Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Syte, syte, syte ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-09, 06:25   #1
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Syte, syte, syte ...

Må bare klage min nød.

Jeg skal til Praha i dag, men er så dårlig at jeg ikke tror jeg orker.

Våknet opp i går morges med en hoven mandel, og utover dagen ble jeg slappere og slappere. I natt har jeg hakket tenner og vært så kald at hele kroppen har vært spent, og nå var det så vidt jeg orket å kreke meg ned trappen. Har hovne mandler som regelrett verker, feber og er slapp.

Sjansen for at jeg friskner til utover dagen er minimal, og jeg er skikkelig lei meg over å ikke få dratt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 06:29   #2
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Kom deg til legen straks så er du bedre om noen få timer hvis det er halsbetennelse. Betent mandel er noe av det som reagerer kjappest på antibiotika. Kanskje du orker tur likevel.

På den annen side - jeg som sitter her og brenner etter å gi beng i lungebetennelse og denslags og dra å trene er kanskje ikke damen å ta råd fra.

  Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 06:34   #3
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kom deg til legen straks så er du bedre om noen få timer hvis det er halsbetennelse. Betent mandel er noe av det som reagerer kjappest på antibiotika. Kanskje du orker tur likevel.

På den annen side - jeg som sitter her og brenner etter å gi beng i lungebetennelse og denslags og dra å trene er kanskje ikke damen å ta råd fra.


Spiser Apocillin, og har gjort det siden i går, men har ikke blitt noe bedre. Søsteren min jobber på apotek og kunne skaffe meg en hestekur av noe slag, men jeg orker rett og slett ikke å kjøre noen steder.

Har du lungebetennelse nå?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 06:37   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Åh - da ville jeg nok ikke reist noe sted nei. Det var synd da.

Jeg har hatt lungebetennelse en stund, men er ferdig med penicillinkuren nå. Hoster fortsatt så jeg vet ikke helt om jeg bør trene enda, jeg vurderer om det er smart å ringe legen og høre etter.

  Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 06:47   #5
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Ikke sikkert du har fått riktig medisin kanskje. Men høres uansett ut for at det er best du holder deg hjemme. Kjempesynd Flua, hadde vært fint med en tur nå. Jobb eller fritid forresten. God bedring til deg.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 07:00   #6
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Uff da så utrolig kjedelig. Jeg syter med deg, aua halsen er noe av det verste og med feber også så synst jeg synd i deg

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 07:35   #7
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Så kjipt. Det er kjedelig nok å være syk til vanlig, men ekstra kjipt når man skal noe man virkelig har lyst til.

God bedring.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 07:49   #8
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Hvis det er mandlene som er betent kan Voltaren hjelpe. Har hatt god (og ikke minst rask) effekt av det i nødssituasjon tidligere.

God bedring!


...og forhåpentligvis god tur!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 08:27   #9
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Hvis det er mandlene som er betent kan Voltaren hjelpe. Har hatt god (og ikke minst rask) effekt av det i nødssituasjon tidligere.

God bedring!


...og forhåpentligvis god tur!


Spiser Voltarol nå, og det hjelper faktisk. Den er jo betenneslsesdempende.
Mannen er og henter hestekuren nå, så får vi håpe den hjelper. Jeg er ekstremt sugen på en Praha-tur.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 09:31   #10
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

God bedring! Håper det blir Prahatur på deg.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 09:35   #11
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

God bedring. Håper du føler deg frisk nok til å dra etter hestekuren.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 09:38   #12
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Hvis du klarer å stable deg på beina og dra til Praha, så er det jo nesten litt romantisk å gå rundt og være litt sykelig og tuberkuløs ala Kafka. Grå himmel, hosting og glovarm kaffe på en liten kneipe i gamlebyen.

Selv om det beste selvsagt er å kunne nyte turen skikkelig. God bedring, håper du kommer deg avgårde og er frisk nok til å ha det fint!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 09:42   #13
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvis du klarer å stable deg på beina og dra til Praha, så er det jo nesten litt romantisk å gå rundt og være litt sykelig og tuberkuløs ala Kafka. Grå himmel, hosting og glovarm kaffe på en liten kneipe i gamlebyen.

Her snakker vi!

Nå er hestekuren inntatt (Azitromax), så om det er bakterielt vil nok den gjøre susen. Det er uansett jævlig kjipt å bli syk foran en sånn tur. Vi har gledet oss veldig, og jeg har vært i knallform hele uka, også skjer det her. Typisk!
Men jeg SKAL til Praha i dag - forhåpentligvis.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 10:07   #14
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Håper du klarer å bli så bra at du orker å dra og har noe glede av turen. Klart det er lov å sutre når sånne her ting skjer. Jeg satser på en: God tur

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 11:40   #15
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

satser på at kuren virker og du får deg en finfin tur

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:59   #16
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Mirakuløst nok; Formen ER bedre, og jeg er klar til å dra.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 15:59   #17
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Så BRA! God tur!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 17:36   #18
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Så bra!!!! Kos deg masse. Håper du sitter på flyet nå.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 10:03   #19
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Vi har hatt en fantstisk flott tur! Jeg har ALDRI hatt det så morsomt på tur noen gang, og Praha frister definitivt til gjentakelse - og det blir ikke lenge til.

Vi traff en kjent, norsk tv-personlighet og noen venner av vedkommende, og festet sammen med de til de tidlige morgentimer -både fredag og lørdag.
Vi har sett slott, drukket masse vin, øl og drinker, gått over Karlsbroen, spist tsjekkisk mat, shoppet, knipset bilder, kjørt metro og trikk til de store gullmedaljer, og sist, men ikke minst; latteren har sittet veldig løst, og det har fremprovosert en rekke morsomme hendelser.

Hotellet var fantastisk, og lå 1 minutts gange til metroen.

Jeg har sovet 6 timer siden torsdag, så jeg er helt redusert, men det er absolutt verdt det.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 10:12   #20
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Syte, syte, syte ...

Åh, heldiggrisen! Godt dere dro.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no