. Jeg kjøper bare badetøy fra sportsmerker, for de synes jeg sitter bedre på plass når jeg leker i basseng med barna. Sportamore pleier å ha OK utvalg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 19:14   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg kjøpte en badedrakt fra Boden i fjor, som er helt perfekt. Nemlig denne:
http://m.bodenusa.com/en-us/clearanc...tripe-swimsuit

Ser den er utsolgt på Boden USA, vet ikke om de har noe tilsvarende i år. Stoffet er kraftig med struktur, og den er mer flatterende enn jeg våget å håpe på da jeg bestilte den. Helt klart en favoritt, satser på å ha den resten av livet eller noe!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 22:41   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badetøy 2018

Bruker kun badedrakt i basseng i Norge. Har en fra H2O, kjøpt på sportsbutikk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-18, 23:17   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badetøy 2018

Cubus hadde ein del ok i fjor. Både bikini og badedrakt.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-18, 18:17   #10
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg bare opp med denne https://cubus.com/no/p/badetoy/rush-...t/7130234_F990 Den satt helt greit på, men bikini kjøper jeg et annet sted.

200 kr for denne:


Sist redigert av Pelen : 13-04-18 kl 14:17.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-18, 10:51   #11
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.565
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg ender vel opp på Ebbesen og Jensen, jeg og. Jeg har en litt drøy figur som i sin tid har vært timeglass, og bikini er noe av det vanskeligste, men i den butikken fikk jeg skikkelig god hjelp forrige gang.

Nå lurer jeg på om tankini fungerer i praksis? Eller ruller den bare opp og lager glippe?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-18, 11:12   #12
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg har en figur som gjør at badedrakt er utenkelig, men magen min er OK, så jeg bruker en stor badebukse eller shorts og bikinioverdel som passer sånn noenlunde til - ofte fra Cubus. Fikk også tak i en blomstrete sak i Spania i sommer. Det var en badetøybutikk med godt utvalg i ulike trusemodeller (i motsetning til her i Norge, hvor jeg knapt ser shortsmodeller).

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-18, 11:51   #13
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Badetøy 2018

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nå lurer jeg på om tankini fungerer i praksis? Eller ruller den bare opp og lager glippe?

Tankini fungerer ja, ruller ikke opp. Overlapping på de jeg har hatt sånn at overdel går litt nedpå underdel. Da tåles det at det kryper litt opp uten å bli nakent.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-18, 11:55   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg har verdens kuleste badedrakt, kjøpt på KappAhl i barneavdelingen.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 1DC8D40C-49E4-43DE-98E9-4B89B5ADE721.jpg (10,0 KB, 56 visninger)
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-18, 14:18   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg tror at jeg også må til Ebbesen og Jenssen for bikini.

Jeg har ca 75F i bikini (har ofte 70 i BH) og det er ikke helt enkelt å få fatt i og ikk så mange modeller jeg kan ha. Overdeler i andre størrelser som S, M, L eller 36, 38 osv går ikke for de blir for store rundt ryggen om de passer rundt puppene. Så store pupper har jeg egentlig ikke sammenlignet med resten av kroppen. Jeg er bare proporsjonerlig smalest akkurat under puppene sammenlignet med fettplasseringen på resten av kroppen.

Det var e utrolig god forklaring.


Sist redigert av Pelen : 13-04-18 kl 14:25.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-18, 00:33   #16
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg har ar funnet modeller på Change som duger. De må ha nok støtte. Jeg finner ikke BH der, men bikiniene er fine.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-18, 09:55   #17
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Badetøy 2018

Jeg har kjøpt flere fra Seafolly, de sitter godt og holder farge og fasong. Jeg liker også best sportsbikinier som tåler bevegelse i vann og lek. Hadde en O´neil bikini med halterneck overdel som favoritt lenge, men finner ikke maken.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-18, 10:46   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Badetøy 2018

I fjor måtte jeg på hastekjøp da vi plutselig skulle til syden. Fant et par på tilbud på Gina Tricot av alle steder.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no