Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du fått julebukker på døra?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du fått julebukker på døra?
Ja, hver romjul. 29 19,86%
Ja, et og annet år. 38 26,03%
Ja, en gang i 1978. 26 17,81%
Nei, aldri. 52 35,62%
Nei, men jeg går julebukk hver romjul. Naboene elsker meg! 0 0%
Nei, men jeg får ofte pizza på døra. 1 0,68%
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-13, 18:25   #81
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Ja, det er jo et alternativ, om de ikke er så mange (trang gang). Men kanskje de trives så godt i varmen at de aldri går igjen?
Men jeg er jo egentlig glad jeg slipper å tilbringe hele nyttårsaften eller flere romjulskvelder med dingdong og unger i gangen, egentlig. *kjip*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 18:34   #82
karina71
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2013
Hvor: Os
Innlegg: 2
karina71 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Jeg svarte "hvert år" på undersøkelsen, men det var altså nyttårsbukker jeg tenkte på da...
Forøvrig fikk vi mange halloween-"bukker" på døren igår også!

karina71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 20:05   #83
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.671
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Veldig skjeldent vi ble invitert inn som julebukker unntatt til familie, om noen inviterte inn så var det bare rett innenfor dørstokken og helst gamle damer.

Her var det om å gjøre å finne den korteste julesangen og komme seg fortest fra dør til dør sånn at man fikk mye snop.

Og man går mellom kl 17-20 på nyttårsaften så ingen tvil på når de kommer.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 21:18   #84
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.155
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja, det er jo et alternativ, om de ikke er så mange (trang gang). Men kanskje de trives så godt i varmen at de aldri går igjen?
Men jeg er jo egentlig glad jeg slipper å tilbringe hele nyttårsaften eller flere romjulskvelder med dingdong og unger i gangen, egentlig. *kjip*

Du som er så "julehysterisk" burde jo elske dette også. Bare kle på deg, så går det bra.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 22:17   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Jeg er lat, serru. Liker meg best i sofaen under teppet etter jobb, ikke løpe frem og tilbake for å åpne døren og kle på meg. Men ungene kan jo åpne og kose seg med litt musikk.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-13, 23:06   #86
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.462
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jeg er lat, serru. Liker meg best i sofaen under teppet etter jobb, ikke løpe frem og tilbake for å åpne døren og kle på meg. Men ungene kan jo åpne og kose seg med litt musikk.

Er du mammaen min?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 09:50   #87
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Nei, jeg er riktignok snart midt i tredveåra, men SÅ gammel er jeg ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 12:14   #88
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du fått julebukker på døra?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Her i Rogaland (eller i hvert fall Stavanger og omegn) er det ikke vanlig. Vi gikk litt da jeg var liten, men kanskje bare et par ganger.

Jeg bor i Sandnes (15 min unna Stavanger for de som ikke kjenner til beliggenheten), og her er det vanlig Det er heller ikke uvanlig at voksne kler seg ut og går rundt med et vinglass (til kjentfolk vel å merke) hvor det er om å gjøre å finne ut hvem det er før de går videre (men her er ikke vanlig å gå inn og rote altså - DA hadde jeg fått noia! Takke meg til de 4 rotekoppene jeg deler hus med ).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no